Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Čekamo da vidmo oce biti dozvola na ceopu
I da li će biti para za taj most
 
Budžet BG je preko 1.500mil evra, a most će koštati oko 25mil evra. Ali mislim da će izgradnju finasirati evropska banka EBRD.
 
Kakve veze ima koliki je budžet grada kad je to sve potroši na gluposti bitno da nebitne ulice mekenzijeva zicka despota stefana itd čekaju. A pare se bacaju na gluposti i na stvari koje nisu prioritet koje će doneti minimalno poboljšanje
 
Ha ha ha pa ti nikad u životu nisi dizao krediti mislis da je to kao u reklami udjes izadjes i gotovo
 
Svaka banka će rado dati kredit od 25mil evra Beogradu koji ima takav budžet iz kojeg lako može da plaća rate. AIK bi čak to mogao da koristi u reklamne svrhe jer bi kreditirao Beograd.
 
Nisi ti dorastao za ovu temu i ne znaš ništa o kreditiranju. A pišem ovde samo radi drugih normalnih članova foruma.
 
Mislim da je pregruba retorika da most nije potreban, on je itekako potreban i olakšao bi pristup Adi. Način na koji je sve to zamišljeno jeste sporan, ali daleko od toga da im ne treba pešački most. Baš zato što je pešački, treba insistirati na pešačenju i dati prednost javnom prevozu, garaže na tom mestu bi zaista napravile pometnju. Ali znajući kakav je javni prevoz, mnogi Novobeograđani bi verovatno seli u kola i dovezli se do mosta, pa bolje i da imaju zaseban parking nego da se parkiraju stanarima ispod prozora.

Mora se napraviti neki kompromis, po meni bi bilo bolje da je most pomeren nizvodno u ravni Agostina Neta ili još malo napred gde se završava kej (https://maps.app.goo.gl/Jgbvjv4a2PSSTe5K7), dok sa jedne strane Agostina Neta ima potpuno neuređeno i prazno zemljište gde bi mogli da stave garažu koja bi bila udaljena od stanara.
 
Trebalo je iskoristiti zaricev most a ne bacati dodatne pare na novi most
Ili ako ako je već morao novi most nije trebalo da ima toliko stubova u vodi
Mogao je da bude lancani most da liči na Aleksandrov most
Imamo takvih pešačkih mostova ...
 
Koliko sam shvatio, mi smo "dobili" pare od EIB (ili EBDR) i Grad neće ništa platiti.

Biće protesta sigurno, neki će protestvavati jer će im to generisati veću gužvu, neki jer su protiv svega što dolazi od ove vlasti. neki što to vide kao priliku za nova uništavanja prirode na Adi...
 
Koliko sam shvatio, mi smo "dobili" pare od EIB (ili EBDR) i Grad neće ništa platiti.
Potpisan je Protokol sa EBDR za izgradnju mosta, a oni traže kompletnu dokumentaciju koja se sada sakuplja. Daju pare, ali imaju stroge uslove i to nije loše u ovom slučaju, jer oni kontrolišu i izgradnju.

U onom članku se pominju i dve garaže, pa uništavanje zelenila na nasipu koji će biti ugrožen mostom, . . sve je to neistina.
 
Mislim da je pregruba retorika da most nije potreban, on je itekako potreban i olakšao bi pristup Adi. Način na koji je sve to zamišljeno jeste sporan, ali daleko od toga da im ne treba pešački most. Baš zato što je pešački, treba insistirati na pešačenju i dati prednost javnom prevozu, garaže na tom mestu bi zaista napravile pometnju. Ali znajući kakav je javni prevoz, mnogi Novobeograđani bi verovatno seli u kola i dovezli se do mosta, pa bolje i da imaju zaseban parking nego da se parkiraju stanarima ispod prozora.

Mora se napraviti neki kompromis, po meni bi bilo bolje da je most pomeren nizvodno u ravni Agostina Neta ili još malo napred gde se završava kej (https://maps.app.goo.gl/Jgbvjv4a2PSSTe5K7), dok sa jedne strane Agostina Neta ima potpuno neuređeno i prazno zemljište gde bi mogli da stave garažu koja bi bila udaljena od stanara.


