Moci ce, zato sto ce biti omoguceno spustanje sa UMP-a iz smera mosta na BVM pre same raskrsnice.Wile E. Coyote":2hremogc je napisao(la):И колико то мења ствар? Још горе, са УМП-а се неће моћи ићи на Кошутњак и Раковицу.
Нисам то видео ни на рендеру ни на карти. :/ Добро је да је бар то предвиђено.Fist":1plxms6c je napisao(la):Moci ce, zato sto ce biti omoguceno spustanje sa UMP-a iz smera mosta na BVM pre same raskrsnice.Wile E. Coyote":1plxms6c je napisao(la):И колико то мења ствар? Још горе, са УМП-а се неће моћи ићи на Кошутњак и Раковицу.
UMP ide današnjom trasom Tršćanske, ali kako se približava Dimitrija Tucovića onda sve više vuče na desno tako da je pitanje da li će preko moje kuće prelaziti petlja ili će to biti zeleni pojas ili možda bude i dozvoljena neka niska gradnja. Inače u doba svog najboljeg poslovanja Geneks je hteo u tom bloku (Vojvode Savatija, Tršćanska, Branka Krsmanovića, Dimitrija Tucovića) da izgradi ogroman stambeno-poslovni kompleks, ali normalno zbog UMP-a od tog projekta nije bilo ništa, a evo već više od 40 godina vlast ne dozvoljava ni najmanju vrstu gradnje na tom prostoru. Mislim moj deda je mogao tu kuću da spasi da liči na nešto, ali ga ovi iz opštine još 70.-tih ubeđivaše kako će tu kroz par meseci krenuti da se gradi neki put i da mu se to ne isplati.vucko":b0by1u64 je napisao(la):A da Trscanksa,bas bejah malopre tamo Hvala bogu da ce biti petlja,uplasih se gledajuci idejni plan UMP-a. Kako kazu-strpljenje je blago.
Tad možda nije postojao pod tim nazivom, ali je trasa manje, više ista današnjoj. Govorim petlja jer je lakše za razumeti, ali ko zna šta će tu da grade, kad bude bio predstavljen PDR i za taj deo znaćemo malo više.Wile E. Coyote":3gi9klei je napisao(la):Немој ми рећи да је УМП био предвиђен пре 40 година? Ја сам мислио да је то новијег датума? А што се тиче петље, будите опрезни. Свашта се данас назива петљом.
Само се ти надај. Знајући наше врле мозгове, не би ме чудило да поставе лежеће полицајце на мост и ставе ограничење на 40...Ambassador":229uyeno je napisao(la):A što se tiče brzine na UMP-u, nadam se da će biti dovoljno inteligentni, i makar na delu od kad kreće na NBGD da se diže ka mostu, pa do petlje kod hipodroma će podići na 60-70km/h (u potpunosti će biti odvojena saobraćajnica, pa mislim da nema smisla ostaviti 50, kao što bi trebalo na svim mostovima da se ograničenje podigne na 60km/h. (Tako je npr. u Vankuveru.)
Ако је то био једини циљ, онда сте џаба кречили... Кад кренемо вратоломном брзином од 50 км/ч преко "петље"... Ретардирани трамвајско-аутомобилски концепт који се не спроводи до краја... Ако су ретарди већ предвидели да аутомобил буде један од два главна превоза, треба му дати услове... Невероватно како дебили уништавају град све више и више. Овамо гомила тунела, а овамо у нивоу раскрснице које се зна да ће бити прометне. Слупаће у УМП толико пара колико би требало за метро, а са семафорима на оваквим местима ништа неће урадити.Nenad":31xs2n7u je napisao(la):Jedino sto je po meni nepromisljeno napravljeno je ukljucivanje saobracaja sa BB na UMP prema sajmu i prema buducem tunelu. Kada se ceo taj potes zavrsi, to ce verovatno preuzeti ulogu glavnog "silaza" brda prema gradu tako da je vec evidentno da ce taj semafor kad tad morati da se prekonfigurise.
Iz pravca mosta ce postojati "silaz" na BVM kako bi se skretalo prema Senjaku i kako bi se nastavljalo na Kosutnjaku i Rakovici. Gde je tu zabluda? Jedino sto ce konacno biti ukinuto je kompletna denivelizacija Zeleznice i puteva - to je bio i glavni cilj cele petlje kod Hipodroma.