Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Да они им за све дају злато а сиротиња по свету хлеба нема јести :bash: :bash:
 
Felix55":tlyfubrd je napisao(la):
Kako se boriti protiv ovog izluđujućeg ispiranja mozga zvanog "Poštovani putnici, očitajte vašu kartu! Poštovani putnici, očitajte vašu kartu! Poštovani putnici, očitajte vašu kartu!"?

Osetim se u prevozu kao zamorče na psihijatrijskom testu - u fazonu kome od putnika će prvo da puknu živci, ko će prvi da polupa aparate :bash:
Vec smo se dotakli toga na prethodnoj strani. Ako ce ti biti nesto lakse ima nas jos dosta sa istim osecanjem.
A kako se boriti? Teski metal kroz sluske? Meditacija, tai chi..,
 
Понедељак, 27. октобар 2014.

Почиње бројање путника и анкетирање корисника у јавном градском превозу

Ради добијања података за анализу система јавног градског превоза, у Београду од 29. октобра почиње бројање путника у возилима и анкетирање корисника на одабраним стајалиштима. Нова градска власт тако почиње читав низ активности у области саобраћаја и то системским мерама заснованим на научним истраживањима, најављено је на данашњој конференцији за новинаре у Градској управи.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1632356

Бројање траје до 10. децембра, на 150 линија, где путнике превози 675 возила.
Ne razumem taj broj, kojih 675?
 
Ja sam večeras baš imao sreće da natrčim na pokvareni validator , koji je sve vreme ponavljao da očitamo kartu.
 
Zanimljiv je deo u kome kažu da su do sada sve radili po osećaju...
E al' vam je osećaj, bagro hoštaplerska...
 
Ja se sećam još pre nekih trinaest godina kad su studenti Saobraćajnog brojali putnike, imali su rezervisane parove sedišta iza svakih vrata i brojali protok, ulaz i izlaz putnika.
 
Danas broje vozila na ulicama, njihov protok u toku dana i to, mislim i da imaju čak i plaćeno to, pošto se radi po 10-12h :)
 
vucko":wac80ja3 je napisao(la):
Čemu validacija ako se broje putnici ručno?

Da mogu i korisnicima personalizovanih (mesečnih) kartica da naplate kaznu za nevalidiranje.
 
Rekose da ce stajati kod vrata i brojati koliko putnika ulazi/izlazi, na 675 vozila. Kazu da ce to biti reprezentativni uzorak vozila, sto je, po mom misljenju, najgora moguca opcija jer se lako moze dobiti lazan utisak o opterecenosti nekih linija u odredjenom delu dana. Ako je tacno da je u spicu ostao isti broj vozila, znaci da ce vise od trecine vozila u saobracaju biti "iskljuceno" od brojanja. Sta ce se raditi ako se vozila premestaju na druge linije i eventualno time gubi polazak na toj jednoj liniji?
 
Povodom onog bezumnog ponavljanja o validiranju karata, mene zanima da li neko iz DJP ili BUSPLUS-a moze da potpise da to ne utice na vozacevu koncetraciju i umor?
 
Pa nema se para za brojanje kako treba pa se radi polovicno pa ce opet odokativno da procjenjuju ostatak
 
CAF-ovi su izgleda trenutno jedina oaza mira kada je u pitanju ispiranje mozga od strane BusPlus aparata...
Glas aparata je tamo (na sreću) odavno ućutkan, pošto se koriste najave stanica preko ozvučenja CAF-a. :kk:

A o tome koliko su inteligentni ljudi koji podešavaju BusPlus sistem svedoči i sledeća scena od juče - autobus stiže na poslednje stajalište/terminus, svi putnici izlaze, a kroz otvorena vrata praznog vozila se zatim čuje naređenje aparata "Poštovani putnici, očitajte vašu kartu!" :roll:
 
Solarisi imaju zvučnike, zašto ne bi mogla da se napravi najava stanica kao u cafovima ?
 
Ionako ona nesrecna zena u CAFovima mi ide na zivce, nemojte ljudi ko boga vas molim :)
 
А,та несрећна жена је Невена која се чује и у Бусплусу и за навигацију.То је ужасно напорно као нпр. ,,Прекорачили сте брзину,прекорачили сте брзину,прекорачили сте брзину! :bash: :bash: :evil: :evil:
 
Nevena je samo na validatorima, ova u CAF-u zvuči kao nekada tačno vreme kad pozoveš 95 :(

Inače upozorenja za prekoračenje brzine možeš vrlo lako da isključiš :D
 
Poštovani putnici, očitajte vašu kartu (i tako milion puta za jednu vožnju)
Autor: S.Žerajić 29.10.2014. - 10:16 10:29 Komentara (0)
Beograđani koji putuju gradskim prevozom nervozno su reagovali na rečenicu “Poštovani putnici, očitajte vašu kartu”, koja se od četvrtka čuje posle svakog stajališta.

