Šta je novo?

Most Obrenovac-Surcin

Videh preko satelita da je sirina otprilike malo veca nego stari savki most,tamac za 1+1 + 2 uska trotoara
 
DJILAS-2.jpg


most-foto-TANJUG.jpg
 
U sećanju mi je ostalo 7 metara, a zbog one fotografije sam se potrudio da pronađem staru vest

30. sept. 2008

http://www.rts.rs//page/stories/sr/...2/Od+Obrenovca+do+Surčina+za+"minut-dva".html


Od Obrenovca do Surčina za "minut-dva"

Protokol o izgradnji mosta na Savi koji će povezivati opštine Obrenovac i Surčin i znatno olakšati saobraćaj na ovom delu puta potpisan je u Skupštini Beograda. Radovi počinju za petnaestak dana.
mos.jpg

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas najavio je na konferenciji za novinare posle potpisivanja Protokola da će za petnaestak dana početi radovi na pristupnim putevima mosta, a čitav projekat - čija je gradnja počela 1994, a obustavljena 1997. godine - biće gotov do kraja 2009. godine.

Naglašavajući da je potrebno 65 minuta da se kolima stigne od Obrenovca do Surčina, Đilas je rekao da će taj put zahvaljujući mostu trajati minut-dva.

"To je regionalni most koji povezuje dva dela Srbije i realizacija tog projekta je moja obaveza prema preminulom gradonačelniku Nenadu Bogdanoviću, kao i stanovnicima Surčina i Obrenovca", kazao je Đilas.

Ukupan budžet projekta za nastavak izgradnje mosta je milijardu i 682 miliona dinara.

Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan obezbediće 300 miliona, a Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda 150 miliona.

Ministarka za NIP Verica Kalanović kazala je da će ove godine biti gotova projektna dokumentacija i izrazila uverenje da će njeno ministarstvo biti "pouzdan partner na projektu".

"Naše je strateško opredeljenje rešavanje započetih projekata u zemlji", dodala je Kalanovićeva.

Nova saobraćajnica će povezivati regionalni put R101 Obrenovac-Ub-Valjevo, magistralni put M19 Beograd-Šabac, most na Savi i regionlni put 267 u Boljevcima.

Saobraćajnica će biti duga 12,5 kilometara, kolovoz širok sedam metara, a sam most sa pristupnim rampama biće dug 1,003 kilometara.

Protokol su u Skupštini grada potpisali gradonačelnik Đilas, ministri Verica Kalanović i Milutin Mrkonjić, direktor Direkcije Boris Ranković, vršilac dužnosti direktora Beogradskih elektrana Zoran Predić i predsednici opština Surčin i Obrenovac Vojislav Janošević i Željko Jovetić
......

Radovi počinju za petnaestak dana.
:laugh:

......

Sad tu meni nešto nije jasno - po jedna kolovozna traka u svakom smeru jeste 7 metara, grubo i odprilike kao širina mosta na slici. Možda i grešim, most je možda i širi. Google Earth meri fotografije (dakle, ne baš pouzdano) na 10m (0,01km), širina mosta je tu oko 0.01km (što može da bude i 7m a može da bude i 14m) a drugi podatak nisam našao.

Da li je 14,5m širine greška, ili se hvale pešačkim stazama i ogradama (2x oko 3m) koje će biti postavljene van rešetke?
 
Verujem da se staviti van resetke pesacke staze,to jedino ima logike,i onda dobijemo tu sirinu o kojoj pricaju.Pogledaj stari savki most i videces da su i njemu pesacke staze sa spoljne strane resetke.

Reljo,sa prve strane ove teme.Dakle 8 metara je sirina unutar kaveza a 6.5 ce biti za saobracaj.Sigurno idu pesacke staze van "kaveza"

mosttntfh4.png
 
Sa sumadijske strane pogled.Kazu da ce most biti gotov do 30.10.2011.
03022011_006.jpg


03022011_008.jpg


03022011_009.jpg
 
vucko":2hjncnc6 je napisao(la):
Verujem da se staviti van resetke pesacke staze,to jedino ima logike,i onda dobijemo tu sirinu o kojoj pricaju.Pogledaj stari savki most i videces da su i njemu pesacke staze sa spoljne strane resetke.

