Par pitanja za one kojima je ovaj PEŠAČKO-biciklistički most trn u oku.
PEŠAČKO - biciklistički most SA MOGUĆNOĆU KOLSKOG SAOBRAĆAJA U VANREDNIM OKOLNOSTIMA. Drugo, različito mišljenje ne znači hejtovanje ili trn u oku. Da stvari nazivamo pravim imenom.
Zašto mislite da Grad Beograd nema para za ovaj most? Da se razumemo, 20M nije puno za budžet grada.
Zato sto su uzeli kredit da bi gradili
Za preko 90% projekata svuda u svetu se uzimaju krediti. Tako stvari funkcionisu.
Ipak, mi imamo para kao sto kazes i ovo je mali projekat kao sto kazes, i 20 miliona nije puno za BG kao sto kazes, pa ne vidim sto ovaj projekat kao takav ne bi bio u tih 10%.
Zato sto se krediti za projekte uglavnom uzimaju prinudno. Veliki uslove male da moraju od njih da uzmu kredit. Ako neko konkretno nece da poslusa lako ga smene i postave nekoga ko hoce da poslusa. Zato se uzimaju krediti.
Kako smo od toga da po onima "kojima je most trn u oku" grad nema para za most, došli do toga da smo ucenjeni da uzmemo kredit za taj most, jer tako stvari funkcionišu u svetu. Jedino mi nije jasno ko ovde ne govori istinu, jer smo nedavno bili u prilici da nam
@dragan objasni kako je moguće kredit preusmeriti sa jednog na drugi projekat i kako je to bio slučaj sa ovim mostom.
Navedite bilo koji projekat i naći ću sigurno barem 10 razloga zašto je to loše ili u ovom trenutku i ne bi trebalo da bude prioritet. Tako isto mogu da se nađu razlozi i za ovaj. Samo se postavlja pitanje zašto se priča o ceni mosta i prioritetu nekog drugog projekta kada most ne košta 200M nego 20M?
Mogu sigurno jedno 20 -ak projekata da ti navedem zašto ne bi trebalo sada da se rade sa svih 10 - ak razloga, ali isto da navedem i 20 - ak projekata koji bi trebalo sada da se rade sa svih 10 - ak razloga.
Ono o čemu treba raspravljati je samo o uticaju tog mosta na okolinu i stanovnike, ali ne samo stanovnike tih blokova oko samog mosta već o uticaju mosta na sam grad.
Ja pričao o uticaju toga direktno na Adu Ciganliju i indirektno na pojedine druge delove grada, pa ispadoh neko ko preteruje.
Veci deo Beograda nema kanalizaciju zasto sve pare koje imamo prvo ne usmerimo na to.
Zato što je logičnije da povučemo kredit koji smo dobili za izgradnju kanalizacije za III Beograd, nego da plaćamo penale iz budžeta za nepovlačenje kredita. Od tih para koje smo potrošili za plaćanje penala, mogli smo da uradimo jedan od onih prioritetnijih projekata.
Izgradnja ovog mosta ne iