zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
Nije pitanje samo novca, autobus preko mosta jednostavno moze da pokrije mnogo vise pravaca nego tramvaj. A kada vec imamo prostor u sredini zasto ga ne bi i koristio (zajedno sa tramvajem ako treba).
Da nece biti zastoja na mostu i prilazima je prilicno optimisticki stav, tu mogucnost ne treba iskljuciti. U slucaju zastoja na prilazima/isklucenjima (recimo petlja Radnicka) ili samom mostu klasicna desna zuta traka gubi na efektnosti za razliku od centralne koja omogucava slobodno kretanje vozilima GSP. O tome se radi, dati autobusu sve prednosti zasebne tramvajske trase.
Evo dokaza da nisam totalno zatvoren ideji tramvaja preko novog mosta par predloga za linije:
po Matejinom principu uparenih linija, svaka linija na crtezu ima isti takt:
1linija=1trasa, deblje linije imaju duplo jaci takt od tanje:
Da nece biti zastoja na mostu i prilazima je prilicno optimisticki stav, tu mogucnost ne treba iskljuciti. U slucaju zastoja na prilazima/isklucenjima (recimo petlja Radnicka) ili samom mostu klasicna desna zuta traka gubi na efektnosti za razliku od centralne koja omogucava slobodno kretanje vozilima GSP. O tome se radi, dati autobusu sve prednosti zasebne tramvajske trase.
Evo dokaza da nisam totalno zatvoren ideji tramvaja preko novog mosta par predloga za linije:
po Matejinom principu uparenih linija, svaka linija na crtezu ima isti takt:
1linija=1trasa, deblje linije imaju duplo jaci takt od tanje: