Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Opet ista prica oko prevoza i plata, mesecna karta se placa od strane poslodavca, to sto radite na crno je vas problem i ne borite se za svoja prava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546469#p546469:11dlf21k je napisao(la):
vucko » Čet Jun 21, 2018 1:49 pm[/url]":11dlf21k]Plaćanje karte je opciono, pa su tu svi veliki revolucionari i puštaju BS BS sistem te laže dok se švercuju i begaju od apeksovaca.
Pa sigurno necu da se naguz*m dobrovoljno tamo gde mi okolnosti dozvoljavaju da izbegnem guž*nje, nisam bas mazohista. :laugh:

Ni od koga ne begam, vecina mi se ne obraca, ako se obrati ne konstatujem ga, ako je uporan kazem - nemam, ako trazi dokumenta - pitam ga da li je pripadnik policije i odakle mu pravo da legitimise, posle toga odustanu...

I jos jednom za sve lazne moraliste i bezuslovne podanike, samo resenje uzroka eliminise posledice, a ovde je uzroka mnogo - katastrofalan standard, zelenaski harač-drzavni nameti, neispunjavanje ugovorenih obaveza (raspala vozila, letnje furune, zimski zamrzivaci, neostvareni polasci, zestoko redukovanje-posebno leti) jer onaj ko naplacuje odr uslugu je u obavezi da ispuni ugovorene uslove...

Najveca ironija je u tome sto su svim ovim najvise prevareni i osteceni oni koji placaju, a oni su najvatreniji u odbrani prevare. Krajnje inteligentno, nema sta... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546486#p546486:2n26swxu je napisao(la):
solecar » Čet Jun 21, 2018 2:42 pm[/url]":2n26swxu]Imaš drugu radnju u kojoj možeš da uzmeš hleb. A ako ti ni u njoj ne odgovara , imaš treću...
Isto tako imaš levu nogu ? Imaš desnu ? Pa znaš obe istovremeno da koristiš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546496#p546496:2fopuwjr je napisao(la):
kingmanowar » Čet Jun 21, 2018 3:27 pm[/url]":2fopuwjr]Ziko, jel vise volis babe ili zabe?
Plavuše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546526#p546526:1etj97y8 je napisao(la):
Žika » Čet Jun 21, 2018 7:15 pm[/url]":1etj97y8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546486#p546486:1etj97y8 je napisao(la):
solecar » Čet Jun 21, 2018 2:42 pm[/url]":1etj97y8]Imaš drugu radnju u kojoj možeš da uzmeš hleb. A ako ti ni u njoj ne odgovara , imaš treću...
Isto tako imaš levu nogu ? Imaš desnu ? Pa znaš obe istovremeno da koristiš.
:?:
 
Kad su već proradile komparacije...

Zamisli da postoji lanac pekara koji drži monopol u Beogradu, nazovimo ih Apeksara. Prodaju hleb. Buđav. Kažu, nemaju oni para da ulažu da bi ti dali bolji, a ako ti se ne sviđa nemoj da ga jedes.

Sa druge strane, zamisli i da postoje druge radnje koje nisu pekare, ali eto imaju hleb među proizvodima. Al ovaj je dobar, topao i mekan. I košta duplo više. A i ovi što ti ga prodaju su nekako ljubazniji, znaju i dobar dan da kažu osim što ti zadovolje apetit.

A oni u Apeksarama - bole ih uvo. Kažu nek valjaju oni taj zaje*******an hleb, mi smo na svakom ćošku ne može da nas zaobiđe veliki broj stanovništva. Pusti i nek ukrade neko po koji, nas ništa ne košta neupotrebljiv hleb, ali zato navataj ponekog pa mu naplati kavijar.

I opet dolaze ljudi kod njih, ždere narod buđavca jer eto neće da poginu od njega a ne moraju da troše pare.

Možemo i bez metafora, taksativno.
1. Lopovima ne dajem dinara ni iz milostinje ni protiv sile.
2. U cenu usluge spada i kvalitet, komfor, sigurnost i tačnost. Ništa od toga ne nude.
3. Kad se sledeći put pokvari 601 na sred gazele, pa ti, ja i moja ćerka moramo da ga guramo, budi uveren da nije zato što neko neće da plati 250+89 dinara, nego nešto sasvim drugo.

Pozdrav.
 
