Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Urbanisticki plan za taj deo je donet pre oko mesec dana.Ali novac nije odobrenza ovu niti sledecu godinu.Dakle nista pre 2014 godine.

postoji i mogucnost da dodje do neke izmene u izgradnji,ali posto se ta deonica mora graditi iz budzet grada a ne kredita tesko da ce doci do toga.
 
hvala na odovoru, al se nadam da ce rebalansom budzeta odrediti lovu za taj deo ka rakovičkom putu, da se rastereti malo semafor kod konaka...
 
Moram da kažem da je spoj nasipa i nadvožnjaka ka Požeškoj izužetno loš. Kad se ide odozgore prosto se propadne na češalj što izgleda slično kao kad se upadne u rupu a lupi kao preko ležećeg da se vozi. Verovatno je slično kad se ide i odozdole. Neko nešto tu nije lepo napravio. Izgleda da im se omaklo tu pa su zadebljali asfalt malo više pa im nasip ispao malo previsoko u odnosu na češalj.
 
Posto ima ljudi koji vise prate ovu temu,dal li je ranije planirano da se pravi razdelno ostrvo od pozeske do raskpetlje makar ranije?Ipak je to samo 1metar vise za ekspropriaciju a i odrzavanje bi bilo lakse jer bi bile 2 odvojene strukture kao recimo most gazela.

Pitam jer cujem od prijatelja i rodjaka sa banovog brda da bez obzira na sve prednosti ona krivina na vijaduktu nije prijatna i da su pocele da se desavaju saobracajne nesrece uglavnom u sudarima suprotnih smerova.
 
Вучко, увек могу да додају Џерзи, зар не?

А куда је планиран тај наставак ка Раковици? То ми је промакло на теми...да ли уз пругу или..? Мислим да би било сјајно да се заобиђе та раскрсница и да се нови "булевар" пусти дуж трамваја и реке.
 
Sta sam ja rekao za onu S. Idealna da se iseče kad se ide odozdole. Jarsy ivičnjake ili jos bolje kao na autoputu da postave betonske pregrade ako može.
 
Kao što sam i predvidela velika gužva iz ul Kneza Višeslava na semaforu kod fakulteta.Oko 8sati ujutro kolona se protezala do gimnazije na vrhu ulice.Pa još i kiša i sve je dobrinelo da zaboraviš taj pravac do centra ili Nbgd.Mora se proširiti Kneza Višeslava kad tad jer je veliko naselje u tom kraju.Samo da bude što pre inače narednih godinu dana haos u saobraćaju.
 
Kakve gimnazije na vrhu K.Višeslava? Misliš OŠ Banović Strahinja? Nije to ni moralo da se predviđa, jutarnje kolone niz tu padinu nisu ništa novo, bilo je toga i mnogo pre otvaranja i mosta i nadvožnjaka i neretko su se protezale čak do meteorološkog zavoda.
Na žalost si u pravu oko proširivanja te ulice, ali ja bi pre voleo da vidim otvoren neki alternativni pravac koji bi delimično oslobodio K.Višeslava, na primer direktnu vezu Košutnjak-Topčider. Veliki je to park, može da proguta jedan bulevar sa nadvožnjakom.
 
edgeman":1g07l6nq je napisao(la):
Sta sam ja rekao za onu S. Idealna da se iseče kad se ide odozdole. Jarsy ivičnjake ili jos bolje kao na autoputu da postave betonske pregrade ako može.


možda bi trebao betonski zid 2 metra visine :D
šalim se naravno, ali postoje i druga rešenja.

Put je dovoljno širok i ta S krivina nije uopšte toliko oštra za normalnu vožnju.
akcentujem normalnu, jer to je ono na čemu treba da radimo.
Normalni će prilagoditi brzinu, a ovi drugi treba da budu adekvatno kažnjavani dok se ne nauče da beogradske ulice nisu NAVAK-ova pista.
 
Ali kuda Košutnjak-Topčider? Velika je to nizbrdica! Jedino Pionirska da se širi i da u onom jednosmernom delu bude dvosmerna ali opet tu su serpentine.

