Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

prilazni put za stanare parcele koja je bila sporna za nastavak radova.Interesuje me kako će rešiti isključenje i uključenje na ovaj prilazni put.
 
zora":dkrelnwi je napisao(la):
Interesuje me kako će rešiti isključenje i uključenje na ovaj prilazni put.

Pa jednostavno. Kad urade nasip onda će prosto da skrenu u tu njihovu prilaznu ulicu, tj. neće se penjati više.
 
Biće samo prilazna ali kako će se uključivati u Požešku ulicu?Malo je komplikovano i opasno za 2+2.Izvodjači su sad napravili taj pomoćni put ali samo za njihove radove za dizalice i pumpe za betoniranje.Gledala sam po projektu ali tog puta nema.
 
Zora":3j33odeg je napisao(la):
Biće samo prilazna ali kako će se uključivati u Požešku ulicu?Malo je komplikovano i opasno za 2+2.Izvodjači su sad napravili taj pomoćni put ali samo za njihove radove za dizalice i pumpe za betoniranje.Gledala sam po projektu ali tog puta nema.

Ulaziće se samo iz Paštrovićeve, ispod nadvožnjaka (slepa ulica).
 
Radovi na petlji Hipodrom napreduju, što smo već ranije videli zahvaljujući našim prijateljima Blagoju i Horusu, koji su napravili sjajne reportaže sa lica mesta. Prilažem mali "update" iz Novosti.


[box]
Petlja Hipodrom: Ostalo još samo asfaltiranje
N. V. BRKOVIĆ | 26. april 2012. 22:39

Radovi na saobraćajnici koja povezuje Požešku i Petlju "Hipodrom" privode se kraju. Sa Banovog brda do novog mosta na Adi stizaće se za nekoliko minuta


IZGRADNjA saobraćajnice koja povezuje petlju "Hipodrom" i Požešku ulicu je intenzivirana i privodi se kraju. Prema nezvaničnim informacijama, građevinci imaju još koji dan da spakuju alat i mehanizaciju, jer bi posao trebalo da bude završen i saobraćaj pušten do početka maja.

U gradu kažu da je na deonici koja spaja Banovo brdo i petlju "Hipodrom", dugačkoj 550 metara, završena izgradnja sve tri konstrukcije, hidroizolacija je postavljena na dve, a na trećoj je u toku. Takođe, u toku je postavljanje pešačkih ograda i parapeta. Saobraćajnica će se spojiti sa ranije rekonstruisanim delom Požeške ulice, kod raskrsnice sa Ulicom Vladimira Radovanovića, tako što konstrukcija prelazi u zemljani nasip i uklapa se u postojeću mrežu. Nasip je završen, kao i potporni zid, i u narednih nekoliko dana očekuje se asfaltiranje duž čitave konstrukcije.

Ekipa "Novosti" zatekla je u četvrtak oko pedest radnika, čak sedam-osam domaćih građevinskih firmi, kako se znoji na novom nadvožnjaku. Na početku, bliže Požeškoj ulici - bageri, buldožeri, utovarivači, valjci, razvlače "tucanik". Priprema se podloga za asfalt. Posle nekih dvadesetak metara kreće betonska konstrukcija, nadvožnjak, kojim će se vozila spuštati do petlje Hipodrom, a odatle kud je kome drago - prema novom Mostu na Adi, ili Topčideru.

Svako je svom poslu posvećen. Dvojica radnika premazuju buduću saobraćajnicu. Ručni valjak, u kantu, okvasi, otrese višak tečnosti, pa po betonu - udri. Napred - nazad, pa opet ista procedura.

- To je izolacija - dobacuje Zoki dok meša crnu gustu masu koja se puši iz kazana.

Ima ih tri u nizu i služe za topljenje bitumena na visokim temperaturama. Kada dođe vreme, njime će premazati celu betonsku konstrukciju, radi zaštite.

Sa strane pršte varnice, zuje aparati za varenje. Pod maskama i sa zaštitnim rukavicama, varioci spajaju bočne armirane betonske ploče.

Pod krošnjama obližnjeg drveća u hlad se sklonila omanja grupa radnika - ručak. Posle njih će smena, odmaraće drugi i tako redom, ali posao ne sme da stoji.

Niže, jedan od radnika spaja ivičnjake koje su kolege ranije postavile i odmakle dalje s poslom. Prvo nanose "suvi beton" oko desetak centimetara, dobro ga uravnaju, pa u njega "utope" blok ivičnjaka, naprave mali razmak, pa drugi i tako redom. Deo kolovoza, gde se saobraćajnica spaja sa petljom već je asfaltiran i radnici postavljaju zaštitnu ogradu i bankine.