Ko o čemu, k o poštenju, vojnik o skraćenju, a 'beograDŽani' o tome kako ne placaju prevoz kao vid bunta, gradjanske neposlusnosti i slicno...

Znam, 100% tu lovu koju bi portosili na mesecnu ili vremenske karte za prevoz uplacujete decijim domovima, narodnim kuhinjama, sapicevoj fondaciji (...)
Jer Vaš motiv nije materijalne prirode

Ajd BRE, dosta je sto ste sitne "sec****", nema potrebe da budete i la***. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Šta tebe ili bilo koga drugog zanima dal ću ja pare da trošim u humanitarne svrhe ili ispod plavog mosta? Ili plaćam usluge ili doniram dobrotvorno. Ali da doniram za neuspelu uslugu neću. Ni u Beogradu, ni u Surdulici. A o tome ko je sitna secikesa ili ko je krupna mutivoda, mislim da nema potrebe pričati.
 
Ni ja ne plaćam bus plus ali to je jer trenutno nemam ni minimalac, da imam para plaćao bi.

Elem, zašto ne plaćate struju? Zato što će Vam je isključiti i nakačiti vam izvršitelja. A verujte mi koliko EPS ima stranački zaposlenih lezilebovića je red veličina od nekoliko hiljada i oni troše još više nego Apeks. Samo hoću reći da je sve relativno, i da je cela opravdana zbrka sa Apeksom zapravo najčešći ventil za frustracije naših sugrađana i gostiju :)
 
Не бих рекао овде да је реч о томе да ли неко од нас плаћа или не плаћа бус плус, већ да ли подржавате овако стање где град толерише шверцере идеологијом: "Нећемо да се свађамо са бахатим и осталима који су спремни да се свађају, ово што скупимо од ових других бу**** је за сада довољно". По мени је ово слична прича са легелизацијом објеката "што би јурили све да легализују своје објекте, кад ето има бу**** који то ураде без да их јуримо. Ето мало ћемо запретити па ко није спреман да се свађа, или нема нека леђа, њега ћемо мучити и натерати да све лагализује или срушити објекте а остали...."

Прво да кажем ја спадам у ову групу бу**** које плаћају бус плус, мада не спадам у групу честих корисника ГСП-а, јер ето трећину плате дам на бензин. Друго не видим да ико разуман може да подржи решење где је плаћање услуге селективно, не могу да кажем добровољно јер има и оних који су покушали да се шверцују али ето не умеју, као решење које је добро и праведно за друштво и град. Можда је добро за појединце, али за град свакако не.

Да ли је цена превоза прескупа, или је прескупа само када се гледа квалитет или је реална, то је друго питање. Што се тиче квалитета рекао бих да се овде скоро сви слажемо. А управо због тог квалитета, или боље речено "неквалитета", они којима ова цена није скупа радије се одлучују за други вид превоза, тако да реко бих да је за рају које се вози ГСП-ом ово јесте превелика цена. Некима је цена месечне карте 20% плате а за то добију нередован, лоше организован превоз, знојење и гурање.....
 
Sto puta je receno, ljudi placaju struju zato sto im isljucuju istu ako ne placaju, a dok Gsp ili Apex ili grad, ko god, sistemski dozvoljavaju svercovanje u prevozu, ljudi ce se svercovati. Vrlo jednostavno, nek uspostave sistem koji je nemoguce zaobici i problem resen. Dotle podrzavam svercovanje do bankrota ako treba!

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Slažem se, ali...

Da sutra povećaju cenu struje na simboličnih milion dinara mesečno, ko bi plaćao a ko postao betmen?
 
Sta se desilo sa redom voznje?

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
јесте у праву си, али ипак се може направити нека аналогија:
Дан је дужи, али је самим тиме ноћ краћа.
Тела се на топлоти шире па и шине на пример су дуже, али су оне рупе на спојевима шина самим тиме краће.
.....
Чекање аутобуса је дуже, али је самим тиме ред вожње краћи...

едит: што се тиче сукњица, сами извуците аналогију.
 
Уфф изгледа да се нисам одавно возио возом, али да не идемо превише у off, не верујем да ће врућине утицати на скраћење цене бусплус-а, заправо сигуран сам у то.
 
