Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

vucko":159r28au je napisao(la):
Suvisno je govoriti,plusevi sve kazu.

Nego,kuda ce voditi te pesacke staze,mislio sam da ih uopste nece biti tu?

Uslovno se mogu nazvati pešačke staze. Pre su to tehničke staze. Kretanje njima je nekomforno i naporno, a ne može se ni mimoići. Mislim da su namenjene isključivo u slučaju nužde, a usput nisam nešto video da im se može lako pristupiti.
 
vucko":1b3y2377 je napisao(la):
Dakle nesto kao sa nizovdne strane mosta preko Ade,jasno.

Pešačka staza na nizvodnoj strani samog mosta na Adi je iste širine kao i ona na uzvodnoj. Problem su pristupne rampe na toj nizvodnoj strani koje imaju samo tehničke staze. To je iz razloga što su na toj nizvodnoj strani predvideli penjanje i silaženje sa mosta liftom ili stepenicama. Moja pretpostavka je da je to iz bezbednosnih razloga, a o tome sam već pisao ovde - http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=160698#p160698
 
Hoće li biti izgrađena neka pešačka staza iz pravca Požeške ka hipodromu?Mnogi idu pešice u Topčider ili Bsk.Kako je planirano da se pešaci ili biciklisti kreću ovim pravcem?
 
Nedaleko od železničke rampe sa obe strane pruge su prošlog leta (ili proleća?) fundirali šipove i uradili temelje za neku konstrukciju. Meni je čini kao da hoće da prave pešački nadvožnjak preko šina i da žele da ga spoje sa nadvožnjakom. Uprkos tome, kompletan nadvožnjak kod Hipodroma i dalje prema petlji "Radnička" mi deluje neprijateljski nastrojen prema pešacima i pored toga što kakve takve staze postoje. Zbog mnogo rampi i račvanja, one su bez adekvatnog pristupa. Izlomatao sam se idući njima i preskačući ograde tokom slikanja. Odatle mi je i utisak da su u pitanju tehničke staze.
 
Naravno,samo kako će ići staza na samom početku nadvožnjaka?
 
Urađeni su svi stubovi vijadukta prema Požeškoj ulici. U toku je postavljanje skela od raskrsnice sa Paštrovićevom ulicom prema gornjem delu Požeške ulice. Počelo je i postavljanje oplate za sandučaste nosače iz suprotnog smera u gornjem delu Požeške ulice:

10032012172.jpg
 
Izvor : Beobuild.rs

Upgrade of Hipodrom intersection

120317-HJC-38.jpg


Krajem prošle godine nastavljena je izgradnja vijadukta, koji će direktno povezati denivelisanu raskrsnicu kod Hipodroma sa Požeškom ulicom.

Izgradnjom vijadukta do Požeške ulice, Banovo Brdo dobiće novu direktnu vezu sa mostom na Adi i dalje Novim Beogradom. Pošto je prva faza izgradnje objekta kod Hipodroma završena krenulo se u izgradnju veza, što je podrazumevalo denivelisanu vezu ove raskrsnice sa Požeškom ulicom na jednoj i Radničkom petljom na drugoj strani...

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/533.html

120317-HJC-12.jpg


120317-HJC-36.jpg
 
од "раскрпетље" ка бановом иде колико трака? видим да пожешка има две?? а од кировљеве до царичиног града колико има? не видим лепо на гуглмепсу
 
U prethodnom periodu završeni su svi stubovi koji će nositi buduću saobraćajnicu sa po dve trake u oba smera.

Pise ti u tekstu.....
 
Sad su se baš ubrzali a i vreme ih sluzi. Nego do raskrsnice gore sa tramvajima moraće da urade još ekspropriacija. Razmatrao sam kako će to da izvedu a da ne ruše onu veliku belu kuću preko puta kapije one betonare. Sama kapija betonare, njena portirnica i one 3 udzerice iza su na trasi izgleda. Onda gore gde je ona crvena ograda na prvim slikama koje je Igor postavio gde piše br. 17 na ogradi je bukvalno "grba" koja jede kompletno jednu traku. Ona mora da se "oteše" i uluca ispravi. Znači počevši od perionice pa nadole do bele kuće. Kompletna raskrsnica mora da se uradi ponovo jer tramvajski stubovi smetaju. Slika 12, sa početka konstrukcije, pokazuje lepo u daljini šta će smetati.

Moraće da pomere stubove u stranu i kompetna mreza da se zategne preko sajli slično kao gore na raskrsnici sa Kirovljevom. E sad vicećemo kako će da urade.

1. Ispravljanje Požeške posle perionice. Torotoar je označen narandzasto. Jedna strana samo.



2.Požeška iz drugog ugla. Trotoar narandyasto a između su 4 trake.



3.Gogole snimak. Označena ulica bez trotoara


Ovako bi približno trebalo da ispadne ali videćemo još kako je po njihovom planu ako ga imaju.
 
kad vidim kako napreduje ovaj nadvoznjak, jos mi je zalije sto su napravili raskrsnicu sa semaforima kod hipodroma. ajd ono na nbgu, ce mozda jednog dana moci da se digne na stubove do bezanije, al ovo kad prokopaju tunel ce morati nekako komplikovanije da se menja. steta sto odmah nije uradjeno kako treba, da nista ne zaustavlja protok saobracaja.
 
