Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Raskrsnica kod Hipodroma.

Slikano 09.06.2012. godine.


Radovi na pasareli preko železničke pruge:

e01pe.jpg


e02x.jpg


e03z.jpg


e04v.jpg


e05xg.jpg



Nastavljeni su radovi na zaštitnom zidu od buke. Na osnovu viđenog, prostiraće se celom dužinom nadvožnjaka do silazne rampe prema Bulevaru vojvode Mišića, kao i celom dužinom silazne rampe:

e06w.jpg


e07es.jpg


e08f.jpg



Po skidanju skela ispod nadvožnjaka prema Požeškoj ulici, ostavljen je neuređen prostor ispod. Iskreno se nadam da je ugovorom predviđeno i uređenje ovog prostora. U suprotnom će u ovakvom stanju čekati kompletnu rekonstrukciju Paštrovićeve ulice. Inače, tokom dana radnici su postavljali nedostajuću zaštitnu ogradu na nadvožnjaku:

e09q.jpg


e10jn.jpg


e11k.jpg


e12g.jpg
 
Rekonstrukcija Paštrovićeve izgleda neće biti skoro.Pitanje je kad će uraditi kanalizaciju koja im pravi problem.Sadašnje stanje nimalo ne smeta za saobraćaj, samo kad je preusmerenje zbog radova u Radničkoj.
 
Negde sam cuo prilog, na bgd hronici ili studiu b, u kome (po ostatku sveta vec standardnu) ogradu protiv buke velicaju kao vrhunsko domace dostignuce inzinjerstva i tehnike, uz pratece komentare "po najvisim evropskim standardima, prvi u regionu i sl.".
 
Blagoje , pošto si bio na terenu interesuje me šta se kopa iz pomoćni put ?Neko izmeštanje instalacija ili nešto drugo?Ako nisam jasna radi se o putu za hotel Prestiž.
 
zora":30ctsg2u je napisao(la):
Blagoje , pošto si bio na terenu interesuje me šta se kopa iz pomoćni put ?Neko izmeštanje instalacija ili nešto drugo?Ako nisam jasna radi se o putu za hotel Prestiž.

Primetio sam to, ali nemam neko smisleno objašnjenje. Suviše mi deluje široko za elektro-instalacije, a suviše plitko za vodovodne i kanalizacione instalacije. Ko će ga znati.
 
Bobb":2ywmxwz2 je napisao(la):
i.....zašto te to čudi? :/

Ne cudi me, nego tuzno zvuci.

Nakon 12 godina "slobode" narodu se i dalje serviraju price o evropskim standardima i regionalnim liderima kada se na 100 metara montira nesto sto je u ostatku Evrope - istocne, severne, juzne i zapadne standard vec 20 godina.
 
Stalo se sa montažom ograde na nadvožnjaku.Pitam se zašto kod nas sve ostane poluzavršeno?Valjda nisu ili jesu počeli godišnji odmori kog gradjevinaca?
 
U jednom intervjuu na studiu Dj su pomenuli radnici da im je sledeci projekat izgradnja petlje kod pancevackog mosta.A posto tamo se radi pretpostavljam da su radnike odvukli na to gradiliste,a kada nadju vremena onda ce vratiti radnike na hipodrom i zavrsiti sta je potrebno.
 
Upravo je bilo jedno skretanje(sletanje) u drugu traku iz pravca Topčider-Banovo brdo.Prva krivina .Auto se zaustavio na braniku ali tablica mu je pala dole .Neprilagođena brzina i to je to.
 
Od jutoros zatvorena Paštrovićeva ulica u delu gde se izvode kopanja za kanalizaciju pored hipodroma.Zato postoji alternativa za vozače Zrmanjska pa preko novog nadvožnjaka.
 
Могу да кажем да је фин надвожњак. Од семафора на Раскрпетљи до Хајата сам стигао за 10 минута без проблема. Баш ми се свиђа што сада постоји тако добар бициклистички коридор. Биће незгодно када се отворе рампе за онај кружни ток, познатији као Петља Радничка.
 
Kako je malo potrebno čoveku da živi u gradu i da to drugima prenese.
 
Ovih dana polako nastavljaju se radovi na izmeštanju plinovoda kod stuba br 6.Mora da se trasira pored naglavne grede pa oko stuba .Baš me zanima da li je postojala dokumentacija o gasu pošto se sad to naknadno radi?Tako se nastavlja sa onim stilom prvo uradi kako znaš ,a onda kako propisi nalažu.
 
Slikano 28.08.2012. godine.

Radovi na pasareli preko železničke pruge:

a01rv.jpg


a02ht.jpg


a03ar.jpg


a04dz.jpg


a05qr.jpg
 
Pitanje zar nije bilo jeftinije napraviti normalni trotoar i drukcije pozicjonirati stepenice time bi se ustedilo na novom prelsku pruge ;)
 
Predposlednja slika deluje kao najneobičnije mesto u kome čekate lift.. :shok:
 
Jako je bitno ograditi prugu u tom delu da ne bi pesaci i biciklisti prelazili na divlje
 
Mislim da će jednog dana biti opet tu rampa ali samo za pravac Topčider,ovako divlji prelasci si i dalje mogući.Pogotovu što je tu stadion ,pa hotel Prestiž i lokalno stanovništvo.
 
Pa valda ce staviti betonske barjere plus ogradu korz koju mogu da puste struju sa tablom upozorenja naravno :)
 
Polako direktore,čemu to ,pa valjda izgadnjom nadvožnjaka treba da postoji alternativa.Pa ko hoće u Topčider može da bira.Rampa mora da postoji ,kao što postoji i železnica.
 
Zasto bi postojala rampa i usporavala zeleznicu. Pa valjda se gradilo sve to da ne bi bilo rampe i bilo kakvog ukrstanja.
 
Bilo bi zanimljivo izbrojati na koliko mesta postoji neka konstrukcija preko koje je moguce preci prugu (autom, peske, tramvajem) od hale 14 do topciderskog parka.

Tipujem na bar 10 :)
 
Nadvožnjak je građen prvenstveno zbog bržeg polaska automobila ,a vozovi su sve ređi i poneki teretni.
 
Vrh