Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Dragane, ja ne razumem zašto ne priznaš da ne možeš da pričaš o stvarima koje znaš samo u teoriji?!

Nije sramota to reći.

Ponavljam da očigledno ne poznaješ tokove saobraćaja, kada su gužve, zašto su gužve, kako i ko ide na Adu, a recimo ja lično (a i mnogi forumaši) visim na Adi ceo život i koristim sve vidove transporta aktivno u Beogradu.

Gledanje Gugl mapa može da pomogne, ali nije dovoljno.
 
Most će, ako ga bude, raditi pismeni i školovani ljudi i neće biti korupcije i pranja para.

Gangula ga neće raditi.
 
"Iziritirani Dule" piše svašta, političari i misli ako "visi na Adi" da razume urbanizam u gradu. Neće bar da otvoreno podrži izgradnju ovog p-b mosta kojeg će često koristiti.
 
Kako da podržim izgradnju mosta koji ne uzima u obzir sve što sam naveo.

Da, meni lično će odgovarati jer ću bajsem brže stizati do Ade, ali to nije dovoljan razlog da podržim izgradnju mosta na ovom mestu u ovom trenutku.

Ovaj most je isti slučaj kao i BnV i proširenje ulica i stavljanje kružnih tokova koji se rade bez ikakvog plana, analiza i uzimanja u obzir širu sliku.

Nije to političaranje, već ti ne shvataš širu sliku iz razloga koje sam ti već naveo.
 
Most ima dva kraja, tj. spaja dve obale pa mora da se vidi i šta je sa druge strane A.Neta na Adi i da li je tamo optimalna lokacija. Inače, ovo nije kolski most pa se razmatra preusmerenje saobraćaja.​
Ajde samanji lupetanje, na Adu dolaze ljudi raznih "profila i navika", raznih godišta i profesija, . . itd. Nije to neka amorfna masa koja se isto ponaša u svakoj situaciji. Inače, meni je sve jasno u vezi projekata u gradu, pa ne moram da se bavim političarenjem kao argumentom.​
Jeste i kolski, piše u dokumentaciji. I stoga, manje se bavi prozivanjem drugih za političarenje, kad već nisi dorastao pravilnom korišćenju izraza. Uspeo si u dve vezane poruke da pokažeš kako prozivaš druge da rade ono što si upravo ti uradio. Da, izostavljanje svih relevantnih podataka jeste političarenje. A ti sad izvoli pa se duri i ljuti na druge i sl.​
 
Nije kolski most u kontekstu "preusmerenja saobraćaja" dva bulevara o čemu je bilo reči. Namena mosta je za pešake i bicikliste, a ne za kola.
Priča o "široj slici" je bezvezna i mora da se konkretno navedu bar tri argumenta. Ja ovde od 2017. pišem zašto je potreban p-b most na ovoj lokaciji.
 
Poslednja izmena:
Kako da podržim izgradnju mosta koji ne uzima u obzir sve što sam naveo.

Da, meni lično će odgovarati jer ću bajsem brže stizati do Ade, ali to nije dovoljan razlog da podržim izgradnju mosta na ovom mestu u ovom trenutku.

Ovaj most je isti slučaj kao i BnV i proširenje ulica i stavljanje kružnih tokova koji se rade bez ikakvog plana, analiza i uzimanja u obzir širu sliku.

Nije to političaranje, već ti ne shvataš širu sliku iz razloga koje sam ti već naveo.
Jel možeš da navedeš malo preciznije zašto ne treba da se gradi ovaj most?

Baš porediti sa BnV i besmislenim kružnim tokovima nije u redu.

Ovaj most bi koristio svima koji bi:
1) hteli biciklom na Adu sa leve obale. Kako onima koji danas koriste Most na Adi, tako i onima koji to ne rade jer to naporno

2) ogromnoj većini koja koristi gradski prevoz za dolazak na Adu. Ili bi bio alternativa ili primarna opcija

3) onima koji sa NBG nisu hteli da idu na Adu jer je bilo previše komplikovano ili prevelika gužva

4) određen broj ljudi će umesto kolima iz Savskih blokova ići peške i biciklima umesto kolima.

Most je samo bolja i dostupnija zamena za brodski prevoz.

Ako je do cene i korupcije, ovo će makar moći koristiti svi građani, što nije slučaj sa 99% projekata na šta danas idu novci iz gradskog budžeta.
 
Šira slika podrazumeva i finansije koje bi se mogle iskoristiti za mnoge potrebnije stvari.

Nije problem što smo dobili pare od fondova, već što smo mogli da tražimo pare iz tih istih izvora za potrebnije stvari.

Bilo koji most u suštini ne bi trebalo da škodi, ali...

* treba imati u vidu skrivene motive, a to je ipak mogućnost da odabrani kolima ulaze na Adu.
* ako je most pešački, to znači da je potreban parking, zato mislim da je bolje da je most u Agostina Neta.
* Agostina Neta je bolji izbor i zato što bi to akiviralo i kej uz blok 70a
* Agostina Neta je bolji izbor jer bi to automatski uticalo da se napravi nova autobuska linija Zemun - Agostina Neta koja bi išla kroz 4 bulevara od Dunava do Save

Ja generalno zastupam stav da bi što pre trebalo aktivirati ta 4 bulevara, tj. probijanje železničkog nasipa koji bi omogućio tu vezu.

