Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Znači tunel.
Lepo kažem da ne idu tuda ljudi da bi se popeli do svojih stanova na vrhu brda nego da predju sa druge strane brda.
A najkraći put između jedne strane brda i druge strane brda je tunel.
 
hm, samo je problem što se ne radi o prolasku sa jedne strane brda na drugu, već o silasku sa vrha brda koje je na visini 180-200 metara, u dolinu topčiderske reke na koti pd 80 metara. Ne znam koliki su maksimalni nagibi dozvoljeni za tunele, ali mi nešto govori da to nije rešenje...
 
Bobb":3s62pn38 je napisao(la):
hm, samo je problem što se ne radi o prolasku sa jedne strane brda na drugu, već o silasku sa vrha brda koje je na visini 180-200 metara, u dolinu topčiderske reke na koti pd 80 metara. Ne znam koliki su maksimalni nagibi dozvoljeni za tunele, ali mi nešto govori da to nije rešenje...

A ja govorim o silasku sa brda od filmskog grada, pored crkve, ka Meku, da ne kažem nizbrdica ka Rakovici.
 
brdjanin":x60s2maj je napisao(la):
A ja govorim o silasku sa brda od filmskog grada, pored crkve, ka Meku, da ne kažem nizbrdica ka Rakovici.
Ista stvar, tu je visinska razlika čak i veća Filmski grad je na nekih 215m, rakovička dolina oko 90m.

Voleli mi to ili ne, Košutnjak postaje sve veća prepreka u južnom delu grada. Pritisak na severnu padinu Banovog brda je sve veći jer sem Trgovačke i sadanje M.Tolbuhina nema jačih saobraćajnica. Džaba im novi nadvožnjak kod hipodroma, pa čak i senjački tunel, kad je pristup njima sa juga i dalje problematičan. Situacija neće puno biti bolja ni kad se završi Bul.P.Pavla u punom profilu, ako be bude neke bolje veze sa Banovim Brdom.
 
Bobb":1ioau3d5 je napisao(la):
brdjanin":1ioau3d5 je napisao(la):
A ja govorim o silasku sa brda od filmskog grada, pored crkve, ka Meku, da ne kažem nizbrdica ka Rakovici.
Ista stvar, tu je visinska razlika čak i veća Filmski grad je na nekih 215m, rakovička dolina oko 90m.

Bobe brate, to ti pričam.

Dakle od Topčiderske reke ka Rakovičkom potoku je visinski sa oko 90m - na oko 80m.
Moja ideja je da se prodje ispod brda (ovih 215 m) iz doline u dolinu.
 
Pa dobro, ali kako misliš da rešiš problem saobraćaj na brdu sa nekoliko stotina hiljada duša tako što ćeš da kopaš tunel pod njim? Kad bude probijen bulevar 2+2 topčiderskom dolinom neće biti potrebe da dodatno spajaš dva kraja te doline tunelom. Problem će biti što će taj bulevar i dalje biti izolovan i nepristupačan od čitavog Banovog Brda i dobrog dela Žarkova, isto kao što niko odavde ne bi imao pristup tunelu.
Verovatno misliš da je dobar deo problema u stvari tranzitni saobraćaj sa Vidikovca, Ceraka, Belih Voda, a u stvari nije, oni imaju relativno dobru vezu ibarskom i trgovačkom, a uskoro će imati i bul.P.Pavla. Samo lud bi pre išao Požekom i K.Višeslava. Lokalni saobraćaj je tu najveći problem.
 
I ja sam išao u Banovićku!!! :kk:

Neka moja zamisao od samog početka je bila da se proširi ulica kroz šumu, pored ski staze i kada se dodje do topčiderskog groblja da se dozvoli da se skrene levo i nizbrdo do ulaza u kovnicu (redovno sam tuda išao za vreme gužvi) pa preko rampe ili nadvožnjaka do Miloševog konaka.
 
A kolika je visinska razlika izmedju Topčiderskog groblja i onog dela iza Kovnice novca ka Hipodrumu?
Može li se tu provući ovako nešto pa taman na samu petlju da dođe ???


kostopcider.jpg

By laki72 at 2012-05-15
 
laki72":2h051dtn je napisao(la):
A kolika je visinska razlika izmedju Topčiderskog groblja i onog dela iza Kovnice novca ka Hipodrumu?
Može li se tu provući ovako nešto pa taman na samu petlju da dođe ???
Odprilike 45 metara. To bi sigurno bilo mnogo jeftinije od nadvožnjaka ka Točiderskoj, ali opet sav saobraćaj završava na onoj nesrećnoj raskrpetlji. Zato sam ja hteo da se tu direktno povežem sa P.Pavla i odatle je otvoreno 3-4 pravca na sve strane. Sem toga, ne znam ništa zvanično, ali imam utisak da se namerno izbegava otvaranje tog pravca pored kovnice...
 
