Мислим да је
@dragan много обавештенији од нас, тако да има следеће податке.
1- Студију оправданости са варијантама решења пројекта, укључујући и ону "уради мало" (рецимо, редовна скела на сваких 10-15 минута, а у данима и сатима мале тражње бар сваких пола сата), као и амбициознијим решењима (дозволе за неке врсте моторног саобраћаја, рецимо електробуси, трамвај, хитне службе).
2- Новинске чланке који потврђују да је јавни увид оглашен у рубрици "Београд" или "Друштво" у неколико дневних новина, са прецизним подацима где и како предавати примедбе и присуствовати јавној дискусији.
3- Записник са јавне и стручне дискусије.
4- Јавни конкурс за послове пројектовања, доказ да је неколико фирми предало понуде, систем бодовања на конкурсу, као и бодовне резултате по којима је ЦИП победио друге конкуренте.
5- Јавни конкурс за извођача радова, доказ да је неколико фирми предало понуду, и које цене су нудиле фирме које нису успеле да победе на тендеру, и са каквим референцама.
6- Студију заштите животне средине
7- Студију паркирања. Једна од највећих примедби из Савских блокова је то да ће се хиљаде кола паркирати пред пешачким мостом где сме и где не сме. Онај ко користи кола због лењости да хода или педала, сигурно неће оставити кола на више од пар стотина метара од моста на Новобеоградској страни.
Врло је могуће да господин ово све има, а ми лажно оптужујемо власт да је пројекат и шминкерски и дилетантски. Типа форма максимум, функција нула, а могуће да уопште није тако.