Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Da bi nesto montirao,pre toga mora da se opredelis za tip hardvera,koji će raditi sa aplikacijom,i jos da sutra podrzi različite nadogradnje.
Sve to da testiras,i tek po okančanju testa,naručis i kupiś.
Mislis da se to uradi, za jedan dan?


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ne može baš za dan, ali za kratko vreme može zato što je čitav ovaj sistem već postojao, predodređeni su i uređaji i softver i aplikacija koji se godinama koriste u NS i Nišu, ništa tu nije novo. Šta je zapravo postojalo od pravih obaveza:
1. Ubacivanje stajališta u softver (2-3 dana)
2. Ubacivanje linija u softver (2 -3 dana)
3. Pravljenje naloga za vozače (2-3 dana)
4. Prilagođavanje tarifnog sistema u aplikaciji (1 dan)
5. Uvezivanje kartičnog sistema (2 dana)
6. Postavljanje novih aparata (5 dana)
7. Estetski prilagođavanje korisničke aplikacije za Beograd (2 dana)
8. Testiranje svega (2 dana)
9. Podučavanje vozača (par sati)

Naravno sve bi ovo duže trajalo da je sve rađeno ispočetka (potpuno novi softver i hardver za Beograd). Stalajišta i linije su 100% ubacivane iz neke postojeće baze podataka što znači da je to i manji posao nego što sam napisao.

Edit: dodate stvari koje sam zaboravio napisati.
 
Ovo može da prođe kao neka beta test verzija... Dakle u Vojvode Stepe, po aplikaciji, tramvaji čas posla "preskaču" jedan preko drugog, pa je recimo broj 10 udaljen 3 stanice i dolazi za minut, a broj devet je udaljen jednu stanicu i dolazi za 3 minuta :) Pri sledećem refreshu, između njih uleti tramvaj broj 14 na dve stanice udaljenosti a do malopre ga uopšte nije ni bio, a na stanicu stiže bus 33 koga uopšte nije ni bilo na aplikaciji... I tako, valjda će da ispeglaju te fantome ali ono sa prikatzivanjem svaki put svih stajališta na mapi sa sve pinovima...to bi trebalo da uvedu opciju da se ne prikazuje. Mislim, možda je to bilo ok u Novom Sadu ili Nišu sa dosta manjim brojem linija, buseva i stanica.. ali za Bgd je previše i predugo se učitava svaki put...

Plus onaj idiotizam da moraš da se registruješ da bi plaćao SMS-om...
 
postoje i bagovi u app.Kad pravis nalog rucno.Prijavljeno je naravno.Ne stize potvrdni mail.Ovo je bitno za one sto nemaju google servise.A treba sifra preko maila da stigne.
 
Za to vreme vozači vozila moraju da na poluobrtima otvaraju vožnje inače ostaju bez para jer novi sistem nije automatski predvideo poluobrte.

tram.jpg
 
Mora da se rucno menja sifra kroz promenu lozinke posto mail ne radi da salju automatski izgleda.Eto izgleda iskopah resenje malo zaoblizano
 
Za to vreme vozači vozila moraju da na poluobrtima otvaraju vožnje inače ostaju bez para jer novi sistem nije automatski predvideo poluobrte.

Pogledajte prilog 167262
Neka to uvedu za sva vozila - pa da na displeju uvek tačno piše u kojem smeru na liniji vozilo saobraća (a ne da npr autobus prilazi Trgu Republike a na displeju piše "Lešće").
 
Neka to uvedu za sva vozila - pa da na displeju uvek tačno piše u kojem smeru na liniji vozilo saobraća (a ne da npr autobus prilazi Trgu Republike a na displeju piše "Lešće").
To bi trebalo automatski da se menja, kad bi sistem bio funkcionalan. Ali očigledno od toga kod BusLogica nema ništa.
 
За ГСП није тачно али за школство и здравство...Нама светска Банка од 2017е дословно гаси школе по Србији, или што би рекли наши издајници и страни колонизатори - оптимизују их. У ширем смислу болоња нпр је глобална катастрофа коју, гле чуда, нису имплементирали баш они из центара моћи.

Такође, нама је метро геополитички са једне и плански са друге стране "покривен" од стране Француза и да нам желе макар мало доброг не би никад учествовали у онаквом пројекту. Они и белосветски моћници/кредитори врло добро знају шта бива са државама које се задужују преко својих могућности за катастрофалне пројекте.