Reljo,sa prve strane ove teme.Dakle 8 metara je sirina unutar kaveza a 6.5 ce biti za saobracaj.Sigurno idu pesacke staze van "kaveza"

http://img219.imageshack.us/img219/3654/mosttntfh4.png
Ma jasno je to meni, ali ovo je "naduvavanje" - za vozila će biti po jedna traka u svakom smeru, ostalo je budževina - montaža konzolnih nosača i staze preko njih.

Kad ga gledam ovako, pada mi na pamet - da li bi mogao da podnese teret kolovoza i saobraćaja - u dva nivoa?
 
relja":1afexm6v je napisao(la):
Kad ga gledam ovako, pada mi na pamet - da li bi mogao da podnese teret kolovoza i saobraćaja - u dva nivoa?
Сиуран сам да је могуће, сто се тиче терета, јер се овакве кутијасте челичне конструкције користе за железничке мостове, а једна железничка композиција је далеко тежа од моторних возила.

Друго је питање, колико се статика у том случају мења.
 
Gledah istoriju ovog mosta 95 je zapocet kao toplovodni 97-8 je prepravljen u most za prebacivanje tenkova i zahvaljujuci tome cemo dobiti drumski saobracaj.Most ce nositi i toplovod i drumski saobrcaj.

Ne znam za saobracaj u dva nivoa,u svakom slucaju nije potrebno i ne videh to kod nas
 
pogledajte grb srbije na znaku, pa to je onaj papgaj sto je bilo reci na ovom forumu :bash:
 
Vucko jelis ti dobro napisao TENKOVA nego bitno je da ga vec jednom zavrse .Oce li one dodatne resetkaste sutbove zaliti betonom ili ce ostati ovakvi .Kojom li ce bojom da ga ofarbaju :kafa:
 
direktor":2unv1k4w je napisao(la):
Vucko jelis ti dobro napisao TENKOVA nego bitno je da ga vec jednom zavrse .Oce li one dodatne resetkaste sutbove zaliti betonom ili ce ostati ovakvi .Kojom li ce bojom da ga ofarbaju :kafa:
Kapiram da ce ih zaliti svog statike.

I da,radi se o tenkovima,ipak 97-8 je tada bilo izvesno da ce trebati jos koridora za prebacivanje vojne tehnike,stoga i onaj dokument o tunelu ispod ada huje,zeleznickom tunelu kod vince i.t.d
 
vucko":1ipxe0ov je napisao(la):
I da,radi se o tenkovima,ipak 97-8 je tada bilo izvesno da ce trebati jos koridora za prebacivanje vojne tehnike,stoga i onaj dokument o tunelu ispod ada huje,zeleznickom tunelu kod vince i.t.d
Американци су де доказали да могу без проблема да затворе портал било ког тунела. Више нема разлике у војном смислу да ли је мост или тунел. А тунели су осетљивији на тероризам, а и на несреће. Упоредите какву би штету направила експлозија цистерне пуне бензина на мосту, а какву у тунелу. Али о савремености наше војске нема шта да се прича.
 
direktor":1k8in4pv je napisao(la):
Oce li one dodatne resetkaste sutbove zaliti betonom ili ce ostati ovakvi .Kojom li ce bojom da ga ofarbaju :kafa:
Iskreno verujem da su to samo privremeni stubovi postavljeni da bi se postavila konstrukcija mosta. Estetski bi bilo očajno da su na tako malim rastojanjima, a i smetalo bi plovidbi.
 
Понедељак, 21. март 2011.
Град Београд - Секретаријат за урбанизам

Јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације за изградњу саобраћајнице од пута за ПК "Младост" (Обреновац) до насеља Бољевци (Сурчин), са мостом преко Саве - прва фаза

1. ЈАВНИ УВИД обавиће се у згради Градске управе града Београда, у Улици 27. марта бр. 43-45 (сала 2 у сутерену) у периоду од 21. марта 2011. године до 22. априла 2011. године, сваког радног дана од 9 до 18 часова.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1438732
 
ЈАВНИ УВИД
У НАЦРТ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ЗА ТРАСУ ОПШТИНСКОГ ПУТА „СРЕМСКА ГАЗЕЛА“ ПРОГАР-БЕЧМЕН-ДОБАНОВЦИ, ОПШТИНА СУРЧИН