Gradonačelnik koji uporno gura ovaj "projekat" upravo sve radi kako bi uništio javni gradski prevoz u svim njegovim oblicima i istovremeno bezumno i besmisleno preprojektuje ulice po nekim svojim shvatanjima kako treba unaprediti saobraćaj.
Nema ovde nikakve analize i proračuna, isti princip kao i sa proširenjima ulica, kružnim tokovima, ukidanjem naplate prevoza i reda vožnje, sve je po prinmcipu "ja tako hoću" bez obaziranja na reakcije ljudi na čiji život će ovo direktno da utiče.
"Most je itekako potreban i olakšao bi pristup Adi" - kome je to potrebno, kome je potreban "olakšan pristup Adi" da mu život zavisi od toga? Građanima je to poslednja potreba, ima hiljade drugih stravi koje treba rešavati sada i odmah. Most je potreban samo onim ekipama koje su bacile oko za zemljište na Adi i nikome više.
Na Adu se i sada lako stiže, naravno, ko to stvarno želi, a i to je jedan od faktora koji održava Adu "oazom Beograda", iako smo svedoci da se svake godine na njoj sve više gradi.
 

„Mi smo protiv i tačka“: Zašto Beograđani ne žele pešačko-biciklistički most
Vesti Autor: Miloš Zekić 06. jan 202508:32


Građani novobeogradskih blokova 70 i 70a već par godina se protive izgradnji pešačko-biciklističkog mosta, jer će im ugroziti kvalitet života. Grad Beograd je objavio da je uvid.


Gotovo pet godina traje borba građana dva novobeogradska naselja.

Bore se protiv izgradnje pešačko-biciklističkog mosta u bloku 70 i 70a. Spajao bi Novi Beograd i Adu Ciganliju, a njegova izgradnja koštaće nešto manje od 110 miliona dinara.

Razlozi su brojni zašto stanari smatraju da je ovaj projekat manjkav, protiv kog su skupili i 10.000 potpisa. Ali uzalud.

„Projekat obuhvata ulicu Omladinskih brigada, gde su planirane dve garaže, koje bi u svakom slučaju poremetile život i komfor u ova dva bloka, a i šire. Stvarala bi se buka, na prvom mestu, zagađenje, i druge anomalije koje bi građani morali da trpe. Druga stvar je zauzimanje zelenih površina, za pristupne saobraćajnice, odnosno spirale koje omogućavaju da se potencijalni šetači popnu na most i pređu na drugu stranu“, kaže Ranko Vlaisavljević, SSP.

Između ostalog strahuju i da će most dodatno opteretiti Savski nasip, da mu širina daje mogućnost da nađe primenu u redovnom saobraćaju, te da će njegovo korišćenje biti sezonsko.

Tvrde da nisu ispoštovane ni zakonske procedure – pre svega ona o studiji opravdanosti.

„Ta studija nije urađena, znači ponovo se ne radi po zakonu. S obzirom na to da se ne radi po zakonu, mi jednostavno nemamo poverenja u ove ljude koji vode grad“, navodi Gojko Radibratović, stanar.

Na navode da će most razviti biciklizam, imaju odgovor.

„Lokalne zajednice imaju mnogo bolje predloge. Povezivanje ovog dela bloka sa ušćem Save u Dunav, linijskim zelenim parkom, jednostavno takve vrste biciklističkih staza bi bile mnogo bolje i korisnije, u odnosu na ovo šta su oni zamislili i planirali, a što kao takvo uopšte nije ni korisno ni izvodljivo“, objašnjava Gojko Radibratović.

Ipak, Grad Beograd je objavio da će uvid u urbanistički projekat biti od 10. do 17. januara.

„Kao i sve velike projekte koje pokušavaju da proguraju ispod radara, objavili su oglas za uvid u projekat 3. januara, da građani koji su prvo veoma potreseni tragedijama koje su nam se nedavno dogodile, dobar broj građana i nije u Beogradu, nadali su se da to niko neće videti, odnosno da će videti mali broj građana, koji se neće preterano interesovati za projekat“, kaže Ranko Vlaisavljević, SSP.

A građani im poručuju.

„Mi smo protiv mosta, tačka. Bilo kakvog mosta“, poručuje Gojko Radibratović, stanar.
 
Potpisan je Protokol sa EBDR za izgradnju mosta, a oni traže kompletnu dokumentaciju koja se sada sakuplja. Daju pare, ali imaju stroge uslove i to nije loše u ovom slučaju, jer oni kontrolišu i izgradnju.

U onom članku se pominju i dve garaže, pa uništavanje zelenila na nasipu koji će biti ugrožen mostom, . . sve je to neistina.
Nek ekonomski tigar sam finansira i ne zaduzuje se dodatno, a drzava u zlatnom dobu sama kontrolise izgradnju posto sve cveta, sta ima neko da nas kontrolise?
 
9fs80d.jpg
 
Nek ekonomski tigar sam finansira i ne zaduzuje se dodatno, . .
Neki kukaju jer bi pare išle iz budžeta, a drugi na dodatno zaduživanje. Videćemo kako će se most finasirati jer ima više opcija.
Banka EDRB možda većim delom da "bespovratni kredit", nap 80% a grad bi učestvovao sa 20%.
 
Vrh