Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627067#p627067:28lvx8a7 je napisao(la):
Žika » Pon Jun 03, 2019 4:28 pm[/url]":28lvx8a7]Prevoz je bio odličan, jer ako uspe da preveze 25 000 radnika Rakovice koji napuštaju hale u 14 h druga ocena ne postoji. Veliki broj radnika radnika je bio u Loli, Zemunskim fabrikama i svi su oni dolazili na posao i odlazili sa njega. Gužve jesu bile velike upravo zbog toga što metro nije postojao.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627000#p627000:28lvx8a7 je napisao(la):
igorsimic » Pon Jun 03, 2019 11:24 am[/url]":28lvx8a7]

Bitno je da mi ti pricas kako je 50e mesecno malo, a ti malo po malo u Bec pa kafica u Swici,.. Nedao Bog, ali sutra da padnes u socijalu a to ti iskreno ne zelim, video bih kako bi placao kartu ili bi mozda isao peske po par km? Sad ces da mi kazes, pa posla za 25,000 ima uvek bolje i to nego nista.. Pa i za taj posao, moras doci do poslodavca na razgovor i sve su to kilometraze za koje ti treba prevozno sredstvo.

Uvek je tako, dok ljudi ne upadnu u bedak ne shvataju kako je. Ja ne kazem da je meni lose, ali upravo zbog toga kako mi je bilo pre ne pada mi na pamet da drzavi koja mi nije pruzila nista ma dinar necu da im dam. Gledacu gde god mogu da ih zavrnem kao sto i oni rade gradjanima. Ko ce da vozi, odakle pare za gorivo pa to neka misle pametne napredne glave, imamo mi mnogo takvih smart-planera.

I stvarno, da stavimo tacku na ovu diskusiju posto zaista svako ima zadnjicu, pa nek svako radi sta smatra normalnim i najboljim za sebe i svoju porodicu. Argumenata i za i protiv ima milion, pa kako kaze izreka "zivi, i pusti druge da zive".

Dovidjenja, prijatno.

To i jeste problem što si se ne plaćanjem (zbog najnižih pobuda) nakačio direktno na grbaču radnika GSP-a. Tu mislim na vozače i mehaničare. Njima su umanjene zarade, oni zato moraju da rade po dva posla ne bi li poplaćali sve što treba i školovali decu. Rade dva posla a ti im direktno zadireš u džep i ugrožavaš egzistenciju. Ne treba sve gledati sebično.
Napisaću još jednom , veliki broj vozača odlazi iz Srbije put Nemačke, Slovačke, Slovenije i ko će da ostane ako svi budu morali tako da obezbede pare za letovanje ?

Sad će da se nađe pametan pa će da kaže da grad treba da obezbedi plate. Treba ali odakle ? Treba da obezbedi i za toplane, vrtiće , socijalne sužbe...... i da ne ređam sve službe koje su na gradskom budžetu. Treba i da obezbede i za razvoj grada. I ako veliki deo budžeta ide samo za ovakvo funkcionisanje prevoza i svi to kritikuju , mogu misliti na šta bi to ličilo da se sve pare sliju u javni prevoz.
I odakle pare ? Kad privredi treba oko 20 godina da dođe na nivo od kraja osamdesetih.
Ne sagledavas situaciju realno. Sigurno im ja zadirem u dzep. Ili mozda Bus Plus, nepotrebna administracija, afere i cuda.. Uostalom, kada sam ja izneo da je zivot u Srbiji los, dobio sam komentare od pojedinih forumasa kako treba da radim 17h dnevno ne bi li ziveo "bolje". Tako da, to kako ce on ida zive mene ne zanima, pogresne osobe targetiraju. Treba da najure motkom menadzment & sns a ne obican narod.

A to smanjenje zarada je jedna velika farsa, smanjili su drzavnim firmama gde ima najvise obicnog naroda. Tako da para ocigledno ima, pa kod mene u drzavnoj firmi se takozvana "stednja i smanjenje zarada" sprovela tako sto su nam povecali zarade za 10%, pa su ih smanjili za 10%. Toliko o tome, a ti glumi platisu i postenog gradjanina, iza ledja te pljackaju i kurta i murta.

