Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Kome treba da se obratimo da bi se konačno postavila zaštitna ograda .Prilikom eksproprijacije bilo je obećanja da će postaviti zvučnu i fizičku ogradu ali ništa od toga.Sve je ne dovršeno i problematično kao da je sad nešto preče.Svi koji prolaze ovim putem u jutarnjim satima imali su priliku da se uvere.Iz grada prebacuju na izvođače ,pa naručeno je treba da stigne i tako dalje.
 
img126.jpg


Direktan sudar, škoda fabija sa druge strane i kamion zelenila. Na sreću bez ozbiljnih poledica po vozače, ali ovaj C1 je poprilično uništen.


Slikano pre 20tak minuta.
 
Na koju foru je doslo do sudara mogli bi to pregraditi nekom vrstom fizicke barijere a ne samo duplom punom linijom
 
Hm, da li bi tu bilo moguce staviti jersey cak i po cenu suzavanja kolovoznih traka?
 
A kako bi sekli trake da postoji džersi?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Dovoljna sirina za džerzi barijere po meni pod hitno za pocetak plasticne napunjene pjeskom ili vodom
 
Jersey bi mozda i mogle, ali uz obaveznu signalizaciju na njima jer sta bu**** zna sta je tona betona...
 
А како би било - камере за контролу брзине и казна за дебиле који возе као дебили?
 
Ne vredi... Pa na Sajmu bi i dalje pesaci pretrcavali 6 traka samo da je ograda malo niza...

Zna se kako se to resava, a posto je edukacija omanula, jedino fizicke barijere pomazu.
 
Па кад едукација касни :oops: На Зр. путу већ годинама се шушка о неким пасарелама. Док њих стварно не буде, претрчавање уђе у крв, и ајд` здраво! :D
Ако би се физички спречавали у свему, претворили би се у затвор. Морамо се ипак одлучити за учење и промене навика, колико год тешко и споро било.
Јефтиније је, а дуже траје 8)
 
Pre nekoliko dana je završeno postavljanje zvučne barijere celom dužinom vijadukta od raskrsnice kod Hipodroma do kraja silazne rampe u Bulevar vojvode Mišića:napisao Blagoje .Verovatno smo sad mi na ovoj drugoj strani na redu.
 
Kartograf":1sy4ecyc je napisao(la):
Jersey bi mozda i mogle, ali uz obaveznu signalizaciju na njima jer sta bu**** zna sta je tona betona...

Postoji i manje ekstremno rešenje a to je široki ivičnjak između srednjih traka, baš kao na "trolejbuskom" mostu iznad mostarske petlje. Slično silazu Požeške i ovaj vijadukt ima konfiguraciju uzastopne krivine, ali pošto su smerovi još od 1970. godine bili lepo odvojeni širokim ivičnjakom, nikad nisam čuo da je tu bilo masovnih incidenata...
 
Sad je i tu jersey i to bez uzletnog dela(kao sto ima kod bankina) i cesto razmisljam sta bi bilo da neko pri 50 kmh naleti direkt na betonski zid.

Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
 
Velika je razlika između potencijalnog udara u jersey barijeru i čeonog sudara:

- Ako je prosečna brzina 50km/h, u čeonom sudaru ukupno moramo da računamo sa 100km/h
- Čeoni sudar je praktično frontalan udarac u prepreku i ima daleko teže posledice od udarca u bankinu sa strane, koji bi u većini slučajeva usporio i oštetio vozilo sa strane, drastično smanjujući broj i težinu povreda.
- U slučaju udara u Jersey barijeru najčešće strada jedno vozilo, a u direktnom sudaru 2 (Izuzimajući eventualna ostala vozila u oba slučaja). Opet je broj i težina povreda i ukupna šteta značajno manja.
 
