Šta je novo?

Nacionalni stadion

Novi stadion Evertona prima jednako kao nas i slicne je konstrukcije.

Costs for the project have spiralled from an initial £500m to more than £800m, which was disclosed in Premier League documents relating to the club's appeal over their 10-point deduction for breaching financial rules.
Стадион Евертона је грађен на води буквално, практично на мору и то у луци и то у Ливерпулу где је грађевинска цена веома висока.. Прво су морали да наспу милионе кубика песка и камена, обезбеде све то па тек онда да побадају шипове и граде стадион. Притом је спејс шатл са огромним распоном крова јер су морали визуру ка граду да сачувају а онда то све да застакле због јаких ветрова. А цене грађ. оперативе тамо и радне снаге су равно 10х веће.

AF1QipNsu4jrZgqinhDizfEYPzObB8xMiIPiuoAv1exd=s680-w680-h510


Налетео си мало на тврдо овде пошто сам мало боље упућен у стадионе, радио сам пројекте истих и пратим градњу практично сваког већег стадиона у свету.

Обзиром на корупцију и тајност имамо овај један јавно доступан податак о цени стадиона и свега везаног за њега од 960 милиона а ми се овде заправо расправљамо да ли је преплаћен 3 или чак 6 пута.
 
Могли су национални стадион да направе на плацу Марине, и да га назову по Тесли, а у електрани да буде Теслин музеј. И да буде јефтиније, и да има и метро и воз, и тролејбус и трамвај.
 
Стадион Евертона је грађен на води буквално, практично на мору и то у луци и то у Ливерпулу где је грађевинска цена веома висока.. Прво су морали да наспу милионе кубика песка и камена, обезбеде све то па тек онда да побадају шипове и граде стадион. Притом је спејс шатл са огромним распоном крова јер су морали визуру ка граду да сачувају а онда то све да застакле због јаких ветрова. А цене грађ. оперативе тамо и радне снаге су равно 10х веће.

AF1QipNsu4jrZgqinhDizfEYPzObB8xMiIPiuoAv1exd=s680-w680-h510


Налетео си мало на тврдо овде пошто сам мало боље упућен у стадионе, радио сам пројекте истих и пратим градњу практично сваког већег стадиона у свету.

Обзиром на корупцију и тајност имамо овај један јавно доступан податак о цени стадиона и свега везаног за њега од 960 милиона а ми се овде заправо расправљамо да ли је преплаћен 3 или чак 6 пута.
Baratas ciframa izvucenim iz konteksta i za nas i za rumunski stadion. Bacio sam oko i na cenu njihovog, cifra koju si pomenuo da je preracunata za inflaciju je preracunata za 2021. godinu a od tada je index skocio za cetvrtinu. Pritom je to potrosacka korpa koja moze a i ne mora da prati inflaciju u gradjevini.
Sto se tice Evertonovog ne vidim tu nista toliko posebno da bi bio duplo skuplji, nasipalo se i ovamo a ovde je i stadionski kompleks sa parkingom veci.

Kad postoji zelja da se pljuje moze se naci milion razloga, kvota 1.05 je da bi isti ljudi trazili zamerke da se gradi negde u gradu, i zasto u gradu a ne van grada, sta ce nam guzve, nema parkinga, saobracajnice nemaju protok itd. Ovaj stadion ce biti pun par puta godisnje i oni koji ce hteti da odu ce otici. Ne pravi se da bi pravio pare nego valjda kao nesto sto nacija treba da ima, Vucic je kompleksas i zeli da Srbija prva u regionu dobije nov veliki stadion.
 