A za razvoj grada, pa evo dobismo fontanicu, gondolu, evo sad ce i metro za godinu dve.. Za godinu dve cemo metroom do BnV na sufle, i sve kompletno ko u Swici. Ipak je veci prioritet milionce za Notr Dam nego za radnike GSPa koji zive lose. Tebi da je toliko stalo do tih ljudi, pre bi se bunio za milione koji drpaju sa svih strana, mi sto se svercujemo smo sitne mace za ove..
 
Ti i tebi slični. Realno stanje.
Problem je slaba naplata karata. Nisu problem fontane, afere kao što želiš da predstaviš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627080#p627080:2qvdzt7x je napisao(la):
Žika » Pon Jun 03, 2019 6:22 pm[/url]":2qvdzt7x]Ti i tebi slični. Realno stanje.
Problem je slaba naplata karata. Nisu problem fontane, afere kao što želiš da predstaviš.
Za sta sluzi bus plus?
Ko kaze da je naplata slab jer znas podatke ?
Gresis i tekako su problem korupcija ,afere ,fontana,Beograd na vodi,gondola ,planiranje izgradnje metroa po livadama i tako dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627080#p627080:5erhljst je napisao(la):
Žika » Pon Jun 03, 2019 5:22 pm[/url]":5erhljst]Ti i tebi slični. Realno stanje.
Problem je slaba naplata karata. Nisu problem fontane, afere kao što želiš da predstaviš.
Pa mozda tebi nisu problem fontane i afere, jer imas clansku knjizicu pretpostavljam. Ljudima bez nje, su itekako problem jer su to pare koje se odbijaju od nasih plata a mogle su da odu na plate tih vozaca i mehanicara. :gobb:
 
Vladivoje":2fhek4r8 je napisao(la):
Problem je slaba naplata karata.

Ako je slaba naplata karata - poruči im da spuste cenu karte na 30 dinara, pa će biti mnogo bolja naplata karata.
Sa cenom karte od 30 dinara treba povećati broj prodatih karti za 300% samo da bi ostao na sadašnjem nivou prihoda. Procenat svercera je manji od toga, tako da bi GSP bio samo u još većem gubitku.
 
Sa cenom karte od 30 dinara treba povećati broj prodatih karti za 300% samo da bi ostao na sadašnjem nivou prihoda. Procenat svercera je manji od toga, tako da bi GSP bio samo u još većem gubitku.

Ma šta kažeš (?!).

I ti im poruči neka spuste cenu karte na 30 dinara, pa ćete videti kako će sve da krene kako treba.

Ali, ne želite vi to, u tome je veliki problem...
 
Ne mogu oni da se odreknu izgovora da je slaba naplata karata, moze da bude i 100% naplata, tvrdice da nije dovoljno. Pokrice za kradju!

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Da, vrlo naivni i providni pokušaji pokrića lopovluka u kome svaki od aktera dobija procenat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627101#p627101:lujsl53x je napisao(la):
igorsimic » Pon Jun 03, 2019 6:00 pm[/url]":lujsl53x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627080#p627080:lujsl53x je napisao(la):
Žika » Pon Jun 03, 2019 5:22 pm[/url]":lujsl53x]Ti i tebi slični. Realno stanje.
Problem je slaba naplata karata. Nisu problem fontane, afere kao što želiš da predstaviš.
Pa mozda tebi nisu problem fontane i afere, jer imas clansku knjizicu pretpostavljam. Ljudima bez nje, su itekako problem jer su to pare koje se odbijaju od nasih plata a mogle su da odu na plate tih vozaca i mehanicara. :gobb:

Ajde što potkradaš nego previše lupetaš, o kakvim članskim knjižicama pričaš ? Imam samo člansku kartu Geteovog instituta i to je sve . :sesir:

A ti koji je imaju njima se obrati za pare. Slobodno.
 
Svaka cast za clanstvo u Geteu, ali nazalost obrazovanje nema veze sa zdravim razumom. S tobom se gubi svaka dalja diskusija, posle izjave kako fontane i afere nisu problem. Meni je zao da tako visoko obrazovana osoba moze da opravda tako nesto, pa sta tek da ocekujemo od onih da ih nazovem "farmera" iz unutrasnjosti koji dalje od Pinka nisu videli??