Ne pričam o bočnom već o direktnom udaru u zid(ko je prošao 'trolejbuskim' mostom znaće o čemu pričam). Po propisu se bankine i barijere uvek prave sa uzletnim delom baš iz tog razloga jer se računa da nećeš celom površinom udariti već samo jednim delom pa ćeš opet ostati u svojoj traci, dok bi u ovom slučaju ostao ukopan u mestu.

Nešto slično kao ovaj američki crash test za automobile

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wmCZZ_Ef3Js[/youtube]
 
GOJE":mm6pqyhj je napisao(la):
Velika je razlika između potencijalnog udara u jersey barijeru i čeonog sudara:

- Ako je prosečna brzina 50km/h, u čeonom sudaru ukupno moramo da računamo sa 100km/h
- Čeoni sudar je praktično frontalan udarac u prepreku i ima daleko teže posledice od udarca u bankinu sa strane, koji bi u većini slučajeva usporio i oštetio vozilo sa strane, drastično smanjujući broj i težinu povreda.
- U slučaju udara u Jersey barijeru najčešće strada jedno vozilo, a u direktnom sudaru 2 (Izuzimajući eventualna ostala vozila u oba slučaja). Opet je broj i težina povreda i ukupna šteta značajno manja.

Upravo kako je ftj rekao, sa strane je druga prica. Mi ovde pricamo o udaru u barijeru po duzini.

Inace ceoni sudar dva vozila iste mase je isti kao i frontalni sudar u zid. Naravno kako je barijera uska sa te strane mogla bi jos vece ostecenje da nanese uz malo duzi zaustavni put (milisekunde).

Na zalost nisu samo Jersey barijere ostavnjene bez uznazne ivice nego i ograde ili bankine poput onih na autoputu. Nedavno je bio slucaj na brdskoj trci gde je momku amputirana noga jer je frontalno naleteo na ogradu bez oborene ivice!
 
Naravno, ja podrazumevam da se sve postavi i obeleži na propisan način. Kod nas se, na žalost, to podrazumevanje često izostavi u realizaciji - a najbolji primer su "stubovi smrti" kod Novog Sada, ili baš trolejbuski most...
 
Hvala,sada mi je jasno.


Јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације целине на Топчидеру

Kомисија за планове Скупштине града Београда утврдила је Нацрт плана детаљне регулације просторне културно-историјске целине Топчидер, II фаза, целина 7 – блок између улица Паштровићеве, Пожешке и Владимира Радовановића на општини Чукарица. План ће са Извештајем о стратешкој процени његовог утицаја на животну средину бити на јавном увиду у згради Градске управе у Улици 27. марта 43-45 (сала 2 у сутерену) од 17. јуна до 17. јула и може се погледати сваког радног дана од 9 до 18 часова.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1557851
 
Pošto je nadvožnjak završen a ispod njega još se radi kako da nazovemo mali kružni tok i taj teren ispod?Možda konjovoz?
 
Slikano danas. Situacija na terenu ispod tzv petlje

Radnika nema, na par mesta su rupe ogradjene trakama elektrodistribucije, deo puta i dalje nije asfaltiran...

Masa vozaca ne zna da je put zatvoren pa se sa nadvoznjaka spusta, gleda gde dalje da ide, a zatim se okrece oko kruznog toka i vraca na nadvoznjak (a mozda su i samo radoznali) :D

Cela ograda oko hipodroma sa ove strane je i dalje u ocajnom stanju, i dalje se vide ostaci razvaljenih stala..
Mada se sve ovo moze brzo srediti

imag3302.jpg


imag3303.jpg


imag3304.jpg


imag3305.jpg


imag3307.jpg


imag3308.jpg


imag3310.jpg


imag3311.jpg


imag3312.jpg


imag3314.jpg
 
Sad je delimično urađem jedan deo puta ispod nadvožnjaka.Samo zahvaljujući političkom uticaju komšije koji se ženi i to samo do njegovog ulaza sa sve privremenom rampom za kola.
 
Vrh