Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Kada zakonska ograničenja dovode do apsurda, najobrazovaniji deo društva ima obavezu da krši pravila i daje primer drugima. Već 53 godine na jednom od najvaćnijih gradskih pravaca ne postoji pešačko-biciklistički koridor. Računajući na hroničnu zagušenost druma na tom pravcu, i neefikasnost javnog prevoza koji se kolima u zastoju deli saobraćajne trake, osposobljavanje Gazele za tu vrstu kretanja je strateški kratkoročni projekat za svaki ozbiljan politički program.
 
1000012804.jpg
 
Ne nađoh da je bio neki udes, a ni na TV - u nisam čuo, mada danas je glavna tema požar kod Kineza i predsednikovo obraćanje iz BNV - a, gde je ponovo nipodaštavanje događaja koji su se desili u prethodnim danima.​
 
Putari ponovo uhvaćeni spremni.

Ovo je skandalozno, da ti centralna gradska ulica, kroz koju prolazi na hiljade vozila, nekoliko autobuskih i trolejbuskih linija, poledi u sred jutarnjeg špica. Sreća naša, pa se nije desilo neko veće s*anje, mogu samo da zamislim da je neki trolejbus proklizao na spuštanju ka centru.

Navikao sam da ne viđam više cisterne koje peru ulice, ali ja sada više ne viđam ni zimsku službu. Jedino što sam video, jesu Strabagove ralice koje posipaju so duž Pančevačkog mosta i Zrenjaninca. A svakodnevno sam u saobraćaju.

Propast grada i stručno vođenje istog na delu.
 
Realno, mostovske konstrukcije se ne bi trebale posipati solju, ali sitna rizla bi vec bila od pomoći.
Mada na ovih nekoliko najkritičnijih nadvožnjaka / petlji, zašto nisu ugrađeni grejači? Skupo jeste, ali to bi se i tako koristilo svega par puta godišnje, i nije kao da treba ugrejati podlogu na 20 stepeni, dovoljno je da bude jedan dva stepena iznad nule, da ne ledi. Osim jedino što bi kod nas postojala opasnost da neko oplevi kompletno napajanje i opremu tokom vremena.
 
Ali nije se proslavio, most se zamalo srušio zbog greške u proračunu (nije koristio kompjuter; odmah zatim Žeželj jeste za Bešku, ali i tamo je jedan stub krenuo niz Dunav).

Sveukupno, Gazela nije potrajala ni 40 godina, do obnove koja je koštala kao izgradnja novog mosta. Težak građevinski promašaj.
 
Можемо рећи и саобраћајно-урбанистички, боље да смо добили обилазницу још тада, а да је Мокролушки булевар остао булевар.
 
Vrh