Okačiš na youtube pa prekopiraš link na BB.Ne može da se okači na BB video direktno sa mob.tel.
A zašto nema te građevinske dozvole na ceopu
Nije se imalo vremena da se ubaci, praznici su.
Okačiš na youtube pa prekopiraš link na BB.Ne može da se okači na BB video direktno sa mob.tel.
A zašto nema te građevinske dozvole na ceopu
Evo našao sam link za to gostovanje. . 29min.
Potpisan je Protokol sa EBDR za izgradnju mosta, a oni traže kompletnu dokumentaciju koja se sada sakuplja. Daju pare, ali imaju stroge uslove i to nije loše u ovom slučaju, jer oni kontrolišu i izgradnju.Koliko sam shvatio, mi smo "dobili" pare od EIB (ili EBDR) i Grad neće ništa platiti.
Mislim da je pregruba retorika da most nije potreban, on je itekako potreban i olakšao bi pristup Adi. Način na koji je sve to zamišljeno jeste sporan, ali daleko od toga da im ne treba pešački most. Baš zato što je pešački, treba insistirati na pešačenju i dati prednost javnom prevozu, garaže na tom mestu bi zaista napravile pometnju. Ali znajući kakav je javni prevoz, mnogi Novobeograđani bi verovatno seli u kola i dovezli se do mosta, pa bolje i da imaju zaseban parking nego da se parkiraju stanarima ispod prozora.
Mora se napraviti neki kompromis, po meni bi bilo bolje da je most pomeren nizvodno u ravni Agostina Neta ili još malo napred gde se završava kej (https://maps.app.goo.gl/Jgbvjv4a2PSSTe5K7), dok sa jedne strane Agostina Neta ima potpuno neuređeno i prazno zemljište gde bi mogli da stave garažu koja bi bila udaljena od stanara.
Nek ekonomski tigar sam finansira i ne zaduzuje se dodatno, a drzava u zlatnom dobu sama kontrolise izgradnju posto sve cveta, sta ima neko da nas kontrolise?Potpisan je Protokol sa EBDR za izgradnju mosta, a oni traže kompletnu dokumentaciju koja se sada sakuplja. Daju pare, ali imaju stroge uslove i to nije loše u ovom slučaju, jer oni kontrolišu i izgradnju.
U onom članku se pominju i dve garaže, pa uništavanje zelenila na nasipu koji će biti ugrožen mostom, . . sve je to neistina.
Neki kukaju jer bi pare išle iz budžeta, a drugi na dodatno zaduživanje. Videćemo kako će se most finasirati jer ima više opcija.Nek ekonomski tigar sam finansira i ne zaduzuje se dodatno, . .