Proširenje Višnjičke sa 3+3 na 4+4 radi boljeg protoka saobraćaja.A od ovog Vesića više lupeta jedino Šapić. Koji li će sledeći da uđe u Stari dvor i šta će tada biti...
Svakako ce biti ukinut autoput i postaje magistrala kroz grad kada se zavrsi obilaznicaДа ли је по закону дозвољена жута трака на ауто-путу?
Зар нису рекли после да ипак остаје ауто-пут тј. да се одустаје од булевара?Svakako ce biti ukinut autoput i postaje magistrala kroz grad kada se zavrsi obilaznica
Da li postoji nesto sto ce ovi uraditi a da nam ne unistavaju zivot. Iz dana u dan. Covek mrtav ladan kaze zaustavne trake na Gazeli ce se pretvoriti u zute. Pa zar je on toliki retard da nije izvalio da na Gazeli nema zaustavnih traka. A mislim da je to slucaj sa svakim mostom. Na njima ne postoje zaustavne trake.
Bočna žuta traka u zoni preplitanja na brzoj saobraćajnici... Osim što bi napravila čep do Stare Pazove, usporivši i gradske autobuse, izazvala bi 15 udesa dnevno.Колико ће жута трака бити функционална с обзиром на искључења?
Nadajmo se da si upravu.ali ovo bi bila još tri koraka napred u suludosti, pa ih stoga neće ni biti
И онда људи који гурају жуте траке где им место није треба да кроје метро и железницу.Bočna žuta traka u zoni preplitanja na brzoj saobraćajnici... Osim što bi napravila čep do Stare Pazove, usporivši i gradske autobuse, izazvala bi 15 udesa dnevno.
Srećom, G. Vesić nema licencu za projektovanje u niskogradnji. Mada, okušao se u Omladinskih brigada (tu je bila bočna žuta traka u zoni preplitanja na ulici koja se ukršta sa autoputem, u okviru petlje, ali ovo bi bila još tri koraka napred u suludosti, pa ih stoga neće ni biti).