Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.318
- Pohvaljen
- 2.929
Da je pameti informacije o mreži linija i polascima ne bi zavisile od načina organizacije tarifnog sistema, bez obzira na nadležnost tokom trajanja/važenja ugovora.SMS provera je dobra stvar, i ja se nadam da će je vratiti.
Usput, zna li se kada će genijalci vratiti spiskove i brojeve stanica u Google maps odnosno Google transit? Da ima mozga, te informacije bi ažurirala i Guglu slala Direkcija za javni prevoz, tako da ne nestaje i ne puca ceo taj sistem i baza znanja ako se promeni kompanija koja vrši naplatu. Direkcija za javni prevoz je krajnji autoritet kad treba da se imenuju i numerišu stajališta, samim tim i mape i spiskovi treba da zavise od nje, ne od naplaćivača karata, ko god on bio.
Ne mogu već mesecima da proverim tok nekih linija na Google maps stajalištima jer su neki genijalci pre X godina ceo sistem i riznicu podataka vezali za BusPlus kompaniju, umesto za Direkciju i Grad.
Ugovorom je trebalo predvideti prenos podataka u slučaju raskida i problem rešen. Ako je problem oprema nek je nabavi ko nema i ćao.
Mislim Kentkart, pa šta? Nije on uveo linije pa da diktira gradu šta da radi sa informacijama o sopstvenom sistemu.
Po stranu Google Transit, na mapama bi trebalo da budu prikazane bar linije (bez polazaka) klikom na ikonicu stajališta, ali ni toga nema iako im za ti ne treba Kentkart.