1. ЈАВНИ УВИД обавиће се у згради Градске управе, 27. марта бр. 43-45 (сала 2 у сутерену), и у Градској општини Сурчин, у периоду од 23. маја до 21. јуна 2011. године, сваког радног дана од 9 до 18 часова.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1449179

To je put od mosta kod TENT A u obrenovcu do Dobanovaca i autoputa :vops:
 
Tema je postala monolog,al nema veze navikao sam :)

На мосту преко Саве ради се предвиђеном динамиком

Председник општине Обреновац Жељко Јоветић обишао је радове на мосту преко Саве који ће спојити друмски саобраћај општина Обреновац и Сурчин. Обиласку су присуствовали и председник Скупштине Мирослав Неговановић, помоћници председника Дарко Павличић и Драгослав Мршевић, чланови Општинског већа Горан Булатовић и Драган Блажић и директор ЈП за изградњу Обреновца Светозар Добрашиновић.

– Радови су почели у фебруару и задовољни смо њиховом динамиком. Према плану, постављање коловозних плоча би требало да почне почетком јуна. На целој површини треба да се постави око 180 плоча, које се у овом тренутку изливају. На изради и монтажи конструкције моста ангажовано је око 108 радниика. Највећи број њих се у фабрици бави производњом тих елемената. Радници који су тренутно на градилишту баве се антикорозивном заштитом самог моста – казао је Јоветић.

Представници општине Обреновац обишли су и градилиште на сурчинској страни моста.

– Што се тиче навозних конструкција на сурчинској страни, оне су прилично одмакле и већ се може видети колика ће бити ширина самог моста. Коловоз ће бити у две саобраћајне траке од по 3,25 метара, а са стране, лево и десно од моста, биће челичне конструкције које ће носити пешачке стазе. Мост ће имати већу ширину него што сада изгледа. Са сурчинске стране правиће се 20 километара саобраћајница и пролаз кроз шуму. Све екипе раде паралелно и у овом тренутку екипе „Србијашума” крче шуму за пролаз и први део саобраћајнице се ради – рекао је Жељко Јоветић.
Ширина моста биће 14,5 метара са две саобраћајне траке и обостраним тротоарима. Преко главног тока реке биће шест челичних решеткастих конструкција, а Сава ће бити слободна за двосмерни пловни пут укупне ширине 200 метара.Осим моста преко Саве, изградиће се приступни пут на територији општине Обреновац, од ваљевског пута до Саве, а на територији општине Сурчин биће изграђен прикључни крак са моста на регионални пут у Бољевцима, којим се остварује веза са Сурчином.

Мост преко Саве у Обреновцу део је дужег путног правца, такозване „Сремске газеле”, који ће од моста водити до петље „Добановци” на ауто-путу. Значај овог путног правца огледа се у скраћењу дужине пута, смањењу времена путовања и повећању безбедности у саобраћају. Возачи ће од Обреновца, преко моста на Сави и територије општине Сурчин, за мање од пола сата моћи да стигну до ауто-пута Београд–Загреб, а даље се отварају могућности путовања обилазницом око Београда.

Ово је један од 10 пројекта, вредан 1,5 милијарди динара, који заједнички реализују град Београд и Министарство животне средине и просторног планирања.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1449884
 
Napreduje mostic,na delu vec postavise betonske ploce preko kojih ce ici asfalt

bg-most-u-Obrenovcu.jpg
 
ne deluje mi ovo bas visoko. mozda nece moci svi kamioni da prodju tuda.
 
Mislim da ima oko 4 metra.Koliko su visoki kamioni?Most je prvenstveno pravljen za tenkove i toplovod pa to objasnjava zasto je nizak.
 
ovaj FAP je recimo oko 3 metra. sleperi sa prikolicom su sigurno veci.
 
Slike iz "Pressa". Txt je zbir informacija koje znamo, zacinjen malim hvalisanjem gradskih otaca, tako da cu ga preskociti:)

BEOGRAD-1.jpg

BEOGRAD-2.jpg

BEOGRAD-3.jpg

BEOGRAD-4.jpg


Izvor Press
 
Vrh