Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Tebi je problem što će evropska banka da finasira ovaj most?! . . Mnogo je naivan taj argument, kao "mogli smo da tražimo za nešto drugo". Pa ko brani da to tražimo?!
A planirano je da samo službena kola u hitnim slučajevima mogu da prelaze most, što je valda normalno i poželjno. O tzv "skrivenim motivima" neću ni da pišem, a svaka zloupotreba mosta pod kamerama mora da se kazni.
A.Neta nije bolja lokacija od mog predloga u naslovu teme što je potvrdio i CIP.
Veći prioritet od mosta su trolejbusi
Drugo mogli su stubove uraditi i tu premjestit8 zaricev most uz ozbiljnu studiju lokacije i uticaja mosta draganovog biti nece
 
Poslednja izmena:
Briga o protočnosti saobraćaja, problema parkiranja, čuvanju javnih zelenih i površina zaštićenih zakonom, shvatanje urbanizma i potreba građana Beograda, gledano iz ugla vlasti koja gura ovaj projekat uprkos višegodišnjem protivljenju desetina hiljada građana (tzv "bagre"), full kolor, uskoro već mesec dana:


Screenshot (437).png


A CIP je izgubio svaki kredibilitet nakon pada nadstrešnice i pogibije ljudi u Novom Sadu.
 
@dragan imam pitanje oko mostova a nije vezano za ovaj pesacki most. Pricalo se ranije da se razmatra automobilski most od kraja bloka 45 na kraju urbanog dela Savskog Setalista. Da li se to i dalje negde planira. Dosta ljudi iz raznih delova grada dolaze na posao na Novi Beograd, taj most bi lepo rasteretio.
 
@dragan imam pitanje oko mostova a nije vezano za ovaj pesacki most. Pricalo se ranije da se razmatra automobilski most od kraja bloka 45 na kraju urbanog dela Savskog Setalista. Da li se to i dalje negde planira. Dosta ljudi iz raznih delova grada dolaze na posao na Novi Beograd, taj most bi lepo rasteretio.
Morao bi ici preko Ade...
 
Mislim da most mora da bude predvidjen za vozila da bi hitne sluzbe mogle brze da dodju do mesta gde je potrebno.
U tekstualnom delu stoji da je predviđeni da kola idu u vanrednim / specijalnim situacijama.

Da se nadovežem na render. Ni prvi ni poslednji put da render na kraju nema veze sa izvedenim ili ima jako malo, a ni da se pojavi novi.​

Znači CIP i ja nemamo "inteligenciju i socijalne veštine" kao ti. :) . . mnogo si ti pametan, što bi neki rekli prepametan.​
Gle čuda, majka priroda je tako uredila da nemamo svi inteligenciju i socijalne veštine za sve.​
 
Jedan od skrivenih motiva za lociranje mosta na kraju ulice Oml. brigada a ne u Agostina Neta, jeste buduća masovna stanogradnja na lokaciji bivšeg IMT-a. To bi im omogućilo da se reklamiraju kao lokacija koja je u ulici koja u produžetku ima most ka Adi i da je biciklom udaljena 10 minuta od Ade.
 
Ja se nisam bavio politikom i ne zanima me.
Nisam nikakav bot. Volim ovaj forum, kao i razmenu mišljenja, razne video materijale, slike koje postavljate.
Običan sam građanim i živim u bloku 70, meni se jako dopada to što ćemo dobiti PEŠAČKO BICIKLISTIČKI most, koji ću rado da koristim vozeći biciklo ili šetajući.
Razumem i kontra argumente, problem sa parkingom, problem sa potencijalnom zloupotrebom prelaska mosta drugim tipovima vozila, ali nadam se da će se to na neki način regulisati i nadam se da će vlast što pre krenuti u realizaciju ovog projekta!
 
Vrh