Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Meni je fenomen i vrh imbecilnosti da se radovi na Gazeli izvode po sred radnog dana na jesen,umesto leti u toku noći.
 
Cilj je da građani upamte da su bili radovi i da se stvori utisak da se nešto konkretno radi.
 
DSC_1300.JPG
 
Да ли је по закону дозвољена жута трака на ауто-путу?
 
Postojale su, u prvih desetak godina, pa su ukinute.

A od ovog Vesića više lupeta jedino Šapić. Koji li će sledeći da uđe u Stari dvor i šta će tada biti...
 
Da li postoji nesto sto ce ovi uraditi a da nam ne unistavaju zivot. Iz dana u dan. Covek mrtav ladan kaze zaustavne trake na Gazeli ce se pretvoriti u zute. Pa zar je on toliki retard da nije izvalio da na Gazeli nema zaustavnih traka. A mislim da je to slucaj sa svakim mostom. Na njima ne postoje zaustavne trake.
Aj to da zanemarimo, sta ce se time resiti. Napravice se prostor za bahate vozace koji ne postuju propise i naravno politicare sa zatamnjenim staklima i rotacijom da brzo prolaze. A obicni ljudi ce da cekaju od aerpdroma na jednom krajj do bubanj potoka una drugom.
Neka se ovaj covek vise okane Beograda. To isto iscrtavanje zutih je uradio i u Jurija Gagarina. I sta je postigao. Nista. Sad kaze smanice se guzve ukidanjem 30% kapaciteta prelaza preko tog mosta. Plus hoce istovremeno i da srusi jedan most.
Sva sreca pa se ne podnosi sa Sapicem pa ce mu isti ovo saranje blokirati blokirati
 
Колико ће жута трака бити функционална с обзиром на искључења?
Bočna žuta traka u zoni preplitanja na brzoj saobraćajnici... Osim što bi napravila čep do Stare Pazove, usporivši i gradske autobuse, izazvala bi 15 udesa dnevno.

Srećom, G. Vesić nema licencu za projektovanje u niskogradnji. Mada, okušao se u Omladinskih brigada (tu je bila bočna žuta traka u zoni preplitanja na ulici koja se ukršta sa autoputem, u okviru petlje, ali ovo bi bila još tri koraka napred u suludosti, pa ih stoga neće ni biti).
 
Bočna žuta traka u zoni preplitanja na brzoj saobraćajnici... Osim što bi napravila čep do Stare Pazove, usporivši i gradske autobuse, izazvala bi 15 udesa dnevno.

Srećom, G. Vesić nema licencu za projektovanje u niskogradnji. Mada, okušao se u Omladinskih brigada (tu je bila bočna žuta traka u zoni preplitanja na ulici koja se ukršta sa autoputem, u okviru petlje, ali ovo bi bila još tri koraka napred u suludosti, pa ih stoga neće ni biti).
И онда људи који гурају жуте траке где им место није треба да кроје метро и железницу.
 
Već su ih iskrojili. ;)
Uzgred ti isti ljudi su nam iskrojili i sašili gradski prevoz kakav imamo danas, odlučili su da preprave postojeći model uklanjanjem tramvaja iz planova koje su sami doneli i usvojili, jer su zaključili da je višak, uz proširenje ulica za saobraćajne trake u svrhu bolje protočnosti autobuskog saobraćaja.​
 
Vrh