Šta je novo?

Nacionalni stadion

1698568206902.png
1698568273181.png
1698568355760.png
 
Au, pa jel ove nesrećne arhitekte znaju kakav problem srbi imaju sa promajom :LOL:
Koliko god tvoje pitanje bilo šaljivo formulisano, opaska ti je apsolutno na mestu. Mogu misliti koje ce biti smrzavanje na gornjem nivou kada opali vetar na onoj ledini. Iz iskustva mogu da potvrdim da sedenje na takvoj tribini nije nimalo prijatno, čak i na puno "ušuškanijim" stadionima u šta sam lično više puta mogao da se uverim.
 
Праштајте али неке од ових великоултранационалистичкосрбоћетнићких варијанти са орловима ми се свиђају. :D

Мало да је стилизованије и умереније и нема грешке
 
И умјетна интелигенција је направила стадион у грааду, а ЕХПО планери ће у њивама иза Сурчина.
Ево предлог, стадион у блоку 58 на месту бивше Радове фабрике станова, таман преко пута аутобуска станица и железничка станица за долазак навијача.
 
Не би се то ни играло на Националном.

Преживеће нежне душице неколико дана смањеног комфора годишње; стадион је ту већ 90 и кусур година, па ће још толико.
 
U stvari, problem je neodgovarajući broj parking mesta, pa se Bulevar zatvara.
Sramota da stadion ne može da primi više od 200 automobila, a dobar deo sa strane dolazi kolima zbog neodgovarajuće železnice.

Vidite kako je sve povezano.😉
 
Тако је одувек.

Закрчи се цео град због нпр. политичког скупа на који дође 50.000 људи. И - шта? Ништа.

Велики град, то је оно велико, закрчено и бучно место, где се људи сналазе, а не живе прекрштених ногу.
 
Meni su hit ljudi koji idu kolima na utakmicu a znaju da nemaju gdje da parkiraju prvenstveno bg table
 
Pa, bar iz Batajnice postoji direktan, brz i pouzdan prevoz do Marakane :D

BG:VOZ posle 20h ne saobraća.
Jedino na Regio vozove, al moraš da se žrtvuješ i propustiš zadnjih 20 minuta kao što je na kraju dobar deo ljudi odradio.
Batajnica je samo banalni primer, gde su tek ostala naselja i mesta van Srbije.

Kada se javni prevoz prilagodi sportskim dešavanjima onda možemo da pričamo o tome kako ne treba ići kolima.
Znate i sami da sam uvek za javni prevoz, ali ovo trenutno je i više nego neadekvatno.

Sa druge strane, sportski objekat kao Marakana mora da ima veću garažu, ovo je neprihvatljivo.
 
Не би се то ни играло на Националном.

Преживеће нежне душице неколико дана смањеног комфора годишње; стадион је ту већ 90 и кусур година, па ће још толико.
Питао бих те да се теби затвара аутокоманда када се враћаш уморан са посла због државних пројеката и неколико десетина хиљада људи који немају паметнија посла до гледања 22 човека који јуре лопту.
 
To s '22 čoveka koji...' ne zavređuje komentar. Ja pešačim dnevno bar po 5 km. Upravo sad, posle posla, 3 km. Samo takav način života je zdrav. Nažalost, nemam uzbrdicu kao oko Zvezdinog stadiona, a to bi bilo još bolje.

A u ovom gradu je 9.3.1991. zamalo građanski rat izbio jer je jedan neostaljinista insistirao da se svi politički skupovi održavaju na Ušću, 'da ne ometaju saobraćaj'.
 
BG:VOZ posle 20h ne saobraća.
Jedino na Regio vozove, al moraš da se žrtvuješ i propustiš zadnjih 20 minuta kao što je na kraju dobar deo ljudi odradio.
Batajnica je samo banalni primer, gde su tek ostala naselja i mesta van Srbije.

Kada se javni prevoz prilagodi sportskim dešavanjima onda možemo da pričamo o tome kako ne treba ići kolima.
Znate i sami da sam uvek za javni prevoz, ali ovo trenutno je i više nego neadekvatno.

Sa druge strane, sportski objekat kao Marakana mora da ima veću garažu, ovo je neprihvatljivo.
Nisam znao da ne ide posle 20h. Ali neka, što bismo mi poboljšavali postojeći sistem BG voza i investirali u njegovu optimizaciju, bolje je da napravimo stadion za milijardu evra u Surčinu i novu prugu do njega :D
 
Јер на то нема коментара још од Рима и "хлеба и игара"..
ОК, екипа са потеза 400+ која ради у граду, шта мислиш колико њима времена треба да стигну пјехе до кућа? Дневно. Мислиш ли да немају потребу за одмором, провођењу времена са породицом, него да после посла пешаче авалским путем једно шест сати до куће? Па браво.
 
Da, hleba i igara; trebalo je dosad shvatiti da ne može bez toga.

Neka omoguće veze koje moraju da postoje, tramvaj može da ide sve vreme, nije neka nauka. Takođe i linije preko Banjice valjda idu do Trošarine. Mogu se i pojačati.

Kao da je smak sveta.
 
Vrh