Šta je novo?

Nacionalni stadion

Као да не знамо наше навијаче који долазе комбијима, аутобусима и пешке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618214#p618214:w6xysvzp je napisao(la):
neven_k » 22 Apr 2019 03:15 pm[/url]":w6xysvzp]moja prva reakcija na poziciju stadiona bila je negativna, ali nakon manjeg razmisljanja pozicija i ima smisla. Dva Autoputa se tu ukrstaju, pravi se produzetak ulice do Jurija Gagarina i postoji zeleznicka konekcija. Stadion je nacionalni, a ne Beogradski, znaci da treba da omoguci svim ljudima iz Srbije da relativno brzo dodju do njega,a da ne ulaze u grad.

Pogledajte poziciju Allianz Arene iz Minhena, dva autoputa + zeleznica pored. Takvo mesto u Beogradu postoji samo tu gde su predlozili stadion i kod Dobanovca.

Те две позиције нису баш упоредне, нити је Београд Минхен. Има бољих места. Како је метро померен, Макиш сада има 100 пута више смисла од Сурчина.

@razgradjevinar
nista od manjeg razmisljanja, mora se ici na vece razmislajnje .. recimo tu je i aerodrom pa ce oni iz nisa i kraljeva moci i avionom, tu je i sava pa ce iz sapca moci camcem... samo se plasim da nam ovi iz minhena kad shvate koliko je ovo bolje od alianz arene ne otmu kad zavrsimo

:lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618228#p618228:1fegwufy je napisao(la):
Дошљак » 22 Apr 2019 04:42 pm[/url]":1fegwufy]Као да не знамо наше навијаче који долазе комбијима, аутобусима и пешке.

obzirom da pored ovoga sto si naveo mogu da dodju jos samo na konju ili biciklu meni je to nekako logican izbor.

ja kad sam bio klinac i isao na utakmice mi smo sa vidikovca isli do rakovice pa na prvi voz do prokopa, bilo nam jednostavnije i lepse, cesto i brze, nego pedestdevetkom ili pedeseticom. kuci obicno peske do sajma pa na bus... sustina je da ljudi idu onako kako im je najudobnije i najprakticnije a na gradu i drzavi je da obezbedi udobniji i prakticniji nacin od kombija, autobusa ili peske. ovima je maksimum parking za 10000 automobila, uz malo srece iscrtace neko i za kombije i autobuse, da ne moraju da parkiraju i okolnim njivama
 
Za dolazak gradjana na stadion je Makis nesumljivo bolje resenje, ali ako je ideja da se razvije jedna lokacija koja bi imala dovoljno zemlje i za sve druge aktivnosti, npr. ekonomske, mislim da lokacija koju su izabrali ima veci potencijal...
 
Pored toga prilaz ka novoj Autobuskoj stanici ce biti verovatno iz tog cvora i Jurija Gagarina a ne kako smo pre predpostavljali preko Ada mosta.
 
Направише Ибрску од Јурија Гагарина колико видим.
 
Još taman sa četiri trake oko buduće autobuske...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618335#p618335:3ia6kpg4 je napisao(la):
neven_k » 23 Apr 2019 08:15 am[/url]":3ia6kpg4]Pored toga prilaz ka novoj Autobuskoj stanici ce biti verovatno iz tog cvora i Jurija Gagarina a ne kako smo pre predpostavljali preko Ada mosta.

tesko da ce autobusi iz smedereva, nisa, vrsca, negotina... ici u beograd preko surcina. letimican pogled na mapu govori da je od bubanj potoka preko surcina do novog beograda udaljenost skoro pa kao od bubanj potoka do smederava... pored toga, ta trasa bi vodila kroz citav bulevar jurija gagarina sa svim pripadajucim semaforima dok na trasi kroz grad, postojecim autoputem, skoro pa da ih nema uopste (bice ih par, neposredno u okolini buduce stanice). da napomenem, ocekujem da ce zavrsetkom obilaznice dodje do rasterecenja gradskog autoputa
 
Нису ваљда толико луди. УМП и СМТ и аутопут, а они би међуградске линије да ставе на обилазницу и нову саобраћајницу Сурчин-НБГ??
 
Smederevo, Vrsac i Negotin sigurno Ne. Cela zapadna Srbija, Crna Gora, Republika Srpska Da, to je najblizi put. Vojvodina i Juzna Srbija eventualno.

