Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Deo na koji sam ja dao predlog u vezi zadržavanja okretnice i moguće nove sezonske linije od opštine NBG.
IMG_20221124_160106.png

Dragane, da li ti stvarno misliš da neko prihvata tvoje predloge a ne da je ovo generički deo većine nacrta?
Nište tu nije "generički", vać sam tražio da se to unese jer nije bilo u Ranom javnom uvidu. Poslao sam i mapu sa linijom "Ada Expres" koja bi išla od opštine gde je bas-čvorište.
A, predložio sam i da se omogući nadzemni deo garaže kod okretnice, pa je i to usvojeno. O tome sam više puta pisao i ovde na forumu.
 
Poslednja izmena:
Malo je i nelagodno biti svedok tvoje uporne samoobmane u potrebi da se osećaš uvažavan... ali šta da se radi.

"Projektantu", da li si svestan da si "osmislio" da se na istom skučenom i ograničenom prostoru nalazi terminus i okretnica više linija javnog prevoza, javna garaža sa rampama na ulazu, parking mesta na ulici, jednosmerna saobraćajnica za sva vozila i plus prilaz tom mostu za vozila? Da je i slepcu posle poslednjeg potopa ovog leta jasno da ni na papr ne treba staviti da bi garaža na takvom mestu bila pod zemljom? Da si "zamislio" ljudima ispred prozora i terasa - garažu na sprat, sa svom bukom koju vozila u garaži stvaraju?
Koje odusustvo osećaja za realnost....
 
Tvoje "stručno mišljenje" nije uopšte bitno, već šta je rekla Komisija za planove posle Ranog javnog uvida. Ovo je moj post na str.30. i bitno je kakav je donet zaključak, jer je to posle ušlo u PDR.

IMG_20221126_071427.png
 
Ah, da čuveni argument pozivanja na "autoritet institucija"... u gradu u kojem iste te institucije svesni saučesnici u pravljenju urbanističkog haosa i degradiranju kvaliteta života građana.
Pogrešan forum za to, Dragane.
 
Ovaj sajt i forum se bavi izgradnjom u Beogradu, pa i celoj Srbiji. Ovaj grad, kao i sve ostale gradove na svetu, grade institucije grada počev od urbanista.
Moje ideje i predloge šaljem tako gde se donose odluke, jer samo tako mogu da se i ostvare. Tako ću uradim i za PDR ovog mosta.
 
Masna je laž je da ovaj "grad grade institucije".
Od investitorskog urbanizma na svakom koraku do mrljavljena na gradilištu Bulevara patrijarha Pavla.

Kao što rekoh, pogrešan forum, Dragane.
 
Ovde smo govorili o mostu, pa sam mislio na takve gradske projekte. Naravno, grade i razni investitori i privatna lica, ALI gradj.dozvole i ostalu dokumentaciju daju gradske institucije prema planovima grada.

Ovu temu sam pokrenuo pre 5god i sada je stigla do PDR-a. A, prebačena je pre neki dan iz "Radionice" u "Gradsku infrastrukturu".
 
A tebi je, nakon što sam naveo šta će sve da se nagura na taj mali prostor, jedinio argument bio "institucije su tako rekle".

Dosadašnji nakaradni rad "institucija" i niz katastrofalnih odluka u ovom gradu mogu da budu jedino argument protiv ove, još jedne u nizu, loše ideje.
 
Sada je Javni uvid i svako može da uputi predloge za izmenu ili dopunu plana. Ja sam već uputio predlog za "potapajuće stubove" na rampama mosta direktno predsedniku Komisije za planove.
 
Ali i dalje se kriješ iza "institucija" i "procedura", hajde odgovori da li je ovo u redu?

"...da se na istom skučenom i ograničenom prostoru nalazi terminus i okretnica više linija javnog prevoza, javna garaža sa rampama na ulazu, parking mesta na ulici, jednosmerna saobraćajnica za sva vozila i plus prilaz tom mostu za vozila? Da je i slepcu posle poslednjeg potopa ovog leta jasno da ni na papr ne treba staviti da bi garaža na takvom mestu bila pod zemljom? Da si "zamislio" ljudima ispred prozora i terasa - garažu na sprat, sa svom bukom koju vozila u garaži stvaraju?"

Da li ovde nešto, deo ili sve, nije tačno? Da li je to ono što ti želiš?
 
Na toj lokaciji kod okretnice decenijama postoji parking. On je udaljen min. 20 metara od najbliže zgrade i izgradnja montažne nadzemne garaže neće mnogo pogoršati situaciju.
Ja uvek šaljem Komisiji predloge za koje mislim da ima šanse da se prihvate, pa je tako bilo i prošli put za garažu i okretnicu.
 
Da, ali decanijama ne postoji most koji će da privuče nova vozila i ne postoji garaža sa rampom na ulazu...
Dobra ti je ta argumentacija da garaža "neće mnogo pogoršati situaciju"....

Obzirom da planiraju kružne tokove odmah pri novom mostu na mestu Zarićevog, nisam iznenađen ni ovakvim "idejama" naših stručnjaka ....
 