Можемо да се сложимо да смо сами одговорни за трулеж међу нама који нам је такве пројекте сервирао али видимо ко тај трулеж стимулише и какве задатке му испоставља.
 
Mojih 2 dinara, da ne kažem centi:
1. Iskreno kada bi bolje uklopili funkcije koje aplikacija ima, prosečan (ponavljam prosečan korisnik) bi zapravo više voleo ovu aplikaciju - njemu ne znači da mu piše kako autobus dolazi za 800 metara ili 3 kilometara, već mu je lepo da vidi za koliko će stanica ili okvirno minuta da se pojavi. Mi ostali svakako preko mape znamo Beograd i možemo da znamo koliko mu treba da dođe.
2. I meni je pre apdejta refresh slabo radio, ali sad sam gledao par stanica i poredio kada će se autobus zapravo pojaviti i deluje bar podjednako precizno kao ranije.
3. Isti problem imam kao i kolege iznad sa registracijom preko Gmaila, ali je mene izgleda svakako prijavio/registrovao i ako nisam dobio mejl (???).
4. Platio sam jednokratnu kartu od 90 min = 50 dinara. U samoj aplikaciji postoje 2 opcije: 1. Pregled ranije kupljenih karata - i tu mi ništa ne izbacuje. 2. Pregled svih uplata na korisnički nalog - tu mi u istoriji zapravo izbacuje da sam kupio kartu. Da napomenem da imam i potvrdu u vidu SMS poruke od banke da sam kartu platio u određeno vreme, tako da sam bio spreman i da uđem u raspravu s kontrolom i pokažem im to, za slučaj da odbijaju kao dokaz.

Da sumiram - znam kako je nama sa ovima na vlasti, ali kada bi se zapravo malo potrudili ova aplikacija bi bila skroz korektna.
Da li će to uraditi? - Verovatno neće, isto kao što je i prethodna godinama ostala ista, ali ajde da vidimo. Svakako bolje išta, nego ništa. Nadam se samo brzoj implementaciji na iOS, jer ovo nema smisla.
 
Мислим да би требало да постоји опција да се може уплатити депозит нпр. 1000 дин директно на уплатном месту у да се са тим средствима може располагати преко апликације. На овај начин би се избегла провизија (трошак СМС или конверзије валута ко плаћа Виза интернет картицом). Такође требало би да се омогући да се средства са Бусплус картице, ко их није искористио, могу пребацити на депозит и користи преко апликације.
 
Treba i da se vidi za prethodne iznose sa BusPlus kartica (kome je ostalo, kao i meni npr.) da se prebaci na konto aplikacije.
 
Jos bolje,da se na taj neikoriscen saldo ,koji stoji na novoj aplikaciji, oroče dinari,pa jos i kamatu da dobijes.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
meni na xaomi redmi note 5g ,os miui 14 slabo radi linije pokazuje sa greskom ...lepo izgleda ali ne radi posao
 
Ljude koji znaju buseve po gb. možeš na prste da nabrojis, on u aplikaciji služi radi lakše prijave vozila, naročito ako ode pre predvidjenog vremena polaska, tada ljudi ne mogu da znaju koji bus im je otišao, ali sada mogu da ga nadju na aplikaciji i prijave nadležnima
 
Dakle u Vojvode Stepe, po aplikaciji, tramvaji čas posla "preskaču" jedan preko drugog, pa je recimo broj 10 udaljen 3 stanice i dolazi za minut, a broj devet je udaljen jednu stanicu i dolazi za 3 minuta :) Pri sledećem refreshu, između njih uleti tramvaj broj 14 na dve stanice udaljenosti a do malopre ga uopšte nije ni bio, a na stanicu stiže bus 33 koga uopšte nije ni bilo na aplikaciji...

Sa ovim sistematskim uništavanjem šinskog i trolejbuskog gradskog orevoza ovo je skroz moguće sa ovima iz grada. Moguće da je tramvaj u suštini autobus koji čeka da se završe "radovi" na nekih od beogradskih ulica.
 
Meni je danas, ulicu Matice Srpske u Mirijevu,redovno pokazivao negde u Ostružnici,sa sve urednim brojem stajalista.
Praviti plan od kuće,na koju ćes stanicu-stranu,totalno nepouzdano.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Vrh