Kada kompletna konstrukcija bude završena, vozila će sa Banovog brda Požeškom ulicom bez zaustavljanja stizati za nekoliko minuta do zone nekadašnjeg pružnog prelaza, a odatle će, opet za nekoliko minuta, preko Mosta na Adi, preći reku i stići u Novi Beograd. Sve ovo zajedno uticaće na veću bezbednost i protočnost saobraćaja, kao i na uštedu u gorivu i vremenu putovanja, ističu u gradskoj upravi.



DVE TRAKE PO SMERU
KONSTRUKCIJA predstavlja denivelisanu saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake u oba smera, ispod kojih će se nalaziti servisna saobraćajnica povezana sa okolnom saobraćajnom mrežom preko Paštrovićeve ulice. Ukupna površina sve tri konstrukcije je 8.000 kvadratnih metara, a u njih će biti ugrađeno oko 600 tona armature.

[/box]


Izvor: Novosti http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:377383-Petlja-Hipodrom-Ostalo-jos-samo-asfaltiranje

edit: mentioned Blagoje & Horus
 
Naleteh na svoj post od 21. oktobra 2011. godine:

[box]
blagoje":3240lid4 je napisao(la):
shumar":3240lid4 je napisao(la):
Bolje da umesto Đileta mi od Blagoja čujemo koliko im treba da to završe :)

E pa ovako, pošto je izgubljeno više od četiri meseci u sezoni na rešavanju imovinsko-pravnih odnosa, ulazimo u period kada radovi, i pored dobre volje, ne mogu da se izvode punim intezitetom. Moja procena je, ako ne bude dodatnih problema i ako su sve instalacije rešene, u najboljem slučaju april - maj, a najpre će gledati da našteluju da završe pred izbore.
[/box]

Nije bila loša procena. :)
 
Danas proveravaju izdržljivost i brzo ,brzo što brže kraj!!!
 
Zoro kako je stanovnicima u okolnim kucama koje su tik uz konstrukciju?
 
brzo brzo kraj sa radnicima a onda brm brm sa vozilima. Pitam o opstem utisku blizine konstrukcije kako vizuelno a tako i zvucno.
 
Kad krene saobraćaj osetiće svi.Saobraćaj jepre bio u nivou ,a sad će biti gore iznad ili nekima na glavi pa vidi kako je.Pričaju da će biti postavljena nekakva barijera ali otom potom.
 
Nadam se da tramvaji nece biti u problemu zbog velike navale saobracaja iz pravca hipodroma kada se otvori taj pravac.
 
Evo radova od danas mora se zgotoviti do prvog maja ostao je jos samo habajuci sloj signalizacija trotari rasvjeta,uklapanje sa pozeskom bice veselo






Kad nailazi kospodin neustrasivi KAF sve staje ociste se sine svi se razmaknu da car moze da prodje



 
Svaka čast direktore.Plus od mene. Prošao sam tuda par puta ali iz kola ne može da se uslika.

Radovi su izvedeni kako sam i predvideo. Ona "grba" kod perionice je ispravljena. Oivičeno ostrvo je uklonjeno.
Tramvajski stubovi su takođe pomereni. Treba ukloniti onaj pešački prelaz inače će auta preko njega da prelaze a ne pešaci. :) Nadam se da su to oni lepljeni jer se takvi relativno lako uklanjaju. Mislim da treba i neku granu da skrešu koja se nadvija nad putem. EDB da prebaci kablove na nove stubove i ukloni stare gde nisu. Ulična rasveta će bit sa strane do Caričinog grada kao i širi, korisniji trotoar, a trebalo bi i jedan silaz sa stepenicama u donji deo Požeške. Nadam se da neće biti semafora gore. Kad puste biće extra.

direktor":1yy2x38t je napisao(la):
Kad nailazi kospodin neustrasivi KAF sve staje ociste se sine svi se razmaknu da car moze da prodje

Tako će i ostati ako ne uvedu semafore. Tramvaj po pravilu ima prednost a KAF kad prodje zagradi celu Požešku. Zato i ne caruje na Slaviji. Blokirao bi je. Dok ne urade i tamo rekonstrukciju.
 