Verovatno ste gledali na Stb juce.
U svim vestima se vrtelo da ce spoj sa Pozeskom biti gotov "za oko dva meseca". Mislim da to mora biti pre izbora :)
 
Most na Adi sa svih strana okružen je gradilištima, jer će svoju punu funkcionalnost pokazati tek sa završetkom pristupnih saobraćajnica.

Tamo gde se nekad u nepreglednim kolonama čekalo da prođe voz i da se podigne rampa, sada preko petlje Hipodrom se vozi bez zaustavljanja.

A njen novi deo, raspetljaće uskoro put od Banovog brda do Novog Beograda.
link
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0NYzOjBRTtw#t=0s
 
kiza_BB":2v8b8y2d je napisao(la):
Verovatno ste gledali na Stb juce.
U svim vestima se vrtelo da ce spoj sa Pozeskom biti gotov "za oko dva meseca". Mislim da to mora biti pre izbora :)
Dva meseca? To je poveliko kašnjenje. Ali bolje i to, nego opet da bacaju pare na ubrzanje radova :notok:
 
Kakvo ubrzanje radova.?
Šta im više treba, 20 C u martu. Samo da navale, ko što su sad, mogu da završe to rekordno. Polovina-kraj maja.

Kao što se vidi sa slika oplata se postavlja celom dužinom nadvožnjaka. Armirači čim završe jedan deo odmah na drugi nema da ćekaju. Pa kad se izliju sanduci onda ponovo dok betoniraju dalje oni prelaze na gornji sloj i tako se smenjuju ovi što armiraju i što betoniraju. Možda baš i nije tako ali ovo je ugrubo, ima tu dosta finesa koje troše vreme.

Pa Mrka oće da pusti obilaznicu za Đurđevdan a oni se tu po Beogradu šegače,... ;)
 
Počeli su sa rušenjem u Požeškoj na onoj nizbrdici. Srušena je ona žuta portirnica koliko sam mogao da vidim.
Znači čisti se prostor za nasip tj. za 2+2. E kad bi neko izašao da napravi neku fotku sad za vikend.
 
1j9tz4.jpg


zl68h1.jpg


ehemhg.jpg


357edr7.jpg


2qlcot3.jpg


10elac7.jpg


24az5zc.jpg


Место одакле ће ићи тунел...

v6hkba.jpg
 
Horus + za slike, nego nam se Blagoje nešto ulenjio na ovoj temi :)
 
Horus je prva zamena,uskace kada je blagoje opravdano sprecen da skokne na gradiliste :gobb:
 
Хорус и Благоје су заједно данас обилазили градилиште... Очекујемо и Благојеву репортажу :)
 
Tu sam i ja. Danas smo Horus i ja bili vredni! :)
Pa da počnem:

Slikano 09.04.2012. godine

Počeli su radovi na pristupnoj saobraćajnici ka vijaduktu u Požeškoj ulici:

g01r.jpg


g02y.jpg



Pri kraju su radovi na prva tri segmenta vijadukta iz pravca Požeške ulice:

g03v.jpg


g04h.jpg


g05zd.jpg



Na sledeća tri segmenta su izliveni sandučasti nosači. U toku je postavljanje oplate za konzole gornje konstrukcije i njihovo armiranje:

g06i.jpg


g07le.jpg



Prva četiri segmenta do ranije završenog dela vijadukta su gotovo završena. Urađeno je prednaprezanje i postavljanje ivičnih venaca. Ostalo je da se postavi izolacija, urade ivičnjaci i ograda i asfaltira kolovoz:

g08l.jpg


g09d.jpg


g10ks.jpg


g11gx.jpg



Na ranije urađenom delu vijadukta je u toku asfaltiranje:

g12l.jpg


g13c.jpg


g14io.jpg



Pretpostavljam da će liftovima i stepeništem na ovom mestu biti omogućeno da biciklisti i pešaci prelaze prugu, a planiranu biciklističku stazu duž budućeg Bulevara Patrijarha Pavla povezati sa onom pored Save prolazeći ispod petlje "Radnička":

g15y.jpg


g16c.jpg


g17re.jpg
 
Konačno. Plusevi za fotke. Dobrano napreduju radovi.
Širi se Požeška onako kako sam pretpostavio.

Malo im se otima ona žuta uciglana kućica. Nešto je unutra pa ne mogu da je sruše odmah.
Verovatno struja ili voda. Mislim da neće još dugo da odoleva rušenju. Početak na vrhu kod skretanja tramvaja moraju da urede i isprave ulicu. Ona užerica sa druge strane mora da "leti".

Da bi se iskoristio što veći potencijal ovoga kad se pusti, potrebno je da se urude one rampe preko pruge ka i od kružnog toka, kao i rampu od kružnog toka ka hipodromu. Tako će se dobiti drugi pravac za BB što je bitno kad se budu radili nadvožnjaci u Raničkoj da se bar deo saobraćaja prebaci tu.
Rampa od hipodroma kad kružnom toku je medju poslednjima po prioritetu pogotovo što već ima gotovu alternativu za ka bul. Voj. Mišića jer ona silazna ka Radničkoj ima NIS kao kočnicu. Te 2 dijagonalne rampe su uzajamno zavisne i ne koriste mnogo jedna bez druge. Malo sam otišao u off al nadam se da ne smeta.
 
Vrh