Šta je novo?

Most Obrenovac-Surcin

Ovako su dobili napisan izvestaj.Hint zabranjeno komentarisanje clanka a to znaci samo jedno ;)

Na slici se lepo vidi pesacka staza sa spoljne strane konstrukcije.
179335_most-preko-save-8j_f.jpg
 
Prosto nemogu da vjerujem da nemoze da se komentarise
 
Sta fali zelenoj boji !!!????
 
^^ pa jedino da ga ofarbaju u roze ili kaki? kolko mene racio sluzi, boja mostova ne zavisi od sistema ili rezima u kom nastaje.
 
dziggy":1el8xg9j je napisao(la):
^^ pa jedino da ga ofarbaju u roze ili kaki? kolko mene racio sluzi, boja mostova ne zavisi od sistema ili rezima u kom nastaje.

Naravno da ne zavisi od rezima ali ako se dobro secas u vreme SFRJ, vagoni su nam bili zeleni, autobusi, mostovi su bili farbani u zelenu boju, bandere itd... onako, da nam bude drzava vojnicki obojena. :D
 
Kao sto je relja pricao,zelene boje sigurno imaju najvise u steku a i najjeftinija je jer je i vojska koristi.
 
Уопште нисам мислио на комунизам. Једино ме нервира што су наши толико инвентивни да где год виде решеткасти мост, офарбају га у зелено. Као да друга боја не постоји.
 
vucko":uwn3dnsk je napisao(la):
Kao sto je relja pricao,zelene boje sigurno imaju najvise u steku a i najjeftinija je jer je i vojska koristi.

Znao sam da ima neke veze sa vojskom! :D
 
SMB .... ali novinarski naziv: ``Sremska gazela`` :lol: :lol: :lol: ...id***.....

....ali, ni nalik... :rolleyes:
 
Jel se odustalo od toplovoda? Inace, fin lokalni most, a obradovace se i biciklisti :)
 
izvor: Beobuild.rs

Linking Obrenovac and Surcin


111001-MOBSU-01.jpg


Most Obrenovac – Surčin konačno ulazi u završnu fazu izgradnje i prema najavama zvaničnika grada biće pušten u saobraćaj početkom decembra. Obišli smo radove i pripremili punu foto reportažu sa lica mesta.

Izgradnja ovog mosta počela je 1995. godine, kada je najveći deo i završen, a radovi su prekinuti zbog NATO agresije tokom 1999. Projekat ovog mosta je inicijalno urađen kako bi toplovod premostio reku Savu u svrhu dopremanja tople vode iz TENT-a do sremskih naselja. Ideja o oživljavanju ovog projekta pokrenuta je tokom 2006. godine, dok je još trajala debata o isplativosti magistralnog toplovoda. U međuvremenu se od projekta toplovoda odustalo, a završetak postojeće konstrukcije otpočeo je početkom ove godine sa ciljem da se most osposobi kao saobraćajnica koja će povezati Obrenovac i Surčin.

111001-MOBSU-05.jpg


111001-MOBSU-14.jpg


111001-MOBSU-37.jpg


Kompletnu vest kao i zaista veliku i opseznu foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta na linku http://www.beobuild.rs/read.php/505.html
 
stf":2758yqdc je napisao(la):
SMB .... ali novinarski naziv: ``Sremska gazela`` :lol: :lol: :lol: ...id***.....

....ali, ni nalik... :rolleyes:

Nije to novinarski naziv (mada priznajem da podseca), vec zvanican naziv projekta - ne samo mosta, vec i pristupnih saobracajnica. Proveri, ako mi ne verujes. Malo opreza nije na odmet pre nego sto se neko nazove idiotom.

BB ekipi cestitam na dobroj reportazi :kk:
 
Upravo to i ja napisah,a izbrisao mi je Igor poruku jer je zao,hehe.

Delimicno si u pravu Homere.Sremska gazela nije ime mosta vec puta od mosta sa surcinske strane do autoputa-beograd zagreb koji ce tek trebati da se gradi i kosta koliko rekoh na prosloj strani oko 35 miliona eura.Dakle nece skoro.Ni meni nije jasno zasto nazvase put gazelom,ali eto. :)

Super reportaza Igore,moram i ovde da zamerim sto me niste zvali u reportazu sa vama :grand:
 
Homer Jay":sce39tu1 je napisao(la):
Nije to novinarski naziv (mada priznajem da podseca), vec zvanican naziv projekta - ne samo mosta, vec i pristupnih saobracajnica. Proveri, ako mi ne verujes. Malo opreza nije na odmet pre nego sto se neko nazove idiotom
Још горе. :lol:
А што се тиче новинара, они су се већ доказали сталним фурањем "жирафе" и "шпанца".....ево данас су написали да ће се метро линија Правни-Баново брдо касније продужити преко моста на Ади, што је здраворазумски неизводљиво........са етикетом нисам погрешио.
 
I mapice da podsetimo kako to izgleda.Desni krak do Boljevaca ce biti gotov dok ce levi krak ka Autoputu ko zna kada biti izgradjen.

080930_1.jpg
 
Jelte, ljudi, znate li vi, jesu li ove čelične konstrukcije mislim onako... izdržljive? Ali mislim heavy-duty izdržljive, za mnogo velika opterećenja. :D

edit: Videćemo kako će biti, ali bojim se da ću redovno da padam u šiz-komu čameći u busu zbog saobraćaja koji će da se prelije na ovu deonicu, pa pravo preko Surčina do Novog Beograda, a na putu je i sada, bez Obrenovčana, gužva. Da ne bih bio pogrešno shvaćen, protiv Obrenovčana nemam ništa :D Imam protiv nedovoljnog kapaciteta puteva za pojačan intenzitet saobraćaja, jer znam, a verujem i poneko od vas, kakvi su putevi u opštini Surčin.

Duži edit nego post. Izvinite :p
 
Cuj ovog.Ovi rekose 10 minuta od Obrenovca do NBG a ti ces tu nesto da sabotiras!

Sram te bilo!!!

Jos ces dobijes sremsku gazelu do autoputa prikljucak od 1+1 do Dobanovaca 2031 godine!!!

PA sta oces vise ti covece?? :p
 
donato86":306noosn je napisao(la):
Jelte, ljudi, znate li vi, jesu li ove čelične konstrukcije mislim onako... izdržljive? Ali mislim heavy-duty izdržljive, za mnogo velika opterećenja. :D

Komotno mogu tenkovi da prolaze.

Nego, tek sada sam video kako izleda gornji deo konstrukcije rešetke.
Postoje kosi nosači postavljeni u "V", tako da nema šanse da se kasnije doda kolovoz u gornem nivou.... šteta.
 
Nesto se navukli ovi iz b92 neka neka :gobb: inace primjetio sam da mnogo tekstova prenose da veoma malo ima njihovih tekstova
 
Vrh