Udruženje "ZA" koje je protiv izgradnje mosta, počelo je anketu pre nedelju dana sa pitanjem : Da li ste za izgradnju garaža na obodima blokova 70 i 70a?" . . A, juče su objavili "trenutne rezultate". Interesantno. :)

IMG_20221127_040455.png
 
Zanimljivo, Dragan po svom običaju prenosi samo ono što njemu odgovara, bez linka, manipuliše misleći da niko neće otići na izvor da proveri, da niko neće razlikovati poljanu pored Jurija gagarina od parkinga kod okretnice


Trenutni rezultati glasanja #ZA po pitanjima govore dovoljno o tome šta većina građana želi

1) izgradnje mosta i pretvaranja našeg kraja u novi ulaz za Adu i njegovo parkiralište
316681586_687919502961316_3600681209177947456_n.jpg


2) izgradnju garaža na obodima blokova 70 & 70a kao rešenja za nedostatak više hiljada parking mesta

316316111_687919556294644_7673322296591397281_n.jpg

3) spajanja šetališta Lazaro Kardenasa izgradnjom izdignutih pešačkih prelaza u Nehruovoj, Gandijevoj i ulici Omladinskih brigada.

316248852_687919602961306_5354561172057359867_n.jpg
 
Trenutni rezultati glasanja #ZA po pitanjima govore dovoljno o tome šta većina građana želi.
"Većina gradjana" od onih koji su glasali za 7 dana, ali kolika je bila izlaznost? Da li je bilo bar 100? Na komentarima ih ima 40-50.

Dao sam info koje je to udriženje i napisao da su oni protiv izgradnje mosta. Prošli put su dizali galamu oko nepostojeće "seče lipa", pa su za to okrivili most, a sada imaju priču o nekoj "stanogradnji" na Adi?!
Znači, opet politička manipulacija, povezuju most sa nekim drugim problemom. Ovo je bilo pitanje na glasanju, a izlaznost se ne zna.

IMG_20221127_101723.png
 
Poslednja izmena:
Jako si loš manipulator Dragane...
ovde niko nije ni znao za tu FB dobrovoljnu anketu, a ne formalno glasanje, prvo si je sam postavio, ali bez linka i to samo naj deo si mogao da lažno predstaviš kako tebi odgovara, po običaju.

Potom, ponovo uhvaćen u naivnoj manipulaciji, kada sam postavio o čemu se radi, koja su pitanja i kako su se ljudi izjasnili, sada odjednom potpuno okrećeš priču i osporavaš rezultate.
I naravno, osporavaš i zebnje ljudi koji tu žive (a ne kao ti, van Bg-a) koji znaju probleme i znaju kakva je praksa u Beogradu.
 
Za ovako sporne teme je najbolje napraviti referendum ili na nivou Beograda ili na nivou NBG-a, bloka 70. Vreme je da ovo društvo počne da ima dijalog umesto da se svodi na prepucavanje koje započinje vlast time što ignoriše građane i samo gleda kako da im radi iza leđa.
 
@vucko , potrebna je javna rasprava, ali pravedna a ne ograničena i manipulisana... a ovde nema prave javne rasprave ni o mnogo važnijim temama, kamoli o jednom idejnom projektu koji ne bi ni trebao da bude na listi prioriteta. I ne mоže je ni biti ako se istovremeno gradi jednopartijska država u kojoj se guše institucije.
 
Ko je sve ovde manipulator neka ocene članovi foruma, a ceo tekst predloga o parkiranju u blokovima sam postavio na odgovarajuću temu :
https://forum.beobuild.rs/threads/parkiranje-zone-garaže.601/post-1011654

Pogledajte prilog 149690
Dragane, ti si taj koji manipuliše, jer ljudi jasno kažu da su protiv mosta jer će između ostalog da im pretvori komšiluk u javno parkiralište, ali jesu za garaže, i to bez mosta, zato što imaju problem sa parkiranjem, i predlažu jednu na poljani ispod dalekovoda, daleko od lokacije predloženog mosta, ne na okretnici.
 
. . najbolje napraviti referendum . .
Bio je Rani uvid i posle toga je došlo do značajnih izmena, nap. izbačena je pozemna garaža duž ul. O.B. i ostalo. Sada je Javi uvid i pišite primedbe i predloge.
A, ja sam se odavno saglasio da bude referendum na Sremskoj strani BG, jer će iz te tri opštine biti najviše korisnika mosta.
 
Poslednja izmena:
Ne, sa mostom taj problem ne može nikako da se "reši", jer će se priliv vozila sa strane stalno povećavati.
I stanari to znaju iz iskustva, jer žive u Beogradu, za razliku od Dragana, koji je ponovo pokušao da podmetne lažnu infomaciju o aktivnostima komšiluka.
 
Screenshot_20221128-041354~2.png

U većoj zoni oko mosta neće biti splavova, pa će biti manje posetilaca i automobila.
 
Broj splavova može da se kontroliše, jer oni uvek mogu da se pomere, dok je most fiksan objekat koji će samo nastaviti da povećava broj vozila u tom delu grada, pogotovo zbog komercijalizacije Ade, nakon izgradnje mosta.
Uostalom, pravila licitacije favorizuju velike splavove za veliki broj gostiju koje lokalci i inače izbegavaju i čija ciljna grupa su upravo ti koji dolaze kolima iz drugih delova grada.
I sama činjenica da se sa te obale ne uklanjaju svi splavovi nego da mogu da ostanu samo oni koji mogu da podnesu troškove ukazuje da je Gradu prioritet privatni ugostiteljski biznis, a ne reka, priroda i besplatna rekreacija i odmor stanovnika.
 
Vrh