Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Od mosta ka rakovici ce ici gore preko raskrsnice dok ce iz pravca sajma ka rakovici moci da se ide ispod. Postoji verovatno varijanta kada se bude sve zavrsilo da se od mosta prodje kruznim tokom radnicke petlje pa krene ka sajmu pa opet tu okrene kruznim tokom i vrati ispod ka rakovici sto i nije toliko strasno jel i nije neka razdaljina.
 
Igor":2804t8er je napisao(la):
Od mosta ka rakovici ce ici gore preko raskrsnice dok ce iz pravca sajma ka rakovici moci da se ide ispod. Postoji verovatno varijanta kada se bude sve zavrsilo da se od mosta prodje kruznim tokom radnicke petlje pa krene ka sajmu pa opet tu okrene kruznim tokom i vrati ispod ka rakovici sto i nije toliko strasno jel i nije neka razdaljina.
Da li ima prostora da se izmedju petlje Radnicka i nadvoznjaka dograde izlazno/ulazne rampe koje bi povezale saobracaj na stubovima i ispod? To je direktno povezivanje bez potrebe da se ide na petlju kod Sajma ili penje na nadvoznjak.
 
nikola32":11yvj2p7 je napisao(la):
Sad sam prosao nadvoznjak. U odnosu na ranije stanje, ovo je neverovatan napredak. :kk: Smor je sto nema po dve trake ka Banovom Brdu.

Ako saobracaj od mosta ka Rakovici i obrnuto bude isao ispod konstrukcije, bice ok.

U suprotnom, prognoza za 2012-13 : Kolone od Tosinog bunara do nadvoznjaka, od Rakovice do nadvoznjaka i od Mihajlovca do (opet) nadvoznjaka.
А кад буде готов тунел, и колона у тунелу до Аутокоманде...
 
Već se sad prave gužve zbog novog pravca preko hipodroma u Kneza Višeslava (od Košutnjaka do šumarskog), kolone su u jutarnjem špicu skoro kilometarske. Verovatno je zato Požeška malo rasterećena. Problem je raskrsnica K.Višeslava/Požeška koja je do sada radila posao jer taj donji deo Požeške nije bio opterećen jer su svi skretali u Kirovljevu ka adi, a sad dosta piči pravo ka hipodromu i sad se stvara čep kod šumarskog.
Tu bi trebalo da se preregulišu semafori da bi to proradilo...
 
Na parkingu kod izlaza sa sajma kod hale 4, vec nekoliko dana su radovi na ugradnji ivicnjaka koji formiraju pretpostavljam novo skretanje iz BVM ka hipodromu.

Da li neko ima konkretnije informacije?

Evo i skice.



Uploaded with ImageShack.us
 
Ja mislim da je to mozda ulaz na parking, jer su mnogi kamioni posto nisu mogli sa parkinga da se ukljuce na tobogan isli preko trave i trotoara. Mozda gresim, ali problem je sto su promenili ukljucivanje na adi koje je nekad bilo moguce desno od crvenih linija koje si nacrtao
 
prostorni planer":3cfdhg7z je napisao(la):
Ja mislim da je to mozda ulaz na parking, jer su mnogi kamioni posto nisu mogli sa parkinga da se ukljuce na tobogan isli preko trave i trotoara. Mozda gresim, ali problem je sto su promenili ukljucivanje na adi koje je nekad bilo moguce desno od crvenih linija koje si nacrtao
Ne verujem, nastao bi haos kada bi kamion isekao 2 trake da bi krenuo u smeru ka toboganu.

Sklon sam verovanju da je to priprema za usmeravanje saobracaja ka nadvoznjaku kod hipodroma dok budu radili ulaznu petlju na most iz smera sajma i/ili kada budu razmontiravali tobogan pa saobracaj bude morao da kruzi preko hipodroma i pastroviceve do secerane i radnicke.
Po crtezu mi deluje da ce par metara pre tobogana biti bar 5 traka, 3 ka adi, 1 gore ka mostu, i 1 desna koja ide ka nadvoznjaku kod hipodroma?
 
kako ide dinamika radova za sada, gotovo sam siguran da ce, kao sto sam i predvidjao, uz otvaranje Novog mosta tamo krajem 2011. godine biti pusten saobracaj samo sa mosta ka Cukarici i sa Sajma ka mostu, uz neku budzevinu u J. Gagarina gde ce se isto samo moci spustiti ka Sava centru i popeti od J. Gagarina, tako ocekujem.
 
To i rece antic danas,ide ona osnovna verzija petlji krajem 2011te.A jurija gagarina petlja ide bez one rampe koja ide ka delta city-u.
 
:bash:

Kad cu da dozivim da se u Srbiji neki infrastrukturni projekat odradi u celini. Ajde, most i petlje jesu tipa fazne izgradnje, ali......

Jbt, neka zavrse negde 100 metara autoputa u punom profilu i kada ga otvore kazu - mi smo to zavrsili i tacka.
 
vucko":his7jcqr je napisao(la):
To i rece antic danas,ide ona osnovna verzija petlji krajem 2011te.A jurija gagarina petlja ide bez one rampe koja ide ka delta city-u.
Jel' može neki link?
 
Да, тако ће бити када се заврши мост, а остатак до 2013.
Не видим у чему је проблем да за нешто што није постојало и нико до сада није користио причекати још тих годину и по.
Као да смо сви користили и мост и петље, па сада не можемо да се снађемо у новоствореном хаосу. Мост је за себе петље су за себе. Тако да ће мост бити завршен у целини. Зато што је такав план.
 
Он је у градском парламенту истакакао да је буџет одраз реалног стања и да ће омогућити да до краја наредне године буде завршен мост преко Аде Циганлије, као и основни прилазни путеви који ће тај мост да ставе у функцију.


http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1428783
 
cgmiki":fg58fhui je napisao(la):
Да, тако ће бити када се заврши мост, а остатак до 2013.
Не видим у чему је проблем да за нешто што није постојало и нико до сада није користио причекати још тих годину и по.
Као да смо сви користили и мост и петље, па сада не можемо да се снађемо у новоствореном хаосу. Мост је за себе петље су за себе. Тако да ће мост бити завршен у целини. Зато што је такав план.
Управо тако, +1
 
Malo krivudanja :D

163851_494611823115_722273115_5953523_6006902_n.jpg
 
Archangele, ovo ti je za kad objavis album!

+1
 
Crno bela fotka ima neku dokumentarnu moć, Well done !!!
 
Prolazio jutros, sva tri započeta stuba ka B.Brdu gotova ! Da vidimo gde će započeti naredni ..
 
boris":34q1rgaw je napisao(la):
Prolazio jutros, sva tri započeta stuba ka B.Brdu gotova ! Da vidimo gde će započeti naredni ..
uz to, očišćen je i ceo pojas između trenutne saobraćajnice i samog hipodroma, kuda treba da prođe put ka BB.
 
Je li će to sad definitivno biti 2+2 Požeška - Hipodrom?
 
Нурко, +1 за слике. Види се колико је раскрпетља импресивна. Само да не буду и гужве на њој импресивне кад прораде сва 4 правца.
 
Vrh