Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Koji čovek upravlja DLR-om? Je l' to nešto od skoro?

Ovo sam snimio avgusta 2012. (sedeći na sedištu u prvom redu, nema kabine)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=y9hwx7h8sV0[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6KWM0xrjdfo[/youtube]
 
Pa mislio sam onaj čovek koji ima alatku, neki ključ koji se ubacuje kod vrata, i ima dugmad za zatvaranje vrata npr i slično, proverava da li su svi izašli ili ušli, on na vratima daje signal vozu koji je automatski da krene, ne vozi ga on, ide sam.. Ponekada sedne na to mesto napred, bar sam čuo, ja nisam video dok sam bio

Sent from my Le X821 using Tapatalk
 
ДЛР има даљинску контролу из централе, као и друга аутоматизована возила. а може возач да седне на прво седиште, отвори кутију и ручно управља, гледао лично
 
Patike kao karta za prevoz?

Iako je uvođenje elektronskog sistema naplate karata u javnom prevozu imperativ u 21. veku, postoji jedan sjajan i inovativan način kako taj isti prevoz učiniti još atraktivnijim.
Berlinski prevoznik, BVG (Berliner Verkehrsbetriebe) će u saradnji sa kompanijom Adidas Originals pustiti ograničenu seriju patika, koja će uključiti godišnju propusnicu za prevoz, omogućujući korisniku da besplatno putuje metroom, tramvajima, vozovima, autobusima i trajektima, bilo gde unutar berlinske zone javnog prevoza od 31. januara do kraja tekuće godine, izveštava CityLab.
Patike će imati dezen koji je identičan izgledu presvlake sedišta zastupljen u vozilima voznog parka, dok će na jeziku biti odštampana platnena verzije godišnje karte prevoznika BVG.
Saradnjom prevoznika BVG i Adidasa omogućeno je neograničeno putovanje celom mrežom javnog prevoza u Berlinu do kraja 2018. godine.
Jezik patike sadžaće karakteristiku koja je verovatno upečatljivija – platnenu verziju godišnje putničke karte. To znači da vlasnik dobija besplatna putovanja metroom, tramvajima, autobusima i trajektima bilo gde u berlinskoj putničkoj zoni A i B – koje pokrivaju gotovo ceo grad, od 31 januara do kraja tekuće godine.
Zatim, tu je i cena, koja je iznosi 180 evra po paru. To ih čini skupljim nego prosečne patike, ali znatno jeftinije nego standardna godišnja karta čija je trenutno cena 728 evra za istu zonu. To je veoma dobra ponuda patika pa nije čudo što ih BVG drži u ograničenom broju. Samo 500 pari će biti u prodaji i jedino će biti dostupne u dve berlinske prodavnice Overkill ispred kojih će, bez sumnje, biti redovi pre kupovine.

bvg_adidas_3-660x330.jpg


bvg_adidas_1-615x307.jpg


bvg_adidas_2-615x346.jpg


izvor: autobusi.net
 
Ulazim danas u bus kod Banije i naravno ulazi kontrola uzimam svoju karticu (bankovnu) i prislonim na aparat. Kontrola prilazi videvsi to prodju me a nekoliko trebutaka kasnije stize poruka transakcija odbijena. Ziveo sverc :D bitno samo da imate manje od 100 dinara na racunu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Samo imaj u vidu da čim prvi put budeš imao više od 100 dinara na tom računu ima da ti naplate transakciju.
 
нешто има много често контроле у задње време у Кумодрашкој. ево, јутрос опет били
 
Glupost.... na primer sta ako putnik po neuspeloj transakciji ode do vozaca i kupi kartu...

Ispada da mu se jedna ista usluga naplacuje duplo....
:roll:
Pa cak takvim naknadnom skidanju za validaciju. ispada da su sve kazne pisane u toku narednih presedackih 90 min. bez predmetne za ikakve sankcione mere a preduzete u medjuvremenu ( rokovi )
Sa vrlo visokim otstetnim ciframa po sam bus-plus sto u korist putnika sto u korist sudova a verovatno i advokati bi trljali ruke.. .

Ne verujem da su bas toliko tupavi
 
Ne verujem ni ja, nema nikakve logike, niti se desilo da sistem automatski pokusava transakciju sve dok ne prodje, pa ispao bi haos u elektronskom sistemu placanja.
 
Ja ih preveslavam vec uspesno 10 godina, trebalo bi porez na extraprofit da mi naplate, cak ni u nocni ne platim kartu, jer u 99% slucajeva sam razlupan :D
 
Ne, sigurno se ne naplaćuje transakcija kada imaš više novca na računu. Zamislite kada bi svima naplaćivali neuspešne transakcije, pa to bi bio haos :)
 
Stara ćaletova povlastica, rekao bih negde iz druge polovine sedamdesetih



Tad ti firma uplati zone koje su potrebne da bi došao na posao ostalo van toga sam finansiraš.
 
Jos koja informacija...
ccf349ab07ac85ff73737b857260ebde.jpg


Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
 
имам питање везано за ово сокоћало. како да на њему видим списак следећих стајалишта?
 
У горњем десном ћошку на дисплеју има кружић, кликнеш на њега.
 
Trebalo bi negde da postoji uputstvo za upotrebu validatora koje obuhvata i te dodatne funkcije. Trenutno na BP sajtu postoji samo uputstvo za očitavanje karata

https://www2.busplus.rs/lt/ocitavanje-kartica

Bilo bi lepo znati i da li postoji tehnička mogućnost da se u budućnosti razvije mobilna aplikacija koja bi služila kao virtuelni validator, što bi omogućilo bolju kontrolu troškova: koliko imam kredita, koliko mi još traje vremenska karta itd, a pritom ne bi zahtevala da mobilni korisnik ispunjava uslove kao što je korišćenje određene mreže ili posedovanje NFC modula u telefonu (Da nam živi, živi Xiaomi :D).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522305#p522305:eofyjx39 je napisao(la):
tragac » March 5th, 2018, 3:57 pm[/url]":eofyjx39]Bilo bi lepo znati i da li postoji tehnička mogućnost da se u budućnosti razvije mobilna aplikacija koja bi služila kao virtuelni validator, što bi omogućilo bolju kontrolu troškova: koliko imam kredita, koliko mi još traje vremenska karta itd, a pritom ne bi zahtevala da mobilni korisnik ispunjava uslove kao što je korišćenje određene mreže ili posedovanje NFC modula u telefonu (Da nam živi, živi Xiaomi :D).
Tako nešto već postoji. Video sam prekjuče čoveka kako je prislonio mobilni validatoru i očitao mu je kartu.
 
tragac":2snuiuol je napisao(la):
Trebalo bi negde da postoji uputstvo za upotrebu validatora koje obuhvata i te dodatne funkcije. Trenutno na BP sajtu postoji samo uputstvo za očitavanje karata

https://www2.busplus.rs/lt/ocitavanje-kartica

Bilo bi lepo znati i da li postoji tehnička mogućnost da se u budućnosti razvije mobilna aplikacija koja bi služila kao virtuelni validator, što bi omogućilo bolju kontrolu troškova: koliko imam kredita, koliko mi još traje vremenska karta itd, a pritom ne bi zahtevala da mobilni korisnik ispunjava uslove kao što je korišćenje određene mreže ili posedovanje NFC modula u telefonu (Da nam živi, živi Xiaomi :D).

Ne postoji mogućnost da tako nešto radi bez NFC modula u telefonu.
 
Vrh