Zastareli prevazidjeni pristup
zbog letnjih odmora da leti bude red voznje relaksaniji sto jeste TUPAVO za Bgd
jer predpostavljeni letnji manjak putnika zapravo NE postoji

Nadomeste ga gosti Bgda iz
prijateljske, rodbinske , poslovne i turisticke svere
te ne retko ne da je isti, vec i veci broj korisnika samo drugaacije vremenski rasporedjen
tako da su samo spicevi takozvano vrsno vreme malo blazi tako daje utisak da popunjenost prevoznih sredstava manja a zapravo je u normalnim okvirima sto za nas ako jedan drugome ne stojimo na glavi i
mamo samo subjektivan osecaj da su autobusi prazni, sto je daleko od objektivnosti
:sesir:
 
Gore napisano nas direktno dovodi do naplate i kontrole Bus plusa

Svako prevozno sredstvo u javnom saobracaju ima vidno istaknutu pločicu sa kapacitetom ,, za sedenje toliko za stajanje toliko,,
ne samo po proizvodjačkoj deklaraciji (mogucnosti vozila) vec i zakonom regulisano da ne sme da se preopterecuje

Prevozom svakog prekobrojnog putnika se ne pruža adekvatna usluga transporta a odmah placena očitavanjem kartice
U vozilima u koima se nalaze ,,prekobrojni,, putnici
kontrolori bus plusa bi morali da svakom putniku umanje cenu usluge na primer za 1-2 dinara i odmah vrate kusur,
na zatečno stranje pri kontroli , kako bi podjednako do nekle bila pošteno ,,izmirena,, svaka strana -
Naravno da to ne čine :lol:
i ako ne pružaju adekvatnu uslugu ,,uteruju,, punu cenu kršeci proizvodjačke deklaracije i zakonske odredbe o kapacitetu

Znači ne poštuju zakon ni instrukcije a to traže od putnika da po njemu postupaju i poštujuci ga
(da ne spominjem ostale propuste i ne pridržavanja prevozioca i kontrolora)
Te sa punim pravom kad oni nisu u obavezi da poštuju zakonske i dr. odredbe ni putnik nije dužan da poštuje takve zak. odredbe

Poštovanje i postupanje prema zakonu ugovornih strana u obavezama su obostrane

Pa da se vratim na predhodni post
U vozilima kada putnici jedan drugom ,,stoje na glavi,, ulazak kontrolora bus plusa recipročno situaciji je izlišan
a nj. insistiranjem na vršenju kontrole utakvim NEuslovima
predstavlja namerno provociranje i remecenje javnog reda i mira ( moze doci i do izazivanje manjeg nereda na javnom mestu)
jer ulaskom u vozilo lično utvrdjuju prekobrojno stanje i ne isupunjenje uslova za kontrolu , osim ako ne vracaju putnicma kusur za niže kvalitetnu pruženu uslugu

Zbog te ne logičnosti i imamo sve ovo vreme takve situacije iz kojih se onda kontrolori žale i traže zaštitu (ponekad i zbog razbijenog nosa)

....pa koj zakon moze da ih zaštiti kao stranu, koja prva ne ispunjava ugovorene uslove :roll:

Napomena
Putnik koj ulazi (započinje ugovorenu placenu uslugu ) fizički nije u mogucnosti da vidi brojno stanje u jav. saob. sredstvu
niti je to njegova obaveza da istu predhodno utvrdjuje


:sesir:
 
Nije mi baš jasan post, tj njegova poenta. Sad još kontrolori treba da utvrđuju broj putnika unutar vozila? Mislim, to je jednim delom odraz i naše kulture. Ima linija gde je skoro nemoguće izbeći gužve, ali mnogo je i onih gde se sasvim komotno može putovati, ako se malo obrati pažnja naravno. Uz to, danas ima i besplatnih aplikacija pomoću kojih se lako može videti gde se autobus nalazi. Čak i da se povremeno pozove broj stajališta, ne predstavlja neki naročiti trošak na mesečnom nivou, a može mnogo da znači. Primera radi, na potezu 400 autobusi znaju često da idu jedan za drugim. Međutim, izgleda da velika većina ne koristi prednosti elektronske naplate, odnsno praćenja vozila preko GPS-a. Koji prvi prođe napuni se do poslednjeg stajaćeg mesta, pa se neretko dešava da ga i po dva autobusa usput obiđu pre nego što stignu na Banjicu, poluprazna naravno. Problem malo ispratiti kako autobusi idu? I svaki dan se ponavlja ista priča. Ne mogu to da razumem, a primera je mnogo. Naši ljudi jednostavno vole da vise sa vrata izgleda. Da ne govorim o manje opterećenim alternativama, koje doduše oduzmu neki minut više, al dobro, ako je to vredno disanja jedno drugom za vrat, ne treba narodu kvariti to zadovoljstvo.
 
