zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.099
- Pohvaljen
- 3.142
Nije pitanje samo novca, autobus preko mosta jednostavno moze da pokrije mnogo vise pravaca nego tramvaj. A kada vec imamo prostor u sredini zasto ga ne bi i koristio (zajedno sa tramvajem ako treba).
Da nece biti zastoja na mostu i prilazima je prilicno optimisticki stav, tu mogucnost ne treba iskljuciti. U slucaju zastoja na prilazima/isklucenjima (recimo petlja Radnicka) ili samom mostu klasicna desna zuta traka gubi na efektnosti za razliku od centralne koja omogucava slobodno kretanje vozilima GSP. O tome se radi, dati autobusu sve prednosti zasebne tramvajske trase.
Evo dokaza da nisam totalno zatvoren ideji tramvaja preko novog mosta
par predloga za linije:
po Matejinom principu uparenih linija, svaka linija na crtezu ima isti takt:
1linija=1trasa, deblje linije imaju duplo jaci takt od tanje:
Da nece biti zastoja na mostu i prilazima je prilicno optimisticki stav, tu mogucnost ne treba iskljuciti. U slucaju zastoja na prilazima/isklucenjima (recimo petlja Radnicka) ili samom mostu klasicna desna zuta traka gubi na efektnosti za razliku od centralne koja omogucava slobodno kretanje vozilima GSP. O tome se radi, dati autobusu sve prednosti zasebne tramvajske trase.
Evo dokaza da nisam totalno zatvoren ideji tramvaja preko novog mosta
po Matejinom principu uparenih linija, svaka linija na crtezu ima isti takt:
![52_tramvaj-ada-2x2.png](http://www.imamoplan.com/files/gimgs/52_tramvaj-ada-2x2.png)
1linija=1trasa, deblje linije imaju duplo jaci takt od tanje:
![52_tramvaj-ada-1.png](http://www.imamoplan.com/files/gimgs/52_tramvaj-ada-1.png)