Šta je novo?

Muzeji grada Beograda

A sad to kao nije moguće ha ha ha
Pa bas sad je to lako dok je to dole bez cuvara
 
Onda neka sklone splavove za početak
Inace muzej automobila je poznat kao naj poseceniji u bg a i šire
Braniš njihov stav uz verovatno ne znam mozda ako i dako
 
Стварно, на сајму у халама 2 и 3 има места за тако јединствену колекцију, може одмах да почне са излагањем, а и нису потребна не знам колика улагања као у случају бивше гараже МУП испод моста која је у тоталном распаду.
 
Није ни чудо које џуџе воде град. А ја се чудио што секу музејски тролејбус, а штеточине не брину о читавом музеју који је настао личним залагањем једног човека.
И још је Петковић био први министар културе у њиховој влади, па му се овако одужују…

Али ј***ш музеј имаћемо Експо.
 
Gledao sam prilog na RTS o iseljavanju muzeja pre sat vremena. Tu su spomenuli. Nisi razumeo. Radi se o bezbednosti mosta. Znači neko moze da unese eksplozivnu napravu od posetilaca ispod mosta. To je strateški objekat.
Какве су ово небулозе. Ако је ту музеј може да унесе експлозивну направу, а сада када је напуштени простор не може.

Јел ово још један од бот налога?
 
Boje se oni da odreše kesu, a ne da li će neko da podmetne bombu ili ne. Jer da je do bombe kao takve, svaki mogući i nemoći kutak svih mostova koji postoje u gradu bi bili čuvani danonoćno sa kordonima policije.​
 
Види се да маг финансија наше државе економског тигра размишља о култури у фазону дај да средим спонзоре а паре да дам на неки мост.
 
Какве су ово небулозе. Ако је ту музеј може да унесе експлозивну направу, а сада када је напуштени простор не може.

Јел ово још један од бот налога?
Tebi je prilog na RTS bot. Smešno.
 
У саопштењу стоји да је још пре четири године одлучено да се пословни простор испод Бранковог моста, по одлуци Владе, након потпуне реконструкције, додели Музјеу аутомобила.

Међутим, почетком 2022. стручњаци су закључили да из безбедносних, урбанистичких и грађевинско-архитектонских проблема, то није могуће. Из Града поручују да ће у наредном периоду решити наслеђени вишедеценијски проблем простора Музеја аутомобила.



Сајам реално. Спашава хале 2 и 3.


14993357_1257331390989824_1502762444006441708_n.jpg
 
Poslednja izmena:
„Međutim, posle izbora dolazi Aleksandar Šapić. Mene naslednici zovu sa pitanjem šta ćemo sada. Ja sam pozvao novu sekretarku za kulturu Natašu Maihajlović Vacić i od nje dobijem ovakav odogvor, ovo je citat: ‘Vidi ti s tim koji ti je to obećao“. I vlasnici, naravno, gube strpljenje i podnose zahtev sudu za iseljenje.“
Београд је тренутно вероватно најпримитивнија средина на свету. Они талибани бар у бога верују.
 
Toliko buke oko automobila, a kada su sečeni stari autobusi, tramvaji, trolejbusi nikoga nije bilo briga.
Iskr svejedno. Ni jedno ni drugo nije u redu, a u ovim momentima kada svi kolektivno, ponovo, gubimo nešto javno, ni nema mesta za podele. Bolje ovu celu priču, koja očigledno ima medijsku propraćenost, iskombinovati i spinovati na GOVNUPRAVU, koja iste (autobuse, tramvaje i trole) nije mogla da sačuva i ukombinuje u jedan objedinjeni muzej npr. "Istorije transporta Grada Beograda". Ovako smo izgubili sve, za sad. I dalje niko nije dao odgovor na moje pitanje, da li se zna šta će se desiti sa zgradom muzeja?
 
Toliko buke oko automobila, a kada su sečeni stari autobusi, tramvaji, trolejbusi nikoga nije bilo briga.
Кад су у свету аутомибилизма ипак људи који воле аутомобиле, а у градском превозу на кључним функцијама људи који се гаде аутобуса, трамваја и тролејбуса.
А главни проблем је одсуство икаквог системског приступа према целокупном наслеђу, посебно сада са доктором Шапићем и његовим џиберима који се гаде свега старог и воле само ново, ултра, мега, фенси. Овај случај музеја аутомобила није први пример системске небриге. Имали смо прво сечења аутобуса и тролејбуса о којима причаш, а пре тога замало сечења и старих музејских локомотива из ложионице, пре тога занемаривање Заставиног музеја аутомобила, и бројне друге примере везане за техничко наслеђе.
 
Evo ovako su završili istorojski primerci autobusa koji su pre neki dan i zvanično postali armatura neke kuće.

NIKOGA NIJE BILO BRIGA, NIKAKVI RTS, NIKAKVI ALVIROVIĆI ITD..

Tehnička istorija i to domaća izgubljena zauvek, kao da nije ni postojala, IK-202 više nigde ne možete naći.


Evo kako su završavale lokomotove.


I opet nikoga nije bilo briga.
 
Toliko buke oko automobila, a kada su sečeni stari autobusi, tramvaji, trolejbusi nikoga nije bilo briga.
Кад су у свету аутомибилизма ипак људи који воле аутомобиле, а у градском превозу на кључним функцијама људи који се гаде аутобуса, трамваја и тролејбуса.
А главни проблем је одсуство икаквог системског приступа према целокупном наслеђу, посебно сада са доктором Шапићем и његовим џиберима који се гаде свега старог и воле само ново, ултра, мега, фенси. Овај случај музеја аутомобила није први пример системске небриге. Имали смо прво сечења аутобуса и тролејбуса о којима причаш, а пре тога замало сечења и старих музејских локомотива из ложионице, пре тога занемаривање Заставиног музеја аутомобила, и бројне друге примере везане за техничко наслеђе.

Da je đuture rađeno, isto bi se digla prašina, odnosno da se u Muzeju automobila sporadično iznosilo jedno po jedno vozilo, ne bi se digla prašina.​

P. S.
I dalje mislim da je najbolje rešenje spajanje Muzeja automobila, GSP muzeja, uz pridodavanje onoga što je vezano za vozila a pripada Muzeju nauke i tehnike, te vozila milicije i vatrogasaca koja su stariji očuvani modeli i na prostor kod Brankovog mosta u jedan jedinstven Muzej istorije automobilizma i gradskog prevoza.​
 
Poslednja izmena:
Кад су у свету аутомибилизма ипак људи који воле аутомобиле, а у градском превозу на кључним функцијама људи који се гаде аутобуса, трамваја и тролејбуса.

Dobro, evo ja ću ih sačuvati na placu na selu, ali neka mi plate transport.

Ali kome da se obratim, ko da mi izađe u susret?
Nijedan mediji neće pisati, svi će ignorisati, a ovde je vest za automobile izašla na RTS-u.

Ljude u Srbiji realno ne zanimaju autobusi i vozovi, that's it. Zato će im na kraju i ostati samo ti automobili.
 
Vrh