U mom postu nigde nije spomenut uvid u elektonski red i pozicioniranje vozila.Pitaj Boga zašto ga spominješ u kontekstu sa mojim postom
U mom postu napisano i obrazloženo
da PUTNIK nije ni u mogucnosti niti ima obavezu da utvrdjuje stanje popunjenosti pre nego što udje u vozilo
Bus plus kontrolor sa njihove strane zato i ulazi da proverava ispunjavanje ugovrene obaveze

Ko i gde u svetu može da traži i naplati uslugu koja ne ispunjava uslove ugovorenog ?
Pa, nigde, osim u Bgdu i to samo bus plus

Najčešći primer poredjenja vezano za placanje usluge prevoza je ovde bilo ,,kupovina hleba ,,
Pa hajde i to da vidimo
Ako ti pekar pruži od budji zeleni hleb .... da li treba da se plati ..... narvno NE,
uzeo si ga u ruku , video i prvog narednog mometa odbacio, stavljajuci ga na pekarski pult ili u naj bližu korpu za smece

Tako i putnik , ušao je u autobus , atobus zatvara vrata i krece dalje . Putnik uvidi da je u vozilu više putnika nego što je propisano za sedenje i stajanje , znači nije zadovoljavajuceg kvaliteta , i u prvom narednom mometu a to je sledeca stanica , odriče se takve usluge
izlazi iz vozila što je jednako vracanje budjavog hleba na pekarski pult. a potom može i ne mora da čeka naredno vozilo.

Svo ovo vreme kontrolori čak i silom pišu kazne takvim putnicima koj su se odlučili da napuste vozilo
a onim putnicima koj imaju očitane karte - placenu uslugu , ne vracaju ni deo novca za NEispunjenje ugovorene i propisane stavke
što znači i ako su utvrdili ne ispunjenje a zadržavaju novac. Za šta ? Za prodat budjavi hleb ....

Putnik zatečen bez karte kad izadje iz vozila u kome je prekoračen kapacitet
ne sme se NIČIM UZNEMIRAVATIi na stajalištu od strane kontrolora
a svi smo svedoci da takvog putnika ko krvave ajkule ga okruže i uz pretnje i cimanja iznudjuju ličnu kartu radi pisanja prijave

To sve mora da prestane jer je to suprutno
ne samo sa običajima vec i sa svim pravima i zakonima, osim sa hajdučko-razubojničkim bandama

Znači kontrolu mogu da vrše samo u vozilima u koima nema prekobrojnih putnika jer samo tada je ispunjena njihova ugovorna strana i zatečen putnik bez karte jeste u prekršaju
U vozilima sa prekobrojnim putnicima nemaju šta da traže , udju utvrde brojno stanje i tek tada mogu da oduče da li može ili ne da obave kontrolu , a kako , na koj način i šta dalje to je problem privatne firme bus plus koja se sama prihvatila takvog posla
a nije problem ni putnika ni grada Beograda a ni viših distanci

Svaki putnik sa svedokom da je u vozilu bilo prekobrojnih punika lako dokazuje da vec nije bila u strartu pružena adekvatna propisana usluga
te nije u obavezi ni da je plati tj. validira kartu
Svaki kontrolor pored svedoka mora da sačini i zapisnik o zatečenom brojnom stanju u vozilu kako bi mogao da potvrdi da jeste
bila adekvatna usluga, ali to nije briga putnika nego bus-plusa kako ce to da organizuje i sprovede

Napomena
Kontrolor danas jeste u mogucnosti da vrati deo novca u slučaju kad utvrdi ne adekvatnu uslugu
provlacenjem kartice vidi stanje na kartici a tehničkp elektronski čitači danas mogu da smanjuju i povecavaju iznos -stanje kartice
mada mozda su nabavili naj jeftinije aparate bez te mogucnosti ... ali to je opet problem bus plusa a ne putnika.

:sesir:
 
Vrh