U mom postu nigde nije spomenut uvid u elektonski red i pozicioniranje vozila.Pitaj Boga zašto ga spominješ u kontekstu sa mojim postom
U mom postu napisano i obrazloženo
da PUTNIK nije ni u mogucnosti niti ima obavezu da utvrdjuje stanje popunjenosti pre nego što udje u vozilo
Bus plus kontrolor sa njihove strane zato i ulazi da proverava ispunjavanje ugovrene obaveze
Ko i gde u svetu može da traži i naplati uslugu koja ne ispunjava uslove ugovorenog ?
Pa, nigde, osim u Bgdu i to samo bus plus
Najčešći primer poredjenja vezano za placanje usluge prevoza je ovde bilo ,,kupovina hleba ,,
Pa hajde i to da vidimo
Ako ti pekar pruži od budji zeleni hleb .... da li treba da se plati ..... narvno NE,
uzeo si ga u ruku , video i prvog narednog mometa odbacio, stavljajuci ga na pekarski pult ili u naj bližu korpu za smece
Tako i putnik , ušao je u autobus , atobus zatvara vrata i krece dalje . Putnik uvidi da je u vozilu više putnika nego što je propisano za sedenje i stajanje , znači nije zadovoljavajuceg kvaliteta , i u prvom narednom mometu a to je sledeca stanica , odriče se takve usluge
izlazi iz vozila što je jednako vracanje budjavog hleba na pekarski pult. a potom može i ne mora da čeka naredno vozilo.
Svo ovo vreme kontrolori čak i silom pišu kazne takvim putnicima koj su se odlučili da napuste vozilo
a onim putnicima koj imaju očitane karte - placenu uslugu ,
ne vracaju ni deo novca za NEispunjenje ugovorene i propisane stavke
što znači i ako su utvrdili ne ispunjenje a
zadržavaju novac. Za šta ? Za prodat budjavi hleb ....
Putnik zatečen bez karte kad izadje iz vozila u kome je prekoračen kapacitet
ne sme se NIČIM UZNEMIRAVATIi na stajalištu od strane kontrolora
a svi smo svedoci da takvog putnika ko krvave ajkule ga okruže i uz pretnje i cimanja iznudjuju ličnu kartu radi pisanja prijave
To sve mora da prestane jer je to suprutno
ne samo sa običajima vec i sa svim pravima i zakonima, osim sa hajdučko-razubojničkim bandama
Znači kontrolu mogu da vrše samo u vozilima u koima nema prekobrojnih putnika jer samo tada je ispunjena njihova ugovorna strana i zatečen putnik bez karte jeste u prekršaju
U vozilima sa prekobrojnim putnicima nemaju šta da traže , udju utvrde brojno stanje i tek tada mogu da oduče da li može ili ne da obave kontrolu , a kako , na koj način i šta dalje to je problem privatne firme bus plus koja se
sama prihvatila takvog posla
a nije problem ni putnika ni grada Beograda a ni viših distanci
Svaki putnik sa svedokom da je u vozilu bilo prekobrojnih punika lako dokazuje da vec nije bila u strartu pružena adekvatna propisana usluga
te nije u obavezi ni da je plati tj. validira kartu
Svaki kontrolor pored svedoka mora da sačini i zapisnik o zatečenom brojnom stanju u vozilu kako bi mogao da potvrdi da jeste
bila adekvatna usluga, ali
to nije briga putnika nego bus-plusa kako ce to da organizuje i sprovede
Napomena
Kontrolor danas jeste u mogucnosti da vrati deo novca u slučaju kad utvrdi ne adekvatnu uslugu
provlacenjem kartice vidi stanje na kartici a tehničkp elektronski čitači danas mogu da smanjuju i povecavaju iznos -stanje kartice
mada mozda su nabavili naj jeftinije aparate bez te mogucnosti ... ali to je opet problem bus plusa a ne putnika.