Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Још тада је требало спровести транзит ван града, не кроз њега.
 
20240302_164932.jpg

Prave se neki temelji za nesto
 
Синоћ сам видео да ради нови семафор на укључењу за БНВ из правца силаска са аутопута. Може ли неко да потврди да је тај правац пуштен у рад?
 
Super koristan snimak..sve pohvale...jedina mana sto nije moguce ukljucenje na autoput iz pravca Galerije..onda cela ulica gubi smisao..jer i od galerije odmah desno i pravo pa desno..izlazis na bulevar...znacilo bi dosta odmah kao sto je i napravljeno na mostar i autoput..ali i u horizontalnoj signalizaciji kao sto vidimo na snimku...obe trake su desno...
 
Ovako kako je urađeno možeš da biraš da li hoćeš direktno na stajalište Sajam u pravcu preko Vudroa Vilsona ili da skreneš ranije i preko Mostara izbiješ na pomenuto stajalište. Mora da je glavni arhitekta i urbanista ovog projekta bio vodonačelnik.​
 
Пре неки дан сам се враћао авионом са неког пута, и оно је туга, чемер и јад! Гори Срем, гори Мачва, гори Бачка. Све гори. Сви пале.

У викендици, све комшије стално нешто пале. Јбло их све то што пале, да их не јбло. Сви стално све пале.
 
Приметио сам да су д***ли повезали Наводни Београд испод Газеле са Мостарском петљом. Боље да не знам каква ће ту бити ситуација када пусте Савску и све то.
 
Golden Gate se boji kontinualno, i to se u njegovom održavanju smatra za osnovno obavezno održavanje. Dakle ne svake godine, već kad se završi jedan sloj, u tom momentu se kreće ponovo od početka (čišćenje i bojenje). Tako da nema pauze. Postoji ceo tim zaposlenih koji radi kako na zameni dotrajalih metalnih delova (npr. originalni čelični zakivci kada dotraju se sada menjaju posebnim galvanizovanim šrafovima za visoka naprezanja), tako i na samom farbanju.
Ali da, tamo se sredina može smatrati mnogo agresivnijom - česte magle sa posolicom.
Doduše, ovo naše - rekonstruišeš i obojiš i onda zaboraviš dok rđa ne izbije posvuda nije normalno.
Nekeko računam da bi jednom u 10-15 godina sigurno morali krenuti u čišćenje i bojenje - pa to je najjeftinije ofržavanje koje garantuje dugotrajnost.
A ne da se zapusti pa mora skupa rekonstrukcija.
Most slobode u Novom Sadu je obojen u belo, a mestimično je dobrano narandžast od rđe.

Doduše, Golden Gate je Golden Gate, on ima i ključni saobraćajni i simbolički značaj, pa se održava. Gomila drugih čeličnih mostova po SAD prosto nije adekvatno održavana, do te mere da su neki i padali od dotrajalosti poslednjih godina.
 
Vrh