[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627280#p627280:14gkzv1b je napisao(la):jovanovm » Uto Jun 04, 2019 9:16 am[/url]":14gkzv1b]Rešenje švercovanja je prosto. Preneti naplatu na gradski porez - svaka firma već plaća prevoz zaposlenima. GSP se već subvencioniše. Svi koristimo od gradskog prevoza, on je javna služba kao i voda, vazduh, đubretari, gas, struja.
Rešenje je kad se već Huawei upetaljao sa kamerama za nadzor u Beogradu a nova vozila stižu iz Kine gde postoji sistem naplate (opet Huawei) preko kamera i prepoznavanja lica jednostavno malo uvežu sistem,
nekada davno, u vreme dok se gradski prevoz u beogradu placao
mislim cak da je sverc jedan od manjih problema javnog prevoza i da bi taman i kad bi naplata bila 100% mi bi i dalje imali uzasan javni prevoz, nefunkcionalan i nerentabilan.
Nisi me razumeo. Kad već očekuju prevoz besplatan što onda ne bi bilo sve besplatno. Sve su to osnovne potrebe današnjeg čoveka.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627562#p627562:a02ygzb3 je napisao(la):direktor » Sre Jun 05, 2019 7:29 am[/url]":a02ygzb3]Ziko cistoca se ne subvencjonise iako ima monopol nema dotacije iz budzeta grada sami kupuju vozila struja nije pod subvencijom osim za pojedine kategorije gradjana isto vazi za bvk ali nisam siguran za njih 100%
Znaci prevoz u bg kosta 220 mil€ od toga se zaradi 71 mil €
Obaveštenje !!!
"Direktor u novoj Škodi, a autobusi bez volana"
Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd“ zaključilo je 20. maja ove godine ugovor o iznajmljivanju automobila marke Škoda po ceni od 55 miliona i 493 hiljade dinara.
U objedinjenoj nabavci sprovedenoj preko Službe za centralizovane javne nabavke Gradske uprave grada Beograda, za potrebe JKP GSP „Beograd“ zaključen je ugovor sa firmama „Auto Čačak“ iz Čačka, „Porshe Mobility“ iz Beograda, „Aks Fleet Solution“ iz Šapca, „Raiffeisen Rent“ i „Fleet Partner“ iz Beograda, vredan čak 55 miliona i 493 hiljade dinara. Predmet ugovora je iznajmljivanje putničkog automobila više srednje klase.
Dok će se v.d. direktora GSP-a Radiša Momčilović i njegovi brojni saradnici voziti novim luksuznim službenim automobilima o trošku preduzeća, građani Beograda i vozači GSP-a ipak neće uživati u takvim privilegijama. Za njih i dalje ostaju autobusi sa kojih otpadaju volani, prokuvavaju motori, sa ukošenim trapovima i brojnim drugim nedostacima i neispravnostima koji se ne otklanjaju jer ili nema rezervnih delova ili nema dovoljnog broja izvršilaca.
Međutim, rukovodstvo grada i menadžment GSP-a ipak znaju šta je prioritet.
naravno da ima razlike. maksi je privatna firma. kartu u busu si već platio kroz porez. da li se vraćaš u maksi da ponovo platiš hleb koji si već platio?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627777#p627777:35yr6fz4 je napisao(la):razgradjevinar » 05 Jun 2019 05:47 pm[/url]":35yr6fz4]da se ne lazemo, ne platio hleb u maksiju ili ne platio kartu u busu - nema razlike