Vozači GSP-a su angažovani i u kontroli zajedno sa zaposlenima u sektoru održavanja, a kako čujem od kolega koji koriste koridorske linije, nalozi sa sve bus plus karticom se u većini proveravaju. Ja nemam mogućnosti da koristim koridorske linije, s obzirom da dalje od Avale ne idu sem za Ripanj. Ostaju tu linije za Sopot koje, takođe, održava GSP koliko sam mogao da primetim, ali reda vožnje za te linije nigde, kao i za opštine Mladenovac, Barajevo, Obrenovac itd. Doduše, nisam skoro ni pokušavao da nađem redove vožnji na netu. Na sajtu postoje samo mape (link je postavljen i na ovom forumu na nekoj od tema, al da ne tražim sad). Dobro, do reda vožnje lako mogu doći ako kontaktiram raspored pogona Kosmaj, ali od kako je ukinut javni prevoz kola su mi ipak jedina opcija, iako mi to predstavlja značajan trošak, s obzirom da dnevno treba da napravim i do 80km idući i do Dorćola i do Karaburme. No, sve i da neka od koridorskih linija vozi i do Trešnje, ništa mi ne vredi pošto se prvi polasci poslepodne iz grada ostvaruju tek u pola šest, a radim do tri, kao i većina ljudi trenutno, a da nisu zdravstveni radnici. Mislim, zaista ne razumem ovakvu organizaciju koridorskih linija, ako su već nemanjene prevozu radnika. Radna obaveza za veliki broj zaposlenih nije ukinuta, čak i kad su u pitanju državne, a kamoli privatne firme. Pride, kako mi pričaju kolege, koridorske linije, pogotovu prvi jutarnji polasci, prilično su popunjene. Razumem da se ljudi žele destimulisati da koriste javni prevoz bez preke potrebe, al uz ovakvu organizaciju nije baš da je i zaposlenima na usluzi. Parola snalazi se kako znaš i umeš.