Iz Direkcije za javni prevoz kažu da su se na taj korak odlučili kako bi što brže prikupili podatke o broju putnika u autobusima, tramvajima i trolejbusima.

Kako su neka stajališta isuviše blizu jedna drugih, u autobusima se naizmenično čuju obaveštenja o stajalištu i podsetnik za očitavanje karte. Putnici se žale da na nekim linijama “glas iz validatora” ne prestaje da “priča”.

- Dok sam rano ujutru putovala sa Mirijeva ka centru grada, prilično sam se unervozila, jer se glas iz validatora non-stop čuje. Pojačavala sam muziku na telefonu do maksimuma, jer je putovanje postalo jako iritantno - kaže Milica Vasić (28).

U Direkciji za javni prevoz ističu da je od izuzetnog značaja da se putnici validiraju kada uđu u prevoz.

- Uveli smo izmene u softver za validatore jer putnici treba da očitaju svoje karte. Mi ćemo samo tako moći da znamo na kojim linijama su gužve i koliko ljudi uopšte putuje gradskim prevozom - kaže direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović.

On dodaje da će u hodu ispravljati sve što se građanima ne dopada.
- Ovo je tek početak, softver je komplikovan. Ne želimo da nerviramo ljude, prihvatićemo sve sugestije, posebno ako se glas iz validatora baš non-stop čuje - kaže Mitrović.

Takođe, nedavno je rečenica “Poštovani putnici, očitajte vašu kartu” unesena u kod koji telefonskim putem pokazuje koliko je udaljen prevoz.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 5562.phtml
 
Brojači počeli da rade u gradskom prevozu: Oni vide svakog putnika, a njih niko
Autor: M.T.. / foto: R. Ristić 29.10.2014. - 17:05 Komentara (0)
Prvi dan rada brojača putnika u gradskom prevozu protekao je praktično neprimetno. Šćućureni na sedištima iza svakih od vrata u većini autobusa na linijama 27, 27E i 35 revnosni brojači beležili su ulazak u vozilo svakog od putnika koji, za uzvrat, nisu ništa ni znali o tome.

1513293-brojanje-putnika-foto-rajko-ristic.jpg


Iako su nosili bedževe sa velikim B i ogromne teftere brojači putnika u gradskom prevozu radili su gotovo neopaženo. Bolje reći putnici su gledali svoja, a brojači svoja posla.

- Posao je lak. Nismo imali nikakvih poteškoća sa putnicima. Najviše putnika ulazi u autobus na Trgu republike, a najviše izlazi kod Pravnog i Tehnološkog fakulteta - ističe Marko Žunić, student četvrte godine Beogradske poslovne škole koji je juče popodne brojao putnike u autobusu na liniji 27.

Putnici, s druge strane, nisu imali ništa protiv rada brojača, a i što bi...

- Nisam imao pojma da danas počinju da rade niti sam ih video gde sede. Nemam ništa protiv nek rade svoj posao. Možda mi je malo krivo što oni sede, a ja stojim - našalio se malo putnik Stanko Sremac.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/...-vide-svakog-putnika-a-njih-niko/155605.phtml
 
Ja danas promenio 7 autobusa i u nijednom nisam video brojace. Jos sam jutros na Konjarniku stajao i gledao sa suprotne strane kada dolaze autobusi, proslo njih 5-6, nijedan nije imao brojaca.
 
On dodaje da će u hodu ispravljati sve što se građanima ne dopada.
- Ovo je tek početak, softver je komplikovan. Ne želimo da nerviramo ljude, prihvatićemo sve sugestije, posebno ako se glas iz validatora baš non-stop čuje - kaže Mitrović.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 5562.phtml

Znači softver im je komplikovan. Gluplje obrazloženje za nešto skoro nisam čuo!? :bash:
 
Ma od sada ne rade po osecaju, tacno znaju sta rade i prikupljaju podatke. Jos samo kada bi Ugljesa znao da softver ne moze da bude komplikovan jer su komande za dodavanje zvucnih obavestenja jednostavne, pogotovo sto se nakon 5 sekundi o obavestenju za trenutno i sledece stajaliste oglasi i novo naredjenje. Ja ne znam da li je gora ucestalost obavestenja ili cinjenica da koriste imperativ i naredjuju.
 
Vrh