Kad tad neka linija gsp-a moraće do Topčiderskog groblja da se uradi a samim tim i taj deo će proširiti.Požeška ulica vremenom će postati glavni teret Banovog brda a nema proširenja.Sedamdesetih godina niko nije ni pomišljao da ide preko rampe zbog dugog čekanja.Sad je već drugo vreme kako ima više stanovnika tako i više automobila .Možda može neka linija da se provuče K.VIšeslava pa na hipodrom.
 
Bobb":3t7r05oq je napisao(la):
laki72":3t7r05oq je napisao(la):
A kolika je visinska razlika izmedju Topčiderskog groblja i onog dela iza Kovnice novca ka Hipodrumu?
Može li se tu provući ovako nešto pa taman na samu petlju da dođe ???
Odprilike 45 metara. To bi sigurno bilo mnogo jeftinije od nadvožnjaka ka Točiderskoj, ali opet sav saobraćaj završava na onoj nesrećnoj raskrpetlji. Zato sam ja hteo da se tu direktno povežem sa P.Pavla i odatle je otvoreno 3-4 pravca na sve strane. Sem toga, ne znam ništa zvanično, ali imam utisak da se namerno izbegava otvaranje tog pravca pored kovnice...

Znači da bi ovo bio ostvariv pravac što se tiče visinske razlike, put ima gde da se provuče bez značajnijeg rušenja a Raskrpetlja :bash:

Ona će biti problem uvek....
Tu ne vidim neko rešenje osim eventualnog kružnog toka.
 
Kao što sam i predviđala da će se desiti:danas nikog na gradilištu ispod rastegljače hipodroma.Zaborav i kad bude kraja biće.Tako se žurilo da se pusti u saobraćaj gornji deo da sam jednog momenta pomislila eto grešiš ako sumnjaš u ažurnost .Ako neko pokuša da ide u Topčider pešice ili biciklicom od šumarskog fakulteta do Topčidera polomiće se nezavršenim i nemogućim putejlkom.Sad još i kad krenu kiše biće interesantno.Kao da svi moraju da idu kolima ili postoji neki novi put?
 
Tim putem bi moglo kad bi postojale pešačke staze ali očigledno da nisi skoro tuda prolazio pešice.Možda će se uraditi pešačka staza u Paštrovićevoj kad je prošire na uštrb hipodroma.
 
Juče je po ko zna koji put bio sudar na semaforu kod skretanja za nadvožnjak. Mislim da je to treći ili četvrti koji sam video.
 
Ja bi da sam na tvom mestu jedno vreme izbegavao tu raskrsnicu, možda bude manje sudara :laugh: :p
@zora potpuno si u pravu, ali tvoje pitanje nije bilo kako da se BEZBEDNO peške stigne do Topčidera :)
 
Bobb":u3fum39q je napisao(la):
Ja bi da sam na tvom mestu jedno vreme izbegavao tu raskrsnicu, možda bude manje sudara :laugh: :p

Ne mogu, to mi je glavna maršuta za put do posla :)

Nego imam jedan predlog, apel ili već kako da nazovem. Naime, pod hitno apelovati, zahtevati, pisati peticiju...da se uradi bankina ili betonski zid koji će da razdvaja trake. Pod hitno dok neko nije nastradao.
Predlažem da Beobuild pokrene inicijativu.
 
Sinoć je bio pravi potop ispod nadvožnjaka.Trebalo je to videti.Kad se sručio pljusak i krenula da lije kiša uf strašno.Kroz slivnike ispod nadvožnjaka na strani nagiba do kuća pa to je mlaz koji može ubiti čoveka ispod.Jednog momenta krenula je reka ispod nadvožnjaka i počela da nosi sav zaostali što materijal što šut.Ako je neko prolazio mogao je da vidi.Stvorilo se duboko jezero kod kružnog toka i kolaps.Jutros se vide posledice .
 
Jel zna neko zasto je zatvorena jedna traka na delu izmedju Pozeske i semafora kod Hipodroma (iz smera Banovog Brda)?
 
U subotu je bila zatvorena. Ne prolazim cesto tuda, pa sam se uplasio da je sindrom obilaznice :)
 
Sve je bilo zbog radova u Radničkoj ulici.Postavljane su skele.Nego ništa se ne radi po pitanju ulice ispod nadvožnjaka.Period kiša je a stoji sve onako nedovršeno.Slivnici na nadvožnjaku stoje otvoreni sa donje strane, ubiće nas kao pacove.Iskače im osigurači za noćno osvetljenje nadvožnjaka.Možda je neko primetio da se ništa u tom delu ne radi.Zrmanjska se presvlači novim asfaltom tako da svi koji putuju starom trasom tj .Paštrovićevom moraju da se vraćaju na nadvožnjak pa na brdo.
 
Vrh