Šta je novo?

Most Obrenovac-Surcin

Po našim pravilima, najveća dopuštena visina praznog vozila može biti 4m. Treba uzeti u obzir da se u gabarite vozila ne računaju npr. antene, retrovizori i slične sitnice, koje se mogu pomaknuti ukoliko je potrebno. Mislim da svi plafoni ispod 5m koji se pojavljuju na putu, moraju biti označeni znakom "Najveća dopuštena visina vozila toliko.toliko metara".

vucko,homer jay
Zar nisu ovi šefovi gradilišta po PS-u trebali da podjele i one svjetleće prsluke Draganu i kompaniji? Njemu bi baš lijepo stajalo: plavi šljem, a žuti prsluk.

Mala dopuna:
Gledajući ovu posljednju sliku, mislim da je visina do one poprečne grede od 3.80m do 4.10m, ako kao etalon uzmemo da je najviša tačka šljema na Đilasovoj glavi oko 2.00m.
 
svakako da me raduje skoro otvaranje jos jednog mosta ali cisto saobracajno koliko je ovaj projekat znacajan? Kao jos jedna alternativna saobracajnica svakako ali neposredni znacaja sem za Boljevce Kupinovo i Progar ja ne vidim.
On je i zamisljen kao most za toplovod i dok topolovod ne puste u pogon nece biti vece koristi od njega.
 
A recimo postavih na temi za most preko ade da je tunel visine 4.70 m.

Sto se tice korisnosti mosta,evo one slicice.URadice ove godine put za boljevac,pa dalje tim putem se moze ici za surcin i obilaznicu.Dok ce sledece raditi put direktno do autoputa kod dobanovaca.

080930_1.jpg


Koliko razumeh po izjavama politicara ovo racunaju kao alternativu magistralnog puta obrenovac-bg.A tamo imaju hronicne probleme sa klizistima.

S obzirom i na odluku da se gradi most i autoput levom stranom obale i ne sanira to kliziste oni zapravo vade tu situaciju dok ce taj postojeci put sa desne strane save da ne kazem da puste da se sjuri u Savu.

Most ce najvise koristiti obrenovcanima i onima koji rade u TENT-u jer koliko videh dok sam imao praksu neverovatne su guzve tamo.Ovako dobijaju 2 puta iz BG-a ka TENT-u.A ovaj prakticno vodi kroz nekoliko manjih naselja i dovodi te na 300m od elektrane bez one uzasne guzve u Obrenovcu na prilazima elektrani.

Recimo zivis na NBG i radis u elektrani ili zivis u Obrenovcu i radis na NBG a ides kolima,ovaj put je malo duzi ali sigurniji i brzi jer ide kroz ravnicu i jedva da ima naselja na putu do surcina i NBG-a.

Za toplovodne cevi cemo se nacekati dok elektrane bar ne izadju na kraj sa naplatom dugovanja koja je im hronicni problem.
 
vucko":25s9mzqp je napisao(la):
Mislim da ima oko 4 metra.Koliko su visoki kamioni?Most je prvenstveno pravljen za tenkove i toplovod pa to objasnjava zasto je nizak.


Ispred novijih nadvožnjaka u Beogradu stoji znak da je klirens 4.7 metara.
 
vucko":59lu4knh je napisao(la):
Mislim da ima oko 4 metra.Koliko su visoki kamioni?Most je prvenstveno pravljen za tenkove i toplovod pa to objasnjava zasto je nizak.


Slepera ima i 4 m visine. Npr. MAN tgx xxl. Nije retka pojava na putevima kod nas. Visina bi trebala da bude minimum 4.2 m. Pozeljno 4.5

edit.

DJILAS-2.jpg


Na ovoj slici se vidi 1 radnik, nekim uporedjivanjem cini se da je visina 4.5 - 5m
 
Висина надвожњака на бившем ауто путу "Братство-Јединство" је 4,30 метара. Једини надвожњак који није урађен по пропису је надвожњак код Бежанијске косе, он је висине 4,10 метара !
Висина кружних петљи изнад аутопута (Арсенија Чарнојевића) код Београдске арене је 4,65 метара.
 
Bejah na javnom uvidu.Svo ukrstanje u nivou je sa kruznim tokovima sve do dobanovaca,ne ulovih kako ce izgledati da petlja za autoput

Evo i preseka mosta,visok je 4.20 m

most.jpg
 
Gledam presek mosta i mislim si da li je nekako moguce u nekoj buducnosti uglaviti jedan kolosek sa strane, a da ostanu dve nesto uze automobilske trake.
 
Uh,tesko...Ovo sto sada budze su konstrukcije za pesake.

Na 7 metara sirine unutar konstrukcije mozes samo tako da uguras 2 trake za automobile.Kad bi neko znao kolika je sirina starog savskog za automobile,mislim da je 6 metara.
 
Za neku potencijalnu gradsko-prigradsku liniju Obrenovac-Surcin-Beograd.
 
To i meni zvuci kao plan,ali je tesko moguca.Morace nov mostic,ako vec prave novi most zbog autoputa uzvodno,red bi bio makar jedan kolosek da zviznu za tu prugu.A posle obrenovca da je produze za Sabac.
 
Da, bolje je novi most. I pitanje je da li bi ovaj most izdrazao staticki vozove. Eto, mislio sam Obrenovac, koji spada u vece prigradsko naselje povezati prvenstveno sa Novim Beogradom.
 
To se i ja pitam,Tesko da bi izdrzao jer je prvobitno pravljen samo za toplovod.A ni u originalnom planu nije bilo ovih staza za pesake za strane,vec je trebao biti jednosmeran(Jer je pravljen za tenkove)...

Dakle novi mostic definitivno :)
 
Kakvo je stanje zakljucno sa danasnjim danom?Da li radovi teku po planu?Bilo bi lepo kada bi dobili neke slike od Clanova foruma iz Obrenovca :)
 
Aha ok :) pa tent je 20-ak minuta hoda od autobuske stanice,bar po mojoj proceni nije to tako mnogo :)
 
Kolko cujem radi se intenzivno trebalo bi da most bude gotov u oktobru dok putevi do kraja godine.
 
MilisaV na temi Koridor 11 o deonici autoputa Lajkovac - Ub:

MilisaV":xwaslql1 je napisao(la):
Da se makar umesto deonice ub-lajkovac gradi deonica obrenovac-lajkovac pa da se ja kad oću da idem na tu stranu sjurim surčinskim putem do surčina, pa odatle novim mostom kod obrenovca pređem reku i onda na auto put. ovako stvarno ne vidim poentu tog frtalja auto puta.

Ovo mi je super ideja. Bilo bi dobro kad bi barem rekonstruisali (prosirili) put Ub - Obrenovac
 
kakvi su ovo novinari u blicu. napisali su da je ovo jedini most posle šapca koji premoščuje savu. izgleda da su brankov, tramvajski, gazela, ostružnički, kao i novi i stari železnički i železnički kod ostružnice na dunavu.
 
Vrh