Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Xaxaxaxa,

не верујем шта читам.

Једни неће да плаћају карте јер је прескупа, други јер је превоз лош, трећи и због једног и другог. Све су то лажни принципи.

Драги моји, шверцујете се јер вам се може. Да је контрола ефикасна, не би се шверцовали. И то је све. Врло једноставно.
 
I da nam se ne može karta je preskupa i prevoz loš.

Што нема везе са насловом теме. Уосталом, ти исти који не плаћају превоз у Београду јер им се може, плаћају га у иностранству где морају и тамо где је карта скупља и тамо где је превоз лошији него у Београду. А овде имамо ликове који захтевају чак и одређене моделе аутобуса да би платили превоз...:ROFLMAO:
 
Bus plus kontrolora nikad vise po BG-u. Ali sam primetio da ne pisu kazne nego samo opominju ljude koji nemaju kartu da je kupe, da uplate na karticu itd. U zadnjih mesec dana je tako , bar sam ja vise puta licno to doziveo a i primetio.
Kod mene na pravcu NBG-Centar-Zvezdara je biznis ez južual što bi rekli. Takvo ponašanje koje navodiš je uglavnom kada se menja sistem naplate i verujem da će biti kada uvedu ulaz na prednja vrata najkasnije 1.3.2023. ako ne i ranije.
 
Што нема везе са насловом теме. Уосталом, ти исти који не плаћају превоз у Београду јер им се може, плаћају га у иностранству где морају и тамо где је карта скупља и тамо где је превоз лошији него у Београду. А овде имамо ликове који захтевају чак и одређене моделе аутобуса да би платили превоз...:ROFLMAO:

Ja sam plaćao prevoz u Ukrajini, baš za metro.. Morao sam dva put da proverim, jel zaista 10 dinara karta, a ne 100... Dobio sam odgovor: "Da, da, taj žeton to je sve..." Ne znam koliko je to bilo u givnjama ali je ekvivalent bio 10 dinara.

U Moskvi je karta za prevoz bila slična ovoj u BG... Neku višednevnu karticu sam kupio... Usluga fantastična... Na svaka 2 minuta tutnje vozovi... stigneš gde treba za maksimum 20 min u onolikoj Moskvi...

Na zapadnim destinacijama nisam putovao 20 godina pa ne mogu da tvrdim kako je, a i ne zanima me mnogo, sem što znam da je u Budimpešti kontrola bila rigorozna a u Finskoj je nema. Nisu mi čak ni voznu kartu od 40€ pregledali. Jer se tamo zna da ljudi kupuju karte jer je to u normalnom svetu normalno.
 
Ноки, карта није прескупа, не зезај. 89 динара је данас безначајан новац. Можда није био пре неку годину, али сада јесте.

Оно што им, тако тупавим, додатно смањује продају карата, јесте немогућност куповине појединачне карте, без пластичног носача. То је прва и кључна ствар коју треба да уведу, наравно, уз аутомате за продају на важнијим станицама.
 
Svi koji lupetaju da se po belom svetu - u redovnim okolnostima - bespogovorno placa prevoz ne znaju da se po tom belom svetu prave i neredi i nemiri kada su karte preskupe ili kada je prevoz ispod svakog nivoa. U tom belom svetu, kada se cena karte neosnovano poveca, nastaju lomace ispred zgrada institucija. Kada autobus ubije dete vukuci ga 10 blokova, nastaju neredi i traze se pravda i promene ili lete glave. Kada neko ne isporucuje uslugu za koju se placa, dobija bojkot ili strajk. Tako da samo mali infantilni glupcici mogu da misle da je u svetu med i mleko, i pravda i postenje.

Ironicno, isti ti koji lupetaju o placanju karte odnosno pridrzavanju dodeljenih obaveza putnika, cute kao sipke kada se prevoznici ili DJP ne pridrzavaju svojih obaveza.

Stavise, mogu da se kladim da su svi do jednog autommobilisti koji prevoza ni ne vide. Kao sto su na temama o porezima i cenama struje najgrlatiji oni kojima mama i tata placaju racune.
 
Poslednja izmena:
Ноки, карта није прескупа, не зезај. 89 динара је данас безначајан новац. Можда није био пре неку годину, али сада јесте.

Оно што им, тако тупавим, додатно смањује продају карата, јесте немогућност куповине појединачне карте, без пластичног носача. То је прва и кључна ствар коју треба да уведу, наравно, уз аутомате за продају на важнијим станицама.

Требало би увести плаћање Visa и UnionPay картицама, поред Mastercard и укинути провизију. Данас сви имају платне картице.

Stavise, mogu da se kladim da su svi do jednog autommobilisti koji prevoza ni ne vide.

Боље немој. Изгубићеш. :cool:
 
Ноки, карта није прескупа, не зезај. 89 динара је данас безначајан новац. Можда није био пре неку годину, али сада јесте.

Ja samo znam da u NS 65 dinara rađe dam... Može i tamo šverc, veruj mi da može...
 
Juce u mini busu baja ceo put prica na telefon i to o najgorim bolestinama i ko je u kojoj bolnici i koje su mu procedure izvrsili. Em vozi jednom rukom, em to treba da slusam.

Da, ne placam jer mi se moze.

A inace, da je normalno stanje, karta treba da bude neki sitnis koji izvadis iz dzepa, tipa 20 dinara.

Pa oni lazu za plate u Srbiji, ali i da ne lazu, prosecna plata ljudi koji se voze GSPom je 300 evra.

Dati 1,5 evro da odes negde tamo i nazad tj. 45 evra mesecno tj. 15% primanja.

Plus nije isto kada imas platu 3000 evra pa kad ti neko uzme 15% posto tj. 450 evra, a tebi ostane 2550 evra i kad ti ostane 255 evra.




Inace, ja sam siguran da bi vise para zaradili sa kartom od 20 dinara, uz naravno poboljsanje prevoza tj.sa jasnom namerom da zele da rade dobro.

Kupio bih onu karticu, uplatio nekih 400 dinara i bio miran. Ovako se nikad desiti da cu da uplatim 20 voznji na karticu tj. 1800 dinara. A to sto nekad uskocim u raspali, prepun bus za par stanica, najjace da cu da platim 90 dinara 🤣
 
Pa oni lazu za plate u Srbiji, ali i da ne lazu, prosecna plata ljudi koji se voze GSPom je 300 evra.
Ма није тачно. На овим линијама које најчешће користим, ЕКО 1 и 67, просек је сигурно и изнад 1.000 евра. То се лако види. И синоћ од Вука до Устаничке у трамвају лепи људи, лепо обучени, иду са посла. Чак и у БГ воз уђоше десетине скоцканих из новобеоградских офиса.
Не треба правити од Београда Етиопију, то је баш лажна слика.
 
🤣 Ma ekonomski tigar. 🤣 Beogradski javni prevoz je poznat po tome sto ga koriste burzuji i dobrostojeci. 🤣

Svi se otimaju da preznojeni i usmrdjeni stoje na jednoj nozi pribijeni uz vrata moleci se da ista ne izadju iz lezista i ne ispadnu na ulicu.
 
Poslednja izmena:
Што нема везе са насловом теме. Уосталом, ти исти који не плаћају превоз у Београду јер им се може, плаћају га у иностранству где морају и тамо где је карта скупља и тамо где је превоз лошији него у Београду. А овде имамо ликове који захтевају чак и одређене моделе аутобуса да би платили превоз...:ROFLMAO:
Ja ne znam šta tebi nije jasno i jel čitaš ti šta ljudi pišu, očigledno neki ljudi pišu kao botovi i ne žele da shvate neke stvari. Reci mi samo gde vozi ovo kinesko smece koje se raspada i nakon vožnje od 40 minuta se osećaš kao da te je neko tukao i to je plaćeno 35 MILIONA evra građana Beograda i za te pare su mogli da kupe 120-150 krstenih vozila renomiranih proizvođača. Prijarnija mi je vožnja bila sa ik 101 gb. 2, nego sa ovim kineskim smecem koje je sve gore i sve se više raspada, sve se živo trese, paneli, stakla, vrata, trap i amortizeri će uskoro biti kao u onim minibusevima gde poletis na svakoj rupi, čak su i moji prijatelji koje ne zanima gradski prevoz u soku kad vide kako sve lupa i trese se. Dok se sefovi drzavnih firmi i političari bahate skupim vozilima, nama građanima od naših para kupuju najgore krseve od autobusa, pola vrednosti vozila strpaju u svoj džep i još mi sve deluje kao da su imali dogovor sa Turcima i Kinezima da se sto više fusari u proizvodnji i da podele pare, jer mi nije jasno kako je moguće da ta vozila budu toliko loša. Ti sada očekuješ da ja plaćam prevoz kad oni kupuju takvo smece od autobusa koje je gore od svakog krša starog 20 godina, a o gužvi, neredovnosti, ukidanju polazaka i svemu ostalom neću da govorim. Voleo bih da mi neko kaže koja vozila rade u drugim prestonicama i šta se kupuje za građane prestonice iz drugih zemalja, a siguran sam da im oslonac gradskog prevoza nije na turskim i kineskim krševima
 
Заправо, београдски јавни превоз најбоље мирише у својој историји, услед раста хигијенских навика становништва и непушења на радном месту.
 
Ма није тачно. На овим линијама које најчешће користим, ЕКО 1 и 67, просек је сигурно и изнад 1.000 евра. То се лако види. И синоћ од Вука до Устаничке у трамвају лепи људи, лепо обучени, иду са посла. Чак и у БГ воз уђоше десетине скоцканих из новобеоградских офиса.
Не треба правити од Београда Етиопију, то је баш лажна слика.
Jel ti znas sta je prosek?

To sto ti nesto, to nikakve veze nema.
 
Za našu siromašnu zemlju gde je realnost mesečnih primanja oko 45k dinara, mesečna je 3275 = mnogo.
Plus nezaposleni trebaju da plaćaju 1200 din, odakle?

Kada bi pametnjakovići snizili tu cenu na 2500 više ljudi bi kupovalo i poboljšala bi se kupovina karata.
Kada bi pametnhakovići uveli godišnju kartu koja je 20-30% jeftinija, isto bi se video boljitak.

Za ove koji kažu da se usluga mora plaćati kakva god da je, da ih pitam da li bi oni kupovali hleb star 3 dana po istoj ceni?

Prevoz mora da se poboljša u smislu pouzdanosti vozila, poštovanja reda vožnje, da vozila imaju grejanje/hlađenje, WiFi, da su čista.
Pa kada se vidi neku pomak, TEK ONDA treba uvesti rigorozne kontrole, to se slažem.
Jer je u ovom trenutku ovo nerealno i neprihvatljivo.

Glupost ulaska samo na prednja vrata, neće proći jer ovo nije Novi Sad i jer ima mnogo više ljudi,koji nemaju taj mentalitet.
I jako je nepraktično.
 
Ne bih da učestvujem u detaljnoj diskusiji: Kao neko ko se ceo život vozi javnim prevozom, jasno mi je da ovaj sistem ne može da zaživi, jer nisu predviđene mere kontrole realizacije.
U gradu gde šofer nikada nema kartu da proda putnicima, ovakav sistem je naučna fantastika.
 
@KizaNoSleep
Zapravo će postaviti ponekog kondukteroida na zadnja vrata - jer se, naravno, ne isplati da ih angažuju 3.000, koliko bi trebalo da pokriju sve autobuse po smenama - i napred kao gleda vozač, pa očekuju da narod iz psiholoških pričina - stoga što je taj službeni možda u autobusu, vreba iza šipke - krene da preventivno plaća karte u većem broju. Verujem da im je to taktika.
 
Ja ne znam šta tebi nije jasno i jel čitaš ti šta ljudi pišu, očigledno neki ljudi pišu kao botovi i ne žele da shvate neke stvari.
To ti je nova moda sada. Par pojedinaca ide forumom uzduz i popreko i pricaju kako treba da poskupi struja, da se povecaju porezi, da se povise cene hrane, da se deru podstanari, da se deru frilenseri, da se se oporezuje slusanje muzike, da se strogo primenjuju zakoni, da se uvedu sankcije za ljude koji nemaju decu, da se ide u vojsku, da se placa ekstra porez na ekstra porez za luksuz u vidu racunara u 21. veku... ali sve to uvek projektujuci na druge, nikada na sebe.
 
Poslednja izmena:
U Beogradu ko zaradjuje 300 EUR u danasnje vreme, ili ne izlazi iz kuce ili je u narodnoj kuhinji. Jer je tehnicki nemoguce preziveti sa tom cifrom. Ok kapiram mantru da su inace plate (nek bude 700,800 EUR) bedne za normalan standard zivota u danasnjem Beogradu, ali nemojmo bas da preterujemo. Uglavnom se slazem sa svima koji ne zele da placaju kartu zbog uopstenog odnosa GSP i Grada prema gradjanima, pogotovo sa nabavkom krseva, i neulaganjem u tramvaj i trolejbus duzi niz godina. Sa druge strane imamo i problem za koji GSP nije kriv a to su guzve u saobracaju zbog prevelikog broja vozila i infrastrukture, i cesta kasnjenja zbog istih.
 
BlX9q70CcAAppa0
 
Vrh