zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
belgrey":17eeec2u je napisao(la):Mislim da bi ovakav metro od Beograda napravio fenomenalan grad.
Lepo si rezimirao prednosti plana, dodao bih aktiviranje zapustenih podrucja u centru grada: Amfiteatar, luka, Ada Huja, IMT
vucko":17eeec2u je napisao(la):sticem utisak da forsiras NBG i prokop zapostavljas.
Ne zapostavljam ga vec totalno ignorisem zato se stanica i zove "Prokop" na plznovima a ne "Begd Centar". Sa druge strane NBGD i Rakovica zovu se "BGD Zapad" i "BGD Jug".
Prokop ce biti stanica BG:voza i to je sasvim dovoljno za tu lokaciju.
vucko":17eeec2u je napisao(la):Nego,ja bih tu zelenu metro liniju umesto da vozim po zemunu od zemun centra usmerio ispod dunava ka tim borcama i ovcama.
Od Zemuna do Ovce ima nekoliko kolometara praznog prostora pa i nije bas isplativo vuci liniju tuda, narocito sto treba Dunav da se predje. Kao sto rece @Arnorian, mnogo je lakse da se napravi krak BG:voza.
- Pancevacka pruga moze da se racva kod Sebesa pa oko Velikog Blata pravo do srca borce. Teren je ravan i slabo izgradjen.
- Druga varijanta je iskoristiti postojece skretanje za Jabucki Rit pa uz Ovcu opet do srca Borce. Malo je okolo naokolo ali bi Ovca dobila stanicu u naselju.
- Treca varijanta, cim Pancevacki Most dodirne Banatsku obalu pruga skrece levo preko nasipa, do kraja Koteza (stanica) pa onda severno do Borce. Mlao je komplikovanije zbog iskljucenja sa Mosta.
Arnorian":17eeec2u je napisao(la):не мислим да она треба да буде главна линија Земуна, Нбг око Фонтане и Миријева
Posto je moj aksiom da osovina linije 1 bude Vuk-NBGD iz poznatih razloga onda Zemunu i LMirijevu ne gine presedanje.
Sto je normalno, ne moze svaki cosak da ima direktnu vezu sa centrom, nije metro danasnji GSP.
Arnorian":17eeec2u je napisao(la):Станице БгВоза Дедиње и Церак би биле нерентабилне, јер је пруга на дубини од око 70 м код и 60 м код друге. Иако има и дибљих метро станица, број путника у овом случају не би могао да их оправда.
Za Dedinje je cupavo jer bi stanica bila dosta duboko, sa druge strane ona opsluzuje i samo Dedinje a i ceo potez juzno do Banjice II i dalje. Mislim da bi bila veoma korisna.
Stanica BG:voza Cerak na raskrsnici Ibarske Magistrale i Zaplanjske je od presudne vaznosti. Odatle celokupan saobracaj sa Ibarske Magistrale dobija brzu vezu sa Centrom i NBGD kao i sva velika naselja u okolini (Vidikovac, Cerak Vinogradi, Labudovo i Petlovo Brdo)
Na tom prostoru ima dovoljno slobodnog gradjevinskog zemljista da se na pravi ne samo prigradski terminal vec i novi centar. Na kraju ce ljudi sa Banovog Brda ici na Cerak a ne obrnuto
Kljuc rasterecenja saobracaja u Beogradu je aktiviranje lokalnih centara.
Ta stanica je nezavisna od metroa koji ko zna kada ce do tamo stici i mogla bi dogledno vreme da se napravi i ovaj plan realizuje. Dubina je uvek problematicna ali Cerak je dobar kompromis, Vidikovac je suvise visoko i nije na Ibarskoj, Bele Vode na izlazu tunela jedva da imaju saobracajnu vezu.
Arnorian":17eeec2u je napisao(la):Траса црвене линије би била кориснија као Теразије-Славија-КЦ-Прокоп-Сајам (Косте Главинића). Ако Прокоп постане главна станица Беовоза треба и њему станица. Постављање Метро моста јужно од Старог савског би дало станицу на месту БАС-а, што би уз трамвај Савском амфитеатру било довољно.
Prokop ce biti jedna od stanica BG:voza, prolazna kao i ostale, nema po cemu da postane glavna.
Suludo bi bilo kopati ispod KC, preskakati autoput pa kopati kroz Senjak kada moze lepo linija da se provuce kroz Savski Amfiteatar skroz do veze sa BG:vozom kod Sajma.
Svaka dodatna investicija u prokop (osim stepenica do Bul. Ka.Aleks.) je cisto bacanje para.
Amfiteatar je ogromno podrucje u samom centru grada i potrebna mu je cela linija (vidi plan "amfiteatar" na diskusiji metro ) a ne samo stanica.
Crvena linija je jedna od najlaksih za izgradnju. Od Visnjicke kroz Adu Huju do Luke ide nadzemno praznim prostorom, zatim tunel ispod grebena do Savskog Trga a onda opet moze nadzemno sve do Banovog Brda. Tunel do okretnice pa opet nadzemno do Orlovace.