Prođoh večeras kod Hipodroma-počeli su da stavljaju bukobrane na delu od raskrsnice ka petlji Radnika-prema Senjaku. Sužen je nadvožnjak na jednu traku, a u drugoj su krenuli da ih istovaraju i postavljaju i dobra vest je da su providni.
Probao sam da slikam, onako iz pokreta, ali su zbog mraka slike neupotrebljive... :(
Ako neko bude prolazio neka slika-a i jedno pitanje-jesu li ovo prvi pravi bukobrani u Beogradu?
 
MisterNotyzen":319oeikn je napisao(la):
Prođoh večeras kod Hipodroma-počeli su da stavljaju bukobrane na delu od raskrsnice ka petlji Radnika-prema Senjaku. Sužen je nadvožnjak na jednu traku, a u drugoj su krenuli da ih istovaraju i postavljaju i dobra vest je da su providni.
Probao sam da slikam, onako iz pokreta, ali su zbog mraka slike neupotrebljive... :(
Ako neko bude prolazio neka slika-a i jedno pitanje-jesu li ovo prvi pravi bukobrani u Beogradu?
I ja sam video malopre,super izgledaju. :)
 
Spoj sa Pozeskom je skoro gotov. Pustanje za dan/dva. Mozda i sutra. Bilo na STB sinoc. Ja sam takodje prosao i vidim da je vec sve i "iscrtano".

Mislim da je ranije bilo reci o tome. Posto ce ovo biti glavni i najbrzi pravac sa Brda na Sajam, most, Topcider... da li se zna koje linije gradskog prevoza ce krenuti tuda i kada?
To bi vec uveliko trebalo da se zna.
 
Ako hoćeš iskreno, za most i Topčider je ok, ali ja ne bi tuda proturao ni jednu liniju od Požeške ka Sajmu. Odvajanje sa nadvožnjaka ka Bul.V.Mišića je samo jedna traka i tu bi se pravio bespotreban čep. Nek idu busevi i dalje pored šećerane, ionako je tu Ada i potrebniji su tamo.
 
kiza_BB":stnx6eeb je napisao(la):
Spoj sa Pozeskom je skoro gotov. Pustanje za dan/dva. Mozda i sutra. Bilo na STB sinoc. Ja sam takodje prosao i vidim da je vec sve i "iscrtano".

Mislim da je ranije bilo reci o tome. Posto ce ovo biti glavni i najbrzi pravac sa Brda na Sajam, most, Topcider... da li se zna koje linije gradskog prevoza ce krenuti tuda i kada?
To bi vec uveliko trebalo da se zna.



Postoji neka autobuska linija koja vozi od Topciderske noći preko centra Dedinja pored Belog Dvora do ulice Pere Velimirovića.
(linija 49 je u pitanju) edited by Laki72
Realno gledano bilo bi najjednostavnije tu liniju produžiti preko novog nadvožnjaka i Požeške ulice do terminusa na BB.
Time bi se znatno skratilo putovanje od BB do Dedinja, Banjice i drugih naselja na tom potezu, a takodje bi se makar delimično rasteretile linije 50 i druge koje voze preko Vidikovca i Rakovice .
 
Potpuno se slazem da nije potrebno premestati neke linije koje idu Kirovljevom. Ali bi zaista bila neophodna linija koja bi isla ka Topcideru. Veza Brda i Dedinja i Banjice je jako losa sto se tice GSP-a iako je to relativno blizu. Sada sa nadvoznjakom se otvara ta mogucnost.
Zato i pitam da li neko ima informaciju sta se tu planira od prevoza.
 
Upravo obidjoh nadvoznjak. Uglavnom je gotovo, ali mi se cini da fali neki dan da se to finalizira kako valja. Nisu gotove ograde, kao ni trotoar pri vrhu. Na pojedinim mestima bankine se moraju jos namestiti. Osvetljenje ne radi do kraja. Verujem da ce to sve biti zavrseno brzo.

U svakom slucaju mocno izgleda i iako se nije cinilo da ce tuda proci 2+2, proslo je. Prosto neverovatno kako je sad Careva cuprija dobila na... hm... znacaju, kad se slije sav taj saobracaj ka mostu, Sajmu, Topcideru.
Inace, na raskrsnici je semafor! Cini mi se da je prilicno blizu semaforu na raskrsnici sa Kneza Viseslava. Videcemo kako ce to funkcionisati.

Da li ce sutra pustiti, kao sto su najavili videcemo. Do 14 h mogu da urade jos malo, ako porane :). Bas se juri. Moram priznati da se radujem tom dogadjaju :vops:



Va2f.jpg


WNgFB.jpg


UxN76.jpg
 
Vrh