Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Propade mi kampanja koju sam hteo da im predlozim i sponzore da im navucem

addtext-com-MDY0-MTQ3-Mj-I2-Njk-1.png
 
Gangula po principu ako prođe prođe, ako ne onda maksimalno saniranje štete
 
Pa vidiš, očito reaguje na lavinu negativnih komentara, ako su argumentovani, a ne u fazonu "napreDNO, hehe".
Da je školovan adekvatno funkciji koju obavlja, da je stručan za upravljanje, da poznaje problematiku, tada bi angažovao nekog usko skručnog da napravi smislen plan i projekat za rešavanje problema a ne bi menjao stav na prvu reakciju obične (laičke) javnosti.
 
Poslednja izmena:
Ako Turci budu tužili grad Beograd, ima Šapić da im "iščupa srce golim rukama, uz sve konsekvence koje to nosi sa sobom" kao što je pretio Vidojkoviću i Kulačinu.
 
Čekam da vidim koji će sad biti razlozi za neplaćanje karte.

Pa vidiš, očito reaguje na lavinu negativnih komentara, ako su argumentovani, a ne u fazonu "napreDNO, hehe".

Većina forumaša koja je imala kritički osvrt na stanje prevoza u Srbiji i s tim u vezi neplaćanje karata kao posledicu je imala i konkretne predloge kako stanje poboljšati od kojih su (kako sad stoje stvari) neki i uvazeni...

Konkretno Beki je predlagao kartu od 20 rsd a ja upravo ovu od 50 rsd jer mi je ta cena najviše imala smisla iz oba ugla gledano... i iz ugla prihoda koje grad od pružanja usluge na ovaj način, naplatom karata, treba da ostvari (iako to nije jedini način ostvarenja prihoda, a i na korisnike usluge tj. putnike ne treba da padne celokupni teret naplate) i mogućnosti prosečnog putnika...

Svakako ću češće kupovati kartu po toj ceni još ako može sms-om a bez angažovanja kioska u celu priču, sigurno će im prihodi od individualnog korsnika usluge tj. mene biti bolji...

Dakle, krenuli su barem u pogledu sniženja cena karata da idu u susret održivom resenju upravo zahvaljujući pritiscima i reakcijama a to se svakako ne postiže ćutanjem, povlađivanjem i relativizacijom.
 
Za sve nas sto povremeno idemo, ovo je prava stvar.

Ima ta neka psiholoska barijera sa 1000 dinara.

Meni je ok dati 500 i imati 10 voznji i biti miran.

Sutra putujem preko 200 km sa bla bla karom i na to cu dati 1000 dinara. Sa deset voznji busom ne predjem ni blizu 200 km.

Deset voznji i 1000 dinara, sa sadasnjim cenama (vrv ces kupiti zvake ili uplatiti 11 voznji i puci crvenu) deluje kao neko ulaganje.

Kada se plate svi racuni stan, hrana... broj crvenih koje ostanu nije prevelik i ne daje ti se olako bilo koja.

Nadopuniti za 500 dinara je nekako drugacije, 500 dinara je ipak nesto sto puknes ovako na nesto bezveze, pljeskavicu i pomfrit, cigarete i pivo, tiket i kondome...ili sta vec ko preferira 🤣

Danas da das 500 dinara i dobijes pet voznji, nisi nekako miran, sta je 5 voznji, ako danas spucas dve, ostajes na samo tri tj. ostajes sa nekim razmisljanjem koliko jos imas i da si vec pri kraju itd.
 
Vrh