Autobusima moze da se nametne kojim putem moraju da idu redovnim linijama, to nije problem.
 
Сулудо је гурати аутобусе у Јурија Гагарина. Северна Западна Србија (Срем, Мачва, Подриње) и РС најбоље да остане траса као што је данас до Сава центра (битно успутно стајалиште као и Студењак) и да онда пре Газеле иду десно у Владимира Поповића и Јурија Гагарина ка блоку 42. Бачка истом трасом такође, а Банат из правца Зрењанинца преко СМТ и моста Земун-Борча до Марка Челебоновића до УМПа, и са УМПа у Антифашистичке борбе па у БАС. Овима из правца Панчевачког пута (Вршац, Бела црква), ће нажалост до изградње обилазнице са мостом код Винче или продужетка од лакат кривине СМТ до Панчева бити најрационалније и даље да иду на Панчевац па Дунавском, Војводе Бојовића, Карађорђевом и Савском до Газеле. Цео југ и исток који је долазио аутопутем преко Аутокоманде ће и даље тако само преко Газеле. Ова траса преко коридора 11 ће одговарати ЦГ и Јужној Западној Србији (Ваљево, Ужице, Чачак, Краљево, Прибој, Пријепоље...).
 
Имајте разумевља, људи. Треба нечим замајавати наивне гласаче и пред будуће изборе.

Ко је последњи изградио стадион? Па још овакав! Е, видите како сам способан, и како нам добро иде?
 
За млаћење празне сламе немам разумевања. Боље ове паре учожити у фискултурне сале и опрему за физичко.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618691#p618691:1lvckut5 je napisao(la):
Дошљак » 25 Апр 2019 01:34[/url]":1lvckut5]За млаћење празне сламе немам разумевања. Боље ове паре учожити у фискултурне сале и опрему за физичко.
Па не мислите ваљда да сам био обиљан? :D
 
Ja glasam, kada je već odlučeno da se gradi da bude što dalje od grada. jakovo na priemr je odlična destinacija. Posotoje ljudi koje futbal i sport ne zanima, zašto da budu njihovi taoci ? Ko mora da prodje autokomadom kada se igraju važni mečevi zna o čemu pričam
 
Spucati stotine milione evra u stadion koji će biti aktivan manje od 10 dana godišnje je ludilo pored toliko drugih stvari u ovom gradu i zemlji. Ovo treba ponavljati non stop.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618835#p618835:3u6rj5x0 je napisao(la):
nensav » 25 Apr 2019 10:59 am[/url]":3u6rj5x0]Ja glasam, kada je već odlučeno da se gradi da bude što dalje od grada. jakovo na priemr je odlična destinacija. Posotoje ljudi koje futbal i sport ne zanima, zašto da budu njihovi taoci ? Ko mora da prodje autokomadom kada se igraju važni mečevi zna o čemu pričam

Слично ће ти бити на Аутокоманди кад је утакмица и са стадионом у Сурчину, јер, онај ко крене са Коњарника, возиће - преко Аутокоманде. И мораће колима, не пешке, нити бусом. И не само он. И на још много места биће као на Газели и на Аутокоманди. Продужавају се вожње и мултипликују загушења. То је последица раштркавања централних објеката у простору, када се то деси и са насељима (urban sprawl), е, онда смо награбусили. Имаћемо застоје од по два сата, у граду који макар има демографске предуслове да буде саобраћајно сређен (раст броја становника ће у неком тренутку стати).

Реч је, наиме, о највећем достигнућу ВеУправе: екстремни аутомобилски урбанизам за богате људе у земљи са јефтиним горивом - примењен у сиромашној Србији у којој је гориво скупо. И да подсетимо: званична градска политика гласи: 1) пешаци, 2) бициклисти, 3) јавни превоз, 4) аутомобили... Покоцкавцаш центар гранитом. И онда правиш стадион са 10.000 паркинг места у њиви. С обзиром на километражу, по утакмици ћемо у Србији расходовати два путничка аутомобила.

Иначе, ја сам ономад у Барију био на једном слично позиоционираном стадиону, сличног капацитета, са сличним паркингом. Ни тада, као нити једном за првих четврт века постојања, укључујући утакмицу за треће место на Мундијалу у којој је играла Италија (домаћин), тај стадион није био сасвим пун. Ето, то су та "смарт" градња и надасве паметни градови.
 
Да поновимо опет, ако хоће паре да уложе паметно у спорт, нека уложе у децу - у сале за фискултуру, спортску опрему, спортске терене по насељима, у базене, у субвенционисање тренинга за децу и младе.
 
