Ne znam, verovatno je sve pod kamerama. Ali verovatno ne zele da tu cirkulise mnogo ljudi.A sad to kao nije moguće ha ha ha
Pa bas sad je to lako dok je to dole bez cuvara
Iskreno da ti kazem ne bih ga nikada stavio ispod Brankovog mosta. Bezvezno mesto.Onda neka sklone splavove za početak
Inace muzej automobila je poznat kao naj poseceniji u bg a i šire
Braniš njihov stav uz verovatno ne znam mozda ako i dako
И још је Петковић био први министар културе у њиховој влади, па му се овако одужују…Није ни чудо које џуџе воде град. А ја се чудио што секу музејски тролејбус, а штеточине не брину о читавом музеју који је настао личним залагањем једног човека.
Какве су ово небулозе. Ако је ту музеј може да унесе експлозивну направу, а сада када је напуштени простор не може.Gledao sam prilog na RTS o iseljavanju muzeja pre sat vremena. Tu su spomenuli. Nisi razumeo. Radi se o bezbednosti mosta. Znači neko moze da unese eksplozivnu napravu od posetilaca ispod mosta. To je strateški objekat.
Tebi je prilog na RTS bot. Smešno.Какве су ово небулозе. Ако је ту музеј може да унесе експлозивну направу, а сада када је напуштени простор не може.
Јел ово још један од бот налога?
У саопштењу стоји да је још пре четири године одлучено да се пословни простор испод Бранковог моста, по одлуци Владе, након потпуне реконструкције, додели Музјеу аутомобила.
Међутим, почетком 2022. стручњаци су закључили да из безбедносних, урбанистичких и грађевинско-архитектонских проблема, то није могуће. Из Града поручују да ће у наредном периоду решити наслеђени вишедеценијски проблем простора Музеја аутомобила.
Београд је тренутно вероватно најпримитивнија средина на свету. Они талибани бар у бога верују.„Međutim, posle izbora dolazi Aleksandar Šapić. Mene naslednici zovu sa pitanjem šta ćemo sada. Ja sam pozvao novu sekretarku za kulturu Natašu Maihajlović Vacić i od nje dobijem ovakav odogvor, ovo je citat: ‘Vidi ti s tim koji ti je to obećao“. I vlasnici, naravno, gube strpljenje i podnose zahtev sudu za iseljenje.“
Iskr svejedno. Ni jedno ni drugo nije u redu, a u ovim momentima kada svi kolektivno, ponovo, gubimo nešto javno, ni nema mesta za podele. Bolje ovu celu priču, koja očigledno ima medijsku propraćenost, iskombinovati i spinovati na GOVNUPRAVU, koja iste (autobuse, tramvaje i trole) nije mogla da sačuva i ukombinuje u jedan objedinjeni muzej npr. "Istorije transporta Grada Beograda". Ovako smo izgubili sve, za sad. I dalje niko nije dao odgovor na moje pitanje, da li se zna šta će se desiti sa zgradom muzeja?Toliko buke oko automobila, a kada su sečeni stari autobusi, tramvaji, trolejbusi nikoga nije bilo briga.
Кад су у свету аутомибилизма ипак људи који воле аутомобиле, а у градском превозу на кључним функцијама људи који се гаде аутобуса, трамваја и тролејбуса.Toliko buke oko automobila, a kada su sečeni stari autobusi, tramvaji, trolejbusi nikoga nije bilo briga.
Toliko buke oko automobila, a kada su sečeni stari autobusi, tramvaji, trolejbusi nikoga nije bilo briga.Кад су у свету аутомибилизма ипак људи који воле аутомобиле, а у градском превозу на кључним функцијама људи који се гаде аутобуса, трамваја и тролејбуса.
А главни проблем је одсуство икаквог системског приступа према целокупном наслеђу, посебно сада са доктором Шапићем и његовим џиберима који се гаде свега старог и воле само ново, ултра, мега, фенси. Овај случај музеја аутомобила није први пример системске небриге. Имали смо прво сечења аутобуса и тролејбуса о којима причаш, а пре тога замало сечења и старих музејских локомотива из ложионице, пре тога занемаривање Заставиног музеја аутомобила, и бројне друге примере везане за техничко наслеђе.
Кад су у свету аутомибилизма ипак људи који воле аутомобиле, а у градском превозу на кључним функцијама људи који се гаде аутобуса, трамваја и тролејбуса.