Šta je novo?

Nacionalni stadion

Не могу јер се ствара огромна гужва и пре скретања ка М. Ивковића и Љ. Богдана када су посећеније утакмице "вечитих", да не помињем безбедносне проблеме.
 
Može ta gužva da se reguliše. Tramvaj ide levo, stadion je desno.

Veza kroz Bulevar kneza Aleksandra u svakom slučaju postoji.
 
Трамвај иде десно па прелази преко кружног тока на лево. Свеједно гужве у поподневном шпицу на аутокоманди су већ ионако превелике, још само недостаје затварање булевара Ослобођења због утакмица.
Гужва је и у Кнеза Милоша, зашто бисмо ту "доливали" још возила..?
 
Eto, bile su i jednom nedeljno demonstracije kroz Kneza Miloša, i blokade Gazele, pa je ljudska rasa opstala.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Nisam znao da ne ide posle 20h. Ali neka, što bismo mi poboljšavali postojeći sistem BG voza i investirali u njegovu optimizaciju, bolje je da napravimo stadion za milijardu evra u Surčinu i novu prugu do njega :D

A gde sam ja to napisao da podržavam projekat u Surčinu?
 
Inače, ima bg voz i posle 8; mislio sam sinoć da se iz Int. brigada vratim sa Karađorđevog nekim u 22:48, pa ipak odoh na 18.

Ali u sitne sate, kad je utakmica od 9, ne bi vredelo.

(A ova je, eto, bila od 18.45, jedan jedini put, i život u Beogradu više nema smisla...)
 
Inače, ima bg voz i posle 8; mislio sam sinoć da se iz Int. brigada vratim sa Karađorđevog nekim u 22:48, pa ipak odoh na 18.

Ali u sitne sate, kad je utakmica od 9, ne bi vredelo.

(A ova je, eto, bila od 18.45, jedan jedini put, i život u Beogradu više nema smisla...)

Ima 1-2, ali iz Batajnice ka gradu posle 20h ništa.

Jedino što Tvorza trenutno može da uradi odmah sada jeste garaža sa nekoliko nivoa.
A ulice se moraju blokirati svakako zbog navijača, tako da je i to nebitno, više mi smeta parkiranje po travi/trotoaru nego blokiranje ulice.
Jedna osrednja garaža bi ti očistila ili zančajno to umanjila.
 
A gde sam ja to napisao da podržavam projekat u Surčinu?
Ma, nisam mislio da ti podržavaš, nego sam onako uopšteno konstatovao logiku onih koji donose odluke u gradu/državi.

Garaža uz istok Marakane bi mogla delimično da reši problem, ali ne treba ipak tu previše automobila gurati, napraviće se gužve. Stadionima bi najviše zapravo legao onakav Delta planet kakav je Miško ranije planirao - sa podzemnom garažom i ogromnim parkingom uz auto-put.

I naravno, već pomenuto unapređenje BG voza, uvođenje novih tramvajskih linija (ko je rekao Prokop :D ) i jednog dana metro koji ovu tačku u gradu ne bi smeo da zaobiđe, sa stadionima ili bez njih.
 
Ima 1-2, ali iz Batajnice ka gradu posle 20h ništa.

Jedino što Tvorza trenutno može da uradi odmah sada jeste garaža sa nekoliko nivoa.
A ulice se moraju blokirati svakako zbog navijača, tako da je i to nebitno, više mi smeta parkiranje po travi/trotoaru nego blokiranje ulice.
Jedna osrednja garaža bi ti očistila ili zančajno to umanjila.

Из Батаје 706 до Саобраћајне и пређеш на 17 до Аутокоманде и на Маракани си за 50 дин (ако платиш карту) а до оне ливаде од тзв Националног стадиона једино колима,
мада можда Аеродром извуче ствар, па буде нека фреквентна линија Бео/Бг воза или како ли се већ зове.
 
Kad se radi o utakmicama na Marakani/JNA mislim da je dosta problematično i što nemaš adekvatna obaveštenja na stajalištima gde staje prevoz koji tuda prolazi, gomilu puta sam morao da idem u tom smeru a nisam imao pojma za utakmice i onda kao bu**** bi čekao prevoz kojeg nema ili ti dođe 6 prepunih buseva/tramvaja, a da si znao možda bi se drugačije organizovao do tamo, isto i za proteste i sve što remeti saobraćaj. Tu je problematično (idiotski) i što nije implementirano u nove info table a velike pare su slupane u njih, da znaš kad dođeš na stajalište gde su zastoji i ostale bitno informacije.
 
Ovi ludaci stvarno počinju uskoro da grade to čudovište za 6 utakmica godišnje u Surčinu. Moja tašta izdaje stan u Surčinu i juče joj se javio gradjevinski inžinjer iz Niša...kaže radiće na stadionu, i traži stan za rentu na najmanje 3 godine...
Ne znam da li ti je promaklo, ali to je u sklopu EXPO 2027. Sad je to situcija bez povratka.
 
421501157_10219515444795445_1929366501288788987_n.jpg
 
Предаседник Александар Вучић рекао је да 1. маја креће изградња националног стадиона, који ће, како је рекао, бити по њему бити најлепши у Европи, а по некима другима можда други најлепши у Европи.

Vodja je odlucio da usreci narod gladan njegovih obecanja.
Sada je sigurno da cemo pobediti Svabe i Hrvate i postati prvaci sveta.
Bolje taj san nego cist vazduh.
 
На стадиону се увелико ради, то ми је потврдила скоро једна пријатељица из грађевинске струке, њена фирма пројектује кишну канализацију.
 
All amenities are designed with wellbeing, community cohesion and diversity in mind. By creating accessible outside space, which is walkable by local communities, the benefits of the stadium will be extend beyond matchday attendance.
What local communities? :)
Пројектују урбани објекат - усред њиве.

Our acoustic team are building a complex acoustic model using EASE software, ensuring the stadium’s open sides and membrane roof will generate a good atmosphere for the home support, while taking into account UEFA requirements for safety and crowd announcements.
Ако ово, као и планирани систем за хлађење значи да ће постојати покретни кров - а не бих рекао према рендерима - то би га могло учинити кориснијим објектом и, што кажу ови конзултанти, мало више "sustainable and economically viable".
 
Poslednja izmena:
Umesto edita: AI kaže da će biti fiksan membranski krov, samo preko tribina. Valjda on zna:)

Prema informacijama koje su mi dostupne, planirani membranski krov Nacionalnog stadiona u Srbiji neće pokrivati teren. Umesto toga, krov će biti izgrađen iznad tribina kako bi pružio zaštitu od vremenskih uslova gledaocima i igračima, ali neće direktno pokrivati teren. Teren će ostati otvoren kako bi se omogućilo prirodno osvetljenje i ventilacija, kao i da bi se održala otvorenost i prostranost stadiona.

Znači neće biti zgodno da Prijovićka pravi koncert na zimu.
Sve u svemu, veoma tupa SMART građevina.
 
Vrh