Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ne razumem šta mi govoriš, ko govori o plaćanju karte?

Pričam ti o mafijaškom ponašanju opštinskih službenika, ovi ljudi se ponašaju van svih pravila ponašanja službe, ljudi, sugrađana. Da se ja na svom poslu nekome obratim sa ALO BRE GLEDAJ SVOJA POSLA BRE dobio bih otkaz. Da nekome kažem da će sad da vidi svog Boga, davao bih izjavu policiji.

Ceo autobus je bio užasnut njihovim ponašanjem, neko će ih za ono tužiti i dobiti lagano na sudu. Oni mrtvi ladni pokušavaju da isprovociraju fizički sukob.

Da je imala kartu ne bi došlo do incidenta.
I ponašanje službenika, a i njeno neplaćanje karte buh sankcionisao i gotovo.

A dokaze bahatost komunalne milicije i putnice koja ne plaća kartu mi samo potrvđuje koliko smo kao narod devijatan.
ovi jedni primenjuju silu, a ovi drugi gledaju kako da zaje*******u sistem i dobijemo t9 što dobijemo.
 
Al šta da radim ako mi se ugasi telefon, a nema onog za kartice unutra, nekoliko puta mi se desavalo da ostanem na 1-2%
 
Da je imala kartu ne bi došlo do incidenta.
I ponašanje službenika, a i njeno neplaćanje karte buh sankcionisao i gotovo.

A dokaze bahatost komunalne milicije i putnice koja ne plaća kartu mi samo potrvđuje koliko smo kao narod devijatan.
ovi jedni primenjuju silu, a ovi drugi gledaju kako da zaje*******u sistem i dobijemo t9 što dobijemo.

Naravno da nije tako. Od Ada mola sve do Palate pravde je ušlo dvadesetak putnika, nikome kartu nisu proverili, uključujući i mene. Jer ih to ni ne zanima, ostrvili su se na jednu ženu kao hijene, kao neki huligančići koji upadnu u autobus posle utakmica. Ova urla u najveće kako je mogla da prođe samo s 2.500, ali sad će da vidi svog boba. To je tebi normalno i misliš da je samo do toga što neko nema kartu? Ne bih rekao. Tačno tip likova "privodim pravdi babu koja prodaje cveće i ne javljam se na buku iz kafića u pola 3 ujutro".
 
Naravno da nije tako. Od Ada mola sve do Palate pravde je ušlo dvadesetak putnika, nikome kartu nisu proverili, uključujući i mene. Jer ih to ni ne zanima, ostrvili su se na jednu ženu kao hijene, kao neki huligančići koji upadnu u autobus posle utakmica. Ova urla u najveće kako je mogla da prođe samo s 2.500, ali sad će da vidi svog boba. To je tebi normalno i misliš da je samo do toga što neko nema kartu? Ne bih rekao. Tačno tip likova "privodim pravdi babu koja prodaje cveće i ne javljam se na buku iz kafića u pola 3 ujutro".

Ja takve prijavljujem, kao i većinu javnih službi koje ne vrše posao kako treba ili bahati su. Zato je bitno imati kartu, jer sa kartom imaš puno pravo da prijaviš službenika (komunalca, kontrolora...) koji je nekorektan.
Ova žena iz pravnog ugla ima malo manevarskih sposobnosti, jer nije imala kartu, da je imala, bahati službenik bi odmah popio otksz, ovako će dobiti umanjenje 10/20% od plate i upozorenje, ako i to dobije.
Karta se ne kupuje samo za vožnju već i radi sticanja prava putnika.
 
Ma ja ne sporim da treba platiti kartu. Niti sam o tome pisao niti sporim taj momenat.

Prvenstveno sam govorio o njihovoj bahatosti, a zatim i o sasvim realnoj mogućnosti da ostaneš bez baterije na telefonu. Šta onda čovek da radi, a da ne uđe u prekršaj? Da uđe u neku radnju i moli da napuni telefon da bi mogao da se vrati kući?
 
Ma ja ne sporim da treba platiti kartu. Niti sam o tome pisao niti sporim taj momenat.

Prvenstveno sam govorio o njihovoj bahatosti, a zatim i o sasvim realnoj mogućnosti da ostaneš bez baterije na telefonu. Šta onda čovek da radi, a da ne uđe u prekršaj? Da uđe u neku radnju i moli da napuni telefon da bi mogao da se vrati kući?
Jedino rešenje je otkucati kartu, pre nego što se telefon ugasi, pa da posle obaraš kaznu na sudu. Ali čista je glupost da ne postoji mogućnost kupovine karata kod vozača, nije problem da ona bude skuplja i bude 100 dinara, ali da se uzme kad nemaš druge opcije, a značilo bi mnogo i turistima, plus bi grad sigurno više zaradio od prodaje karata.
 
Novo ažuriranje aplikacije donosi opciju da se prilikom prijave problema u gradskom prevozu skenira QR kod.

Jel to oni planiraju da nalepe QR kodove koji će sadržati podatke o vozilu, unutar vozila?
 
Novo ažuriranje aplikacije donosi opciju da se prilikom prijave problema u gradskom prevozu skenira QR kod.

Jel to oni planiraju da nalepe QR kodove koji će sadržati podatke o vozilu, unutar vozila?
Nek krenu od garažnog broja. To je stvarno minimum minimuma, zbog bezbednosti pre svega.
 
Karta se ne kupuje samo za vožnju već i radi sticanja prava putnika.

Potpuno netačno, sticanje prava putnika nema veze sa kupovinom karte.

U zadnje vreme primećujem da dosta vozača puši u vozilu, šta ćemo sa tim prekršajem?
 
Људи јел тачно ово да контрола иде у цивилу од септембра видим да доста страница каче слике на инстаграму како је контрола у цивилу?
 
Људи јел тачно ово да контрола иде у цивилу од септембра видим да доста страница каче слике на инстаграму како је контрола у цивилу?
Da, baš kao što su ljudi pisali. Nova - stara metoda s tim što samo 1 takođe komunalac ucivilu ima štampač u ruci.
Jel' mogu nazivi tih grupa na instagramu koji se bave ovakvim temema?
 
Nije im to neka metoda koja će mnogo pomoći. I dalje ih je lako prepoznati na stanici, stoje u čoporu, na specifičan način ulaze u bus, a gotovo nepogrešivo možeš prepoznati te ljude po izgledu, godinama itd..

GSP kontrola je bila drugi nivo, u par navrata sam bio siguran da je beskućnik ušao u bus, kad ono GSP kontrolor :)
 
Људи јел тачно ово да контрола иде у цивилу од септембра видим да доста страница каче слике на инстаграму како је контрола у цивилу?
Pa mora masa malo da se aktivira da ne kunja po prevozu nego kao u dobra stara vremena da na svakoj stanici zagleda dal ce kontrola da se usunja :ROFLMAO:
 
To znači povećanje cene karata. A ako grad odbije, Strela će u štrajk, a GSP više nema kapacitete da pokrije poteze koje su predali.
 
Evo i zvanicnog dokumenta
77D2ED73-72A4-4AA9-9DCE-2BA216C97CD1.png
DF5E8BEC-771F-4F22-971B-D86A9320894C.png
 

Не знам да ли спада у ову тему.
Не видех поруке, проследио сам исту вести у теми "приватни превозници"
 
Samo neka traže. Treba da oderu Grad sad, a i u buduće. Treba javni prevoz da košta barem dva puta u odnosu na period pre dominacije privatnika. Sad će odjednom da se nađe model daleko efikasnije naplate uz neizbežne sankcije, a karta teško da će se održati po ovako smešnim cenama.
 
Vrh