Plusevi govore sve, narodu je do one stvari vise svega, izlizanih prica, revolucija, buna.. Kofere i sto dalje odavde, nazalost.

Ja se iskljucujem iz diskusije sa ove teme, posto si ti svoje rekao videli smo onda ko sta misli. Hvala lepo, dovidjenja. :violina: :blah:
 
Vladivoje":zjvqzb1m je napisao(la):
Ma šta kažeš (?!).

I ti im poruči neka spuste cenu karte na 30 dinara, pa ćete videti kako će sve da krene kako treba.

Ali, ne želite vi to, u tome je veliki problem...


Potrebno je znanje matematike na nivou drugog razreda osnovne škole da bi shvatio da to nije izvodljivo .

Odnos sadašnje cene i te tvoje je:
89/30 = 2,97 x 100% = 297%

Znači potrebno je povećati prodaju karata za tačno 297% da bi prihodi bili na sadašnjem nivou. Sa druge strane švercera ima u najgorem slučaju 50%, i da svi oni počnu plaćati karte to je i dalje mnogo manje od potrebnih 297%. Tj tvoj predlog bi odveo javni prevoz u samo još veću dubiozu.
 
To dolazi sa clanskom kartom, matematika(racun) je obavezna za prijem u stranku.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Ma da najlakše je biti hejter i optuzivati druge za svoje elementarno neznanje.
Ja nemam nikakve veze sa politikom, niti podržavam sadašnju nesposobnu vlast.

Jedino bih voleo da mi objasnite tu vašu matematiku gde na maksimalno 50% putnika možete povećati prodaju za 297%
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627198#p627198:262jgjly je napisao(la):
igorsimic » Pon Jun 03, 2019 10:33 pm[/url]":262jgjly]Svaka cast za clanstvo u Geteu, ali nazalost obrazovanje nema veze sa zdravim razumom. S tobom se gubi svaka dalja diskusija, posle izjave kako fontane i afere nisu problem. Meni je zao da tako visoko obrazovana osoba moze da opravda tako nesto, pa sta tek da ocekujemo od onih da ih nazovem "farmera" iz unutrasnjosti koji dalje od Pinka nisu videli??

Plusevi govore sve, narodu je do one stvari vise svega, izlizanih prica, revolucija, buna.. Kofere i sto dalje odavde, nazalost.

Ja se iskljucujem iz diskusije sa ove teme, posto si ti svoje rekao videli smo onda ko sta misli. Hvala lepo, dovidjenja. :violina: :blah:

I bolje, mene bi bilo sramota da se hvalim lopovlukom i da se pravdam fontanama, aferama. Još da parama od tog lopovluka idem na more. Ciljano. :blah: :bash:
To što dobijaš pluseve govori suprotno, govori da smo kao narod otišli totalno u pogrešnom smeru. Takav je mentalitet ljudi a posle kad se nađu na ulici onda se hvataju za glavu.

Da svi ti kao ti idu peške kao što bi i bilo logično onda bi se narod koji plaća vozio normalno. Što i jeste situacija kad uleti kontrola/ostane bus poluprazan.

Za kofere te podržavam jer ovde nikad neće biti bolje.
 
Rešenje švercovanja je prosto. Preneti naplatu na gradski porez - svaka firma već plaća prevoz zaposlenima. GSP se već subvencioniše. Svi koristimo od gradskog prevoza, on je javna služba kao i voda, vazduh, đubretari, gas, struja.
 
Evo da se Žika umiri, SNS-ovske firme moralno zadužene subvencijama tipa NCR i Sitel vraćaju od ovog meseca uslugu stranci tako što zaposlenima zahtevaju pravdanje putnih troškova, tj. onaj NEFISKALNI isečak koji se dobije kada se ISKLJUČIVO KEŠOM plati mesečna karta u Beogradu. (Ne znam šta o ovim sitnicama u vezi sa poslovanjem Bus Plusa imaju da prokomentarišu veliki legalisti na ovom forumu, neko pojašnjenje parafiskalnog poslovanje ove firme ne bi bilo loše.)

Takođe, isto pravdanje počelo je masovno i kod sitnih preduzetnika, koji naravno nemaju kapacitet da u pravnom sistemu Srbije dođu do validnog pravnog mišljenja povodom ove naredbe izvršne vlasti u Gradu.