U principu ne bi bilo velike štete da se K. Višeslava proširi, prostora ima dovoljno... Ali para...
 
Pa evo recimo nešto na ovu temu.

nadvoznjaktopcider.jpg


Crevno su nadvožnjaci. Možda ga malo treba lepše povezati sa okolnim važnijim saobraćajnicama, pogotovo sa Blagoja Parovića i Žarkovačkom...
Nadvožnjak bi počinjao kod Topčiderskog groblja i povezao bi se petljicom sa B.P.Pavla i Topčiderskom. Tu je visinska razlika oko 45 metara, ali nagib nadvožnjaka ne bi bio veći od onog u K.Višeslava od škole do šumarskog.
Znam, cena ja 'prava sitnica' ali samo kažem šta bih voleo da vidim. Mislim i da se ne bi previše ugrozio Topčideski park, bar ne više nego što je već ugrožen novim bulevarom.
 
Samo me interesuje kako bi ste i na racun cega prosirili k viseslava isao sam u banovicku pa ako nije na odmet grficki na bingu ili ge nebi bilo zgoreg
 
Bobb":hwbbgzzs je napisao(la):
Pa evo recimo nešto na ovu temu.

nadvoznjaktopcider.jpg


Crevno su nadvožnjaci. Možda ga malo treba lepše povezati sa okolnim važnijim saobraćajnicama, pogotovo sa Blagoja Parovića i Žarkovačkom...
Nadvožnjak bi počinjao kod Topčiderskog groblja i povezao bi se petljicom sa B.P.Pavla i Topčiderskom. Tu je visinska razlika oko 45 metara, ali nagib nadvožnjaka ne bi bio veći od onog u K.Višeslava od škole do šumarskog.
Znam, cena ja 'prava sitnica' ali samo kažem šta bih voleo da vidim. Mislim i da se ne bi previše ugrozio Topčideski park, bar ne više nego što je već ugrožen novim bulevarom.


A ja se uzdržao da na temi o Mostu preko Ade crtam ulicu između Kovnice i groblja....
 
relja":1ve1s6n1 je napisao(la):
A ja se uzdržao da na temi o Mostu preko Ade crtam ulicu između Kovnice i groblja....
:laugh: :kk: Šta ti ja mogu
K.Višeslava može u jednom delu da se proširi ali je najkritičnije kod naselja u Radovana Dragovića, odmah iznad škole. Tu je par stambenjaka prilično blizu ulice i teško da se tu može proširiti. Sve na dole može, samo za jednu traku ali opet na račun zelenog pojasa. Ipak, tu ljudi žive i ne treba im još veća fututma nego što je već sad. Zato sam mislio da je pored groblja bolja varijanta, ono bi i dalje ostalo dovoljno ušuškano, a opet mnogo pristupačnije nego do sad.
 
A tunel?
Što se ne bi provukao tunel pravo sa raskrpetlje?
Tj iz Senjačkog tunela na nadvožnjak pa sa njega u drugi tunel ispod Košutnjaka???
 
laki72":qpxywin5 je napisao(la):
edgeman":qpxywin5 je napisao(la):
Sta sam ja rekao za onu S. Idealna da se iseče kad se ide odozdole. Jarsy ivičnjake ili jos bolje kao na autoputu da postave betonske pregrade ako može.


možda bi trebao betonski zid 2 metra visine :D
šalim se naravno, ali postoje i druga rešenja.

Put je dovoljno širok i ta S krivina nije uopšte toliko oštra za normalnu vožnju.
akcentujem normalnu, jer to je ono na čemu treba da radimo.
Normalni će prilagoditi brzinu, a ovi drugi treba da budu adekvatno kažnjavani dok se ne nauče da beogradske ulice nisu NAVAK-ova pista.

Ovi drugi će ubiti nekoga. Zato treba staviti odbojnike na sredini kao na Obrenovačkom putu. Tamo je ravno, pa ipak, na svakih 100 metara odbojna ograda je polomljena, što pokazuje kakvih pacijenata ima.
 