Ako je istina kao sto si negde ranije napisao da pratis forume o gradjevini vec 15 godina, da si imao prilike da procitas sve i svasta od svakojakih obrazovanih ljudi kako ovde kako na drugim sajtovima, onda je neverovatan uspeh da imas ovako debilne stavove
 
Нема он дебилан став, он нема став јер се зарад личне користи деградирао испод нивоа сваког људског бића. Тако да ово пишем пре свега због других људи

Бот: Локација Евертоновог стадиона је ништа посебно

Ништа посебно локација:

Bramley-Moore-Dock.jpg
 
Локација жесток промашај. Боље да су ишли у Земунски атар, између аеродрома и Земунског поља. Лепо нова петља код аеродрома, пуна детелина, па булевар 3+3 од ње ка ЖС Камедин, и лепо стадион на пола тог булевара, од њега кроз њив још један нови булевар право ка ТПС Земун, па на Милана Решетара и семафор иза Змаја, па даље између Змаја и ЖС Земун уз пругу, са чишћењем десетак кућа у Николе Караклајића за ширење на 3+3, иза КБЦ Бежанијска коса, па рачвање код дома пензионера са Y петљом, један крак на Студентску у зони петље код 11. априла, а други укопом на Париске комуне.
 
Verujem da ce se brze stici nego do marakane u spicu i sa parkiranjem.
Meni recimo trenutno stadion ma 7min zbog obilaznice, kao i vecini na NBGu ili juznom delu Beograda, Bezanije, Surcina i okoline. Batajnica i Zemun mozda 15 min.
A taj ko hoce da gleda on ce i u Leskovac da ode a da ne kaze da je daleko.
Infrastrukturno ne ocekujem guzvu
1. Iskljucenje Surcin - Ledine - Bezanija
2. Iskljucenje ka NBGDu
3. Milos Veliki - Jakovo, Obrenovac
4. Obilaznica Novi Sad, Zemun, Batajnica
5. Obilaznica Nis koju pola grada moze da koristi (mirijevo, kaludjerica,).
 
Ne znam stvarno kako smo punili Marakanu ako je sada problem stadion na Obilaznici.
Nije put do stadiona jednosmerna ulica ima 5 pravaca koji vode do stadiona.
A ne idu svi kolima.
Ne znam nekog da ide na utakmicu sam kolima. Na celom stadionu neces naci 10 takvih osoba.

Ono sto mogu da kazem da ne ocekujem guzvu.
Kao sto nema guzve na novoj autobuskoj iako su svi istu ocekivali i ja sam.
 
До Маракане и ЈНА се лако стизало пешке од БАС и ГЖС. А около има брдо превоза, и троле, и трамваји, и аутобуси. До ЕХПО стадиона ће бити преседање са воза на воз. Мени је језива замисао да хиљаду пијаних навијача преседа са воза на воз.
 
Ako je Ikea povezana gradskim prevozom, ocekujem da ce i do stadiona biti prevoza.
Na kraju ce svakako vreme pokazati da li je lokacija opravdana.
Kako punimo stadione bice dovoljna i kombi linija, bzvz samo trosimo reci.
 
Everton moze da otplati taj stadion kroz odredjeno vreme, stadion im je svake nedelje pun.

Mene me interesuje ko će i kad otići na taj stadion i iz kog razloga. Ja sam siguran da nikada neću tamo otići. Ali milijardu evra za nacionalni stanion u Surcinu :D pa strašno.

Samo za poredjenje, 40 km autoputa sa 16 dvocevnih tunela duzine 17km (dakle 34km jednocevnog tunela) i 20 mostova od kojih je jedna most Moračica visine 200 i duzine kilometar je koštalo 900 miliona evra. Pa sa ovim parama je komotno mogla da se iskopa jedna linija metroa. Ili da se probije tunel do komande sa sve denivelisanim ukrstanjima za UMP.

Ili ako već želimo nešto što neće donositi profit, ali će sigurno biti od koristi, napraviti interceptor za vnago i zauvek rešiti problem izbacivanja kanalizacije u celom Beogradu, i očistiti Savu i Dunav. Šta bi sve moglo...
 
Poslednja izmena:
Vrh