dragan
Professional
Postoji odgovarajuća tema gde se odavno piše o splavovima :Pravda za splavare!
![forum.beobuild.rs](https://forum.beobuild.rs/data/assets/logo/beobuild_social.png)
Beogradske reke i priobalja
Od kada je ovo? Na fotografiji se ne vidi zgrada u Kardjordjevoj 5.
![forum.beobuild.rs](https://forum.beobuild.rs/favicon-32x32.png)
Postoji odgovarajuća tema gde se odavno piše o splavovima :Pravda za splavare!
U većoj zoni oko mosta neće biti splavova, pa će biti manje posetilaca i automobila.
Neki smatraju da jedan deo novobegradskih blokova nije zaokružena celina.Grad treba se razvija - tačno, ali neka se razvija tamo gde nije razvijen, nemojmo da "razvojem" zovemo nasilno uguravanje objekata u zaokružene celine gde će samo da prave probleme koji se nikada neće moći rešiti.
Preuvelicava se ceo poduhvat.
Da zivim na tom mestu, prvi bih bio za most kojim bi biciklom dosao do ade za dva minuta. Ne razumem uopste da se ljudi bune zbog mostova, pogotovo ne zbog ovog. Realno taj deo jeste slepo crevo. Niko ko ne zivi tu ne zalazi u te blokove.
Ne gradi se fabrika papira, nego mali most. Od toliko prostora u ovim blokovima, stvarno je nezahvalno buniti se za promil povrsine.
Grad se razvija i normalno je da se stvaraju nove veze i sadrzaji. Bolje da se uklone splavovi, ne kapiram cemu most smeta, tj. nisam mogao ni da pretpostavim da ce i ovaj projekat naici na protivljenje.
U zoni mosta će biti uklonjeno 15-20 raznih splavova, a planiran je samo jedan splav-restoran. Znači, da će u tom delu ispred blokova biti omogućen pogled na Savu i Adu. . . i na predivan budući most.Da zivim na tom mestu, prvi bih bio za most kojim bi biciklom dosao do ade za dva minuta. . . Bolje da se uklone splavovi, ne kapiram cemu most smeta, tj. nisam mogao ni da pretpostavim da ce i ovaj projekat naici na protivljenje.
Građ.baza je par km nizvodno kod Gazele i odale će biti auto-mixerima dovožen beton, a kamionima drugi materijal. Most će verovatno biti sklapan od delova koji će biti izgradjeni na drugom mestu. To je mnogo manji most širine 8m i zavisno od projektnog rešenja biće i način izgradnje.. . gde će da bude smeštena baza i mašine? . .
Jasno je da stanovnici zele deo samo za sebe, ali to je deo grada, i veze sa ostatkom grada su prirodne. Vecini ljudi sa Nbg bi bilo u interesu da takva veza postoji. Ja sam kod fontane, i sasvim mi odgovara da se biciklom ne moram penjati na uski most na adi da bi dosao na adu. Ova veza je sasvim prirodna i nastavlja kretanje najlogicnijim putem.Neki smatraju da jedan deo novobegradskih blokova nije zaokružena celina.
A da se u kraju u kome živiš, planira gradnja nečega što bi povećalo broj vozila i svakodnevni priliv ljudi koji nisu iz tvog kraja, zauzimanje zelenih površina (ne znači da mislim da svaka zelena površina treba da ostane neizgrađena / neurbanizovana), stvara problem sa parking mestima... , odnosno u potpunosti menja izgled i stil života koji si do tada imao, da li prihvati takav projekat ili projekte, jer kako sam kažeš, grad treba da se razvija?
P.S.
Dosta ljudi iz drugih delova grada, posebno leti, dolazi da se prošeta Dunavskim kejem (Dorćol), Kejem oslobođenja (NBG i Zemun), kao i Savskim kejem (Savski blokovi). I ovo se ne odnosi na one koji dolaze zbog splavova.