Ako već vole da bacaju novac, onda bolje da za iste pare potpuno rekonstruišu blizancima stadione, isto to urade u NS, Nišu i Subotici. Eto, dovoljne je da budu pristojni, nikakva megalomanija. Niti smo mi kao nacija talentovani za fudbal, niti sa 6-7 miliona stanovnika možemo napraviti dobru ligu. Nisam jugonostalgičar, ali jednina ozbiljna liga može biti regionalna. Bar bi regularnost bila veća i veći ulog. Ovako, neatraktivna liga, najneregularnija u Evropi, malo interesovanje običnih ljubitelja fudbala.
Uložite novac u škole, bolnice, tehnologiju, naučne centre. Sportske dvorane i stadione treba samo rekonstruisati i dovoditi u pristojno stanje, ništa više.
 
Regionalna liga jedino što bi mogla da proizvede je krvoproliće... Vidimo šta se sve dešava u košarci ovih dana... u fudbalu bi to sve bilo mnogo gore..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619041#p619041:3roo2g26 je napisao(la):
vranac » Pet Apr 26, 2019 1:07 pm[/url]":3roo2g26]Regionalna liga jedino što bi mogla da proizvede je krvoproliće... Vidimo šta se sve dešava u košarci ovih dana... u fudbalu bi to sve bilo mnogo gore..
To se podrazumeva. Pričam hipotetički.
 
Kod fudbalskih utakmica je lakše zaštititi goste nego u košarci gde su navijači udaljeni par metara od klupe gostiju.

Fudbal nam je krš, poseta nikakva, ne vidim štetu od regionalne lige (kao u košarci).
 
PO SEDIŠTU 1.500 EVRA: Srbija će do 2021. godine dobiti šest novih i tri rekonstruisana stadiona

Blagojević: Subotica, Loznica, Zaječar, Kraljevo, Leskovac i Vranje će dobiti potpuno nove fudbalske objekte. Postoje vrlo strogi UEFA standardi.

SRBIJA će do kraja 2021. godine dobiti šest novih i tri potpuno rekonstruisana fudbalska stadiona! Ovo je, za "Novosti", najavio direktor Kancelarije za upravljanje javnim ulaganjima Marko Blagojević. Pored već najavljene izgradnje novog Nacionalnog stadiona u Surčinu, koji će imati 65.000 mesta, država Srbija će ozbiljno da se posveti modernijem izgledu devet pomenutih i dodatnoj rekonstrukciji objekata na kojima igraju Partizan i Crvena zvezda.

Subotica, Loznica, Zaječar, Kraljevo, Leskovac i Vranje će dobiti nove stadione, što praktično podrazumeva rušenje postojećih, dotrajalih objekata i na istim lokacijama izgradnju potpuno novih stadiona. Fudbalski objekti u Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu će biti rekonstruisani - napominje Blagojević.

Pošto je Srbija sa Bugarskom, Grčkom i Rumunijom već odlučila da podnese kandidature za organizaciju Evropskog prvenstva 2028. i Svetskog prvenstva 2030. godine, novoizgrađeni ili rekonstruisani stadioni bi, sa pratećom saobraćajnom i hotelskom infrastrukturom, bili glavna preporuka za izlaz na najveću fudbalsku scenu.

Budući izgled stadiona Rajko Mitić.

sp-projekat-zvezda.jpg


Budući izgled stadiona Partizana.

sp-projekat-partizan-2.jpg


Izvor: Večernje Novosti
Link: http://www.novosti.rs/vesti/sport.294.h ... a-stadiona
 
Hlje*******a i igara odavno poznato koje bacanje para ....
 
Pritom da makar ulože u sredine koje imaju neke ozbiljne fudbalske klubove, Zaječar, Leskovac, Loznica, Kraljevo , sve amaterski klubovi u nižim rangovima. Treba da se ulaže u sportske objekte, ali ne na ovaj način, pritom bolje da se izgradi u 20 gradova normalno atletsko igralište (tartan staza, reflektori i prateće prostorije), nego bacati pare na izgradnju fudbalski stadiona u sredinama gde fudbal prati uža rodbina igrača. Većina gradova nema najobičniju tartan stazu, to koriste svi rekreativci i đaci, kao i sportisti, počnimo od tih bazičnih stvari umesto megalomanije.
 
Vrh