Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Mnogi neće dočekati da idu preko ovog mosta jer mosta biti nece ko i ni metroa
 
Zluradost je bolest koja se jako teško leči.

"У току јавног увида, елаборат за јавни увид за потребе израде Урбанистичког пројекта, биће изложен и на сајту Града Београда”. . .
Dakle čekamo 10.jan da vidimo taj elaborat.
 
Poslednja izmena:
To nikad nije bila ozbiljna opcija, već pročitajte vi o kojem mostu se sada radi. Godinama pišem o novom mostu do Ade, a još uvek ima nekih "razmišljanja".
A taj član je pominjao "prastari železnički" most.​
To o čemu ti pišeš nema apsolutno nikakve veze sa onim što sam ja napisao, a što bi trebalo da bude neka vrsta osporavanja. Ozbiljnost neke ideje / opcije ne znači da ista ne može da bude inspiracija / razmišljanje za nešto drugo.​
 
CIP bi do proleća sledeće godine trebalo da uradi i sakupi svu dokumentaciju, a ona je dosta obimna. Ako bi onda počela izgradnja mosta mogla bi da se završi do EXPOa.
 
Poslednja izmena:
Bi trebali ako dako bude gotovo a bez para nece da moze da se radi CiP ce imati preca posla
 
Direkcija je zadužena za izgradnju i novac će doći iz budžeta ili ino-kredita. To će verovatno biti 20-25mil evra.
 
Direkcija tamo sve strucnjak do stručnjaka nisu u stanju da reše papire ni za mekenzijevu ni za zicku ni bul despota stefana.
Ma veo samo sto nisu inace pare rastu na drveću
 
Kad uporedimo sa cenom 1km autoputa, ovaj most će koštati kao nekoliko km. A tolike pare nisu nikakav problem kada se donese politička odluka.
 
Govorim o parama za most, a ne za ulice koje i ne pratim. Za ovaj most će biti obezbedjeno finasiranje.
 
A bre
800px-Forbidden-151987.jpg
 
Мислим да је @dragan много обавештенији од нас, тако да има следеће податке.

1- Студију оправданости са варијантама решења пројекта, укључујући и ону "уради мало" (рецимо, редовна скела на сваких 10-15 минута, а у данима и сатима мале тражње бар сваких пола сата), као и амбициознијим решењима (дозволе за неке врсте моторног саобраћаја, рецимо електробуси, трамвај, хитне службе).
2- Новинске чланке који потврђују да је јавни увид оглашен у рубрици "Београд" или "Друштво" у неколико дневних новина, са прецизним подацима где и како предавати примедбе и присуствовати јавној дискусији.
3- Записник са јавне и стручне дискусије.
4- Јавни конкурс за послове пројектовања, доказ да је неколико фирми предало понуде, систем бодовања на конкурсу, као и бодовне резултате по којима је ЦИП победио друге конкуренте.
5- Јавни конкурс за извођача радова, доказ да је неколико фирми предало понуду, и које цене су нудиле фирме које нису успеле да победе на тендеру, и са каквим референцама.
6- Студију заштите животне средине
7- Студију паркирања. Једна од највећих примедби из Савских блокова је то да ће се хиљаде кола паркирати пред пешачким мостом где сме и где не сме. Онај ко користи кола због лењости да хода или педала, сигурно неће оставити кола на више од пар стотина метара од моста на Новобеоградској страни.

Врло је могуће да господин ово све има, а ми лажно оптужујемо власт да је пројекат и шминкерски и дилетантски. Типа форма максимум, функција нула, а могуће да уопште није тако.
 
Врло је могуће да господин ово све има, а ми лажно оптужујемо власт да је пројекат и шминкерски и дилетантски. Типа форма максимум, функција нула, а могуће да уопште није тако.
Vlast laže i mulja dok se ne dokaže suprotno.
 
Sad si počeo da prepričavas vesti bez linka ka istoj
Nema linka jer je to rekao u emisiji tv "K1", kao što sam i napisao. Ali ja snimam sve izjave političara o projektima koji me interesuju. Zato ne moram da čekam šta mediji prepričavaju, jer ponekad i greše.
 
Poslednja izmena:
Ne može da se okači na BB video direktno sa mob.tel. Ali rekao je dva puta da je dobijena Gradjevinska dozvola za ovaj most i da sleduje tender za izgradnju.
Slika sa njegovog FB profila.
1000004252.jpg
 
Poslednja izmena:
Vrh