Sada, kada je naplata povećana, očekujemo metro od septembra.
 
Pravdanje je ok. Ne verujem da priznaju samo taj bus plus isecak, nigde u zakonu ne pise da na posao moras da ides gradskim prevozom. Pravdanje moze biti i racun sa pumpe za benzin ili slicno. U suprotnom uvek je tu inspekcija rada.
 
Dart":1awbqx98 je napisao(la):
Jedino bih voleo da mi objasnite tu vašu matematiku gde na maksimalno 50% putnika možete povećati prodaju za 297%

Mnogo ti filozofiraš sa tom tvojom matematikom.

Izgleda da nisi zadovoljan ni aktuelnom, astronomskom cenom sve lošijeg javnog prevoza.

Šta li ta tvoja "matematika" još može da pokaže - izgleda da je najbolje da papreno skup prevoz još poskupi, pa će prodaja karata ići još bolje, je li (?)...
 
Уз опаску да "филозофирати" нема негативну конотацију, хоћеш ли, ипак, да нам објасниш шта је нетачно код Дартове математике?
 
Vladivoje":1vqvtr5t je napisao(la):
Dart":1vqvtr5t je napisao(la):
Jedino bih voleo da mi objasnite tu vašu matematiku gde na maksimalno 50% putnika možete povećati prodaju za 297%

Mnogo ti filozofiraš sa tom tvojom matematikom.

Izgleda da nisi zadovoljan ni aktuelnom, astronomskom cenom sve lošijeg javnog prevoza.

Šta li ta tvoja "matematika" još može da pokaže - izgleda da je najbolje da papreno skup prevoz još poskupi, pa će prodaja karata ići još bolje, je li (?)...



Moram primetiti da imaš iste osobine kao ovi iz SNS-a, a to je da su vam za sve drugi krivi i nikada ne dajte odgovor na pitanje.

Nema potrebe za povećanjem cene karte, dovoljno je uvesti samo efikasniju kontrolu.
 
Dart":2obo1pfj je napisao(la):
Moram primetiti da imaš iste osobine kao ovi iz SNS-a, a to je da su vam za sve drugi krivi i nikada ne dajte odgovor na pitanje.

Nema potrebe za povećanjem cene karte, dovoljno je uvesti samo efikasniju kontrolu.


Dakle, po tebi, sniženje cene karte nikako ne dolazi u obzir, je li (?).
OK, sad je sve jasno.

Inače, rekoh u ovoj temi više puta da su gradske vlasti odgovorne za funkcionisanje javnog prevoza.
 
Pa moze i da se snizi, ali ukupna naplacena suma mora da bude veca. Procenat naplate nije bitan, masa para koja se skupi je bitna. Dakle, pitanje je "kako povecati kolicinu novca koja se skupi naplatom?"
Naravno da moze tako sto mnogo vise ljudi plati manju cenu, ali je vrlo jasno da ta manja cena ne moze nikako da bude ni blizu 30 dinara (ili imas neku drugu matemaktiku koja pokaze kako je konacna suma veca, ako se cena obori na trecinu, a duplo vise ljudi plati?)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627280#p627280:2knhjjq8 je napisao(la):
jovanovm » Uto Jun 04, 2019 10:16 am[/url]":2knhjjq8]Rešenje švercovanja je prosto. Preneti naplatu na gradski porez - svaka firma već plaća prevoz zaposlenima. GSP se već subvencioniše. Svi koristimo od gradskog prevoza, on je javna služba kao i voda, vazduh, đubretari, gas, struja.

to ja zagovaram vec par strana unazad

delimicno i jeste tako, jer veliki deo prioda gspa ide iz gradskih subvencija, kod privatnicke mafije je jos veci procenat koji dolazi direktno iz gradske kase, znaci gsp moze da se buni sto je slaba naplata, mada i to po meni nemaju pravo dokle god ne pokazu crno na belo kolko dobiju iz kase kolko iz bus plusa, i dokle uopste koriste busplus koji im veliki procenat mazne i lose radi, kada bi gsp imao svoje kontrolore mogao bi da povecava i smanjuje kontrolu po zelji, a ovako moze samo da da pare i place jer je u pitanju privatna firma, a privatnici apsolutno nemaju pravo ni da zucnu o losoj naplati
 
Vrh