Jedna varijanta( doduše davno )bila je da ide sadašnja rasrpetlja pa produžetak pored groblja i onda u Kneza Višeslava.To nije usvojeno kao predlog, pa je urađen sadašnji nadvožnjak.Predpostavka je bila da će veći priliv vozila biti iz Požeške ulice nego iz Kneza Višeslava. Vreme će pokazati šta je potrebno novo izgraditi.
 
Висинска разлика од 100 метара на 1000 метара пута даје просечан нагиб од 10%, што значи да би неки делови имали и већи.
 
Poz za direktora, oba smo išli u Banovićku! :)

K. Višeslava je gotovo nemoguće proširiti u celoj dužini, tako da od te ideje ipak treba odustati. A i benefit ne bi bio nešto specijalno.

Ja mislim da ne treba praviti tu vezi preko šume i uništavati je. Sadašnje stanje nije tako strašno, mislim da bi svu pažnu u tom delu grada trebalo usmeriti u dva pravca:

- prvo da se uradi 2+2 od raskrpetlje bar do pumpe dole u Košutnjaku. To nije neka velika investicija, mislim da ni eksproprijacija tu nije problem, sumnjam da na trasi postoji nešto u privatnom vlasništvu. Neka se dogovore sa železnicom i to je to. Mislim da bi čitav taj projekat bio jeftiniji od polovine rekonstrukcije Požeške ulice.

- drugo, da se krene u projekat tunela ispod Ade od Padine do blokova na NBG, jer je to jedini način da se sav saobraćaj iz Žarkova, Železnika, Obrenovca i ostalih južnih delova grada izmesti iz Radničke i BVM. Neka se gradi i 5 godina, samo da se počne. Tada bi UMP služio svrsi na ovom mestu gde je sada u izgradnji.

Naravno, treba sačekati i završetak izgradnje dela UMP-a na NBG i petlje Radnička, pa malo analizirati šta se dobilo i gde su najveći problemi, jer ovako kad je sve još u polufazi nije lako dati krajnji sud.

Znam da mi je razmišljanje utopija, ali treba ipak gledai širu sliku. Sa te dve stvari smo mirni do završetka izgradnje metroa 2050. godine.
 
Kartograf":1o7yf9f9 je napisao(la):
- prvo da se uradi 2+2 od raskrpetlje bar do pumpe dole u Košutnjaku. To nije neka velika investicija, mislim da ni eksproprijacija tu nije problem, sumnjam da na trasi postoji nešto u privatnom vlasništvu. Neka se dogovore sa železnicom i to je to. Mislim da bi čitav taj projekat bio jeftiniji od polovine rekonstrukcije Požeške ulice.

To je u svakom slučaju planirano (Bulevar patrijahra Pavla). Ali kad će biti, ko zna!

Postoji nekoliko privatnih kuća i poseda uz prugu, najviše ih je upravo ka samoj pumpi, tj. odmah preko puta tramvajske okretnice. No eksproprijacija ne bi trebala da bude veliki problem (skupa). Železnica nije smetnja, sa njima nema šta da se dogovara ali bi moralo da se vodi računa o zaštiti Topčiderskog parka, iako sam bulevar ne zalazi u njega.
 
pedja76":21amckwr je napisao(la):
Pozdrav od još jednog što je išao u Banovićku :)
Ima nas još... ;)
@kartograf sve su to fine ideje, ali ni jedna ne rešava akutni problem K.Višeslava. Njoj gravitira sve više stanovništva i to im je najkraća veza, uz Požešku, sa Radničkom (kompletan Golf, Filmski grad, Sunčana Padina, pa i deo Vidikovca. Većina njih se tiska po ulicama 1+1 (računam i Požešku zbog žute) i ako već nema uslova za proširivanje postojećih, treba otvarati nove pravce.
Ako misliš da sadašnje stanje nije stašno, prođi jedno jutro tuda oko 8h radnim danom kad škole rade. Trebaće ti skoro 10 minuta da prođeš tih 500 metara, brže je peške. Ja srećom više ne moram tuda, a ranije sam radije silazio niz Košutnjak, bilo je brže i prijatnije iako je to 3 puta duži put.
 
Vrh