Biciklistima je već sada naporno i stresno ići kroz Omladinskih brigada do Ade.

Bilo kakvo novo gomilanje sadržaja u OB ili u nastavku ulice je pogubno za taj deo grada.

Mogao bih još da pišem, ali morao bih da sednem i još bolje oblikujem svoj stav, a za to je potrebno nekoliko sati da bi se napisao ozbiljan rad na tu temu, ali za potrebe foruma, mislim da je jasno u kom smeru idu moje misli.
 
Tebi je problem što će evropska banka da finasira ovaj most?! . . Mnogo je naivan taj argument, kao "mogli smo da tražimo za nešto drugo". Pa ko brani da to tražimo?!
A planirano je da samo službena kola u hitnim slučajevima mogu da prelaze most, što je valda normalno i poželjno. O tzv "skrivenim motivima" neću ni da pišem, a svaka zloupotreba mosta pod kamerama mora da se kazni.
A.Neta nije bolja lokacija od mog predloga u naslovu teme što je potvrdio i CIP.
 
ja bih se kladio da ce ljudi da se parkiraju kolima na nbg strani da bi presli most, pre nego da idu na legalni parking preko reke.
zasto to mislim, pa ljudi nece da se parkiraju 100 metara dalje na prazan parking, samo da bi bili blize gde su naumili :D a zamisli ovde treba predjem most na adi pa da se ukljucujemo tamo vamo itd.

ali od boze zdravlja, videcemo pa cemo znati istinu
 
Prvi razlog je legitiman i verujem da će postojati majmuni koji će to raditi.

Ostali, nisu argumenti protiv mosta kao mosta, već lokacije, i ti misliš da bi da je bolja lokacija da Agostina Neta.

Omladinske brigade bi za dolazak i dalje koristili svi zapadno (da se tako izrazim) od iste, sve i da je most u Agostina Neta.
A razlika između te dve lokacije je 400m, što je 400m bliže većini onih koji bi ga koristili.
Prilaz gradskim prevozom je lakši iz Omladinskih brigada.

Parking će biti problem bez obzira gde most bio i kao sa onima koji će most koristiti da kolima stignu do Ade, stvar je samo u kontroli da li će im se to dozvoliti ili ne.

Što se para tiče, da, verovatno postoje načini da se iste bolje potroše. Ali ako pare ne odu za most, 99% sam siguran da neće biti potrošene na bilo šta bolje.

Da se ja pitam, most bi išao preko Međice, tamo porušili sve nelegalno, a ista bila dostupna svima za razliku od danas kad je dostupna malobrojnima.

Štaviše, nije nerealno da se urade 3 pešačka mosta (stvarno pešačka) preko Save, što bi maksimalno približilo NBG Adi i popravilo kvalitet života.
 
Regulisanje saobraćaja na mostu je sasvim druga tema u nadležnosti policije. Mogu da se postave i neke fizičke prepreke za kola, nap potapajući stubovi ili sl. što sam već predlagao.
 
Mislim da treba napraviti 2 mosta, za svaki slucaj :)
Most otvara precicu za 500 000+ ljudi da predju na Adu. Da je potreban, potreban je. Rasteretice i mostove i Radnicku.

I ti ljudi koji kukaju sto ce biti vise vozila u njihovom kraju - sta da kazu oni u Radnickoj sto im milion auta dodje u kraj kad idu na Adu?
Neka se zonira ceo blok i manje ljudi ce dolaziti i ostavljati auto po ceo dan.
 
Poslednja izmena:
Ja sam 2017. odlučio gde će biti most :) još u naslovu ove teme, a CIP se kasnije saglasio izradom Elaborata gde je razmatrao tri opcije.
 
1. nije CIP odabrao lokaciju, vec radi projektovanje na osnovu projektnog zadatka dobijenog od investitora.
2. most nije predvidjen za vozila. pristupne rampe su predvidjene za pesake bicikliste i invalide, vide se na renderima. nema nikakvih vozila
 
@dragan Sto samo pokazuje da i ti i CIP projektujete iz fotelje i da ne poznajete kako Grad dise, niti razmisljate o siroj slici.

Sto uopste nije problem, jednostavno nemaju svi kapacitete da razmisljaju na pravi nacin.

ps: ovo poslednje ti ne bih napisao, ali moram da se spustim na tvoj nivo jer si u nekom od prethodnih postova napisao da "lupetam".
 
1. nije CIP odabrao lokaciju, vec radi projektovanje na osnovu projektnog zadatka dobijenog od investitora.
2. most nije predvidjen za vozila. pristupne rampe su predvidjene za pesake bicikliste i invalide, vide se na renderima. nema nikakvih vozila

Mislim da most mora da bude predvidjen za vozila da bi hitne sluzbe mogle brze da dodju do mesta gde je potrebno.
 
Dule, ti misliš da se pametniji i od mene i od CIPa?! Imaš toliki kapacitet jer "visiš na Adi"?
Ovde sam ti argumentivano odgovorio na tvoju "širu sliku" o trošenju para i navodnoj zloupotrebi mosta.
Uostalom, moja ideja se realizuje, a ne tvoja.
 
Znači CIP i ja nemamo "inteligenciju i socijalne veštine" kao ti. :) . . mnogo si ti pametan, što bi neki rekli prepametan.
Ali, to nije bitno već gde će da bude most, a biće tamo kako glasi naslov ove teme još od 2017.
 
Vrh