Al pacacino
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 20.08.2020.
- Poruke
- 176
- Pohvaljen
- 500
Iako se slažem oko određenih stvari, posebno:Znam da se ovo ne tiče naplate prevoza na teritoriji grada Beograda, al evo čisto da prosledim jedan spisak troškova za opštine i naselja oko Beograda, neretko ne mnogo udaljenija od naselja, poput Barajeva i Obrenovca. Dokaz koliko prevoz košta bez subvencija, odnosno koliko treba naplatiti uslugu da bi prevoz bio rentabilan i samoodrživ. Usluga nam nije nešto vau, mnogo toga nedostaje, al je, činjenično prevoz i nerealno jeftin, a u odnosu na jako velike troškove tako glomaznog sistema. Mora to bolje, i bez obzira na naplatu, al opet, ima možda malo i do toga da se za ovaj novac ne mogu očekivati čuda. Znaju to ovi vajni populisti na vlasti. Ne zagovaram povećanje cena prevoza, niti GSP direktno ima nešto od toga, nego samo pružam jedan dokaz, koji govori da su beograđani ipak fino povlašćeni u odnosu na okolinu. Mora se raditi na podizanju kvaliteta prevoza, al dok god glavni cilj bude bio populistički potez u vidu čuvanja socijalnog mira, mislim da od toga nema ništa. Troškovi će bivati sve veći, a kvalitet lako može da ide još dole.
Pogledajte prilog 189190
dok god glavni cilj bude bio populistički potez u vidu čuvanja socijalnog mira, mislim da od toga nema ništa. Troškovi će bivati sve veći, a kvalitet lako može da ide još dole.
i ovaj post je veoma značajan za ovu temu (nije offtopic po mom mišljenju), javni prevoz nikada neće biti rentabilan, a kamoli profitabilan. Time, ne ni bi trebalo stremiti ka rentabilnosti i isplativosti ovakvog sistema, jer je to nepotreban sizifov posao, već, bi fokus trebalo biti ka što većem pritisku na Upravu da se preispitaju procesi javnih nabavki i generalno trošenja sredstava iz budžeta namenjenog za razvoj javnog gradskog prevoza i to ne samo u BG, nego generalno.
Vezano za povlašćenost, onaj ko živi u ajde tako da se izrazim "satelitskim" naseljima, gradskog naselja Beograd, mora imati na umu da svoju rentu, plaća dosta manje negoi neko ko živi u okvirima GN Beograd. Da, troškovi javnog prevoza su za stanovnike GN Beograd u rposeku manji ali je renta življenja viša, suportno nekome ko bira ili mora da živi u Crepaji, gde sumnjam da je renta ista, a troškovi transporta rastu. Ok priznajem, da nemam brojke ispred sebe, da potvrdim ovu tvrdnju, ali voleo bih da me neko demantuje.
Vezano za povlašćenost, onaj ko živi u ajde tako da se izrazim "satelitskim" naseljima, gradskog naselja Beograd, mora imati na umu da svoju rentu, plaća dosta manje negoi neko ko živi u okvirima GN Beograd. Da, troškovi javnog prevoza su za stanovnike GN Beograd u rposeku manji ali je renta življenja viša, suportno nekome ko bira ili mora da živi u Crepaji, gde sumnjam da je renta ista, a troškovi transporta rastu. Ok priznajem, da nemam brojke ispred sebe, da potvrdim ovu tvrdnju, ali voleo bih da me neko demantuje.