filipcukovic
Higher intermediate
Karte pokrivaju oko 30% troškova eksploatacije javnog prevoza tako da ne znam o čemu pričate, ostalo sve ide iz gradskog budžeta
Za dobar prevoz ne treba dobar standard. Dobar prevoz ne podrazumeva uvek najnovija vozila i najnovije tehnologije. Ono što je glavna mana prevoza u Beogradu je nepouzdanost, pa čistoća. To da li je vozilo staro godinu dana, 5 ili 10 godina je nebitno ako je dobro održavanje, ako je vozilo čisto, i ako je putna infrastruktura u dobrom stanju. I sve su to stvari koje se podrazumevaju, bez obzira na standard. Ono što (viši) standard povlači sa sobom jesu neke novine, tipa električni autobusi, napredni sistemi informisanja i praćenja vozila, nove tehnologije u vozilima, inovativna stajališta, itd. Kod nas je sve to nekako izmešano i kontra - imamo nepouzdan prevoz što zbog saobraćaja, što zbog neodržavanja vozila, često prljava vozila, a onda imamo dobre tehnologije za praćenje vozila i naplatu prevoza, wifi i električne autobuse.Ja mislim da je za našu zemlju i naše standarde i posebno ako poredimo sa drugim gradovima prevoz ovde okej, problem je samo što ne vidim napredovanje već nazadovanje u nekim stvarima, gradska uprava je previše orijentisana ka metrou i bukvalno njime prikriva nemar ka postojećem prevozu
Sta se desava kada nabedjeni kontrolor zahteva od vas vozaca GSP prevoza da ne krecete dalje dok neko ne napusti vozilo? Po kom zakonu je to dozvoljeno ?Ja ne znam o kakvim kaznama pričate.
Vozim se tramvajem svaki dan, i gotovo svakodnevno mi ulazi kontrola. Uvek gledam situaciju gde traže nekom kartu, taj neko gleda kroz njih, kao da ne postoje, bukvalno kao da su vazduh, kontrolorke (gotovo uvek su žene) samo odmahnu glavom i nastavljaju sa kontrolom drugima. Eventualno promrljaju nešto kao "Moraćete da napustite vozilo..." ali se ne zadržavaju ni sekund da to provere, a realno ni ne mogu niti žele da se nadgornjavaju, jer - nit mogu da ga fizički izbace, nit imaju pravo da zaustave vozilo.
Onaj što se pravio lud nastavlja da se vozi kao da se ništa nije desilo.
Kaznu pišu samo nekoj poštenjačini koja je stvarno zaboravila kartu ili da validira karticu. Ali taj slučaj nisam videla sigurno par godina.
Onako malo se osetim kao bu**** što odvojim 3k dinara svaki mesec; a realno ne moram, jer vidim da mi se ništa neće desiti.
Sistem je katastrofalno osmišljen. Ja bih sve uvela da se plaća iz gradskog budžeta, kao iznošenje đubreta. Neko izbacuje 3 kante dnevno, neko 1 nedeljno, ali plaćaju isto, po kvadraturi stana. Vozio se ne vozio, dostupnost gradskim prevozom tvoje nekretnine jeste neka stavka za Infostan. Kao što će đubretarski kamion proći mojom ulicom iako nisam izbacila ništa u kontejner, tako nek i gradski autobus prolazi mojom ulicom, iako možda neću ući u njega. Ali platiću (i svi mi), da mi ta usluga bude dostupna.
Meni ne pada na pamet da plaćam u ovakvoj državi, da ovde glumim neku poštenjačinu sigurno neću, kad mogu da p******m sistem, to ću i da uradim, al kad moram da platim kao u Novom Sadu, onda ću da platim
Kažeš mu da to nije dozvoljeno, da ćeš da ga prijaviš, a vozaču kažeš da on to zna i pitaš ga da li je spreman da popije prijavu.Sta se desava kada nabedjeni kontrolor zahteva od vas vozaca GSP prevoza da ne krecete dalje dok neko ne napusti vozilo? Po kom zakonu je to dozvoljeno ?
Šapića sramota koliko Beograđana zaista plaća javni prevoz, najavio „dovođenje u red“ od septembra
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas da javni gradski prevoz plaća izmedju 15 i 20 odsto građana i istakao da do pravog unapređenja prevoza ne može doći dok se ne promeni svest građana o tom problemu.www.danas.rs
Imam pekaru gde prodajem budjav hleb. Treba da bude sramota prolaznike sto ne kupuju moj budjav hleb. Oni su krivi sto sam ja na gubitku.Šapića sramota koliko Beograđana zaista plaća javni prevoz, najavio „dovođenje u red“ od septembra
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas da javni gradski prevoz plaća izmedju 15 i 20 odsto građana i istakao da do pravog unapređenja prevoza ne može doći dok se ne promeni svest građana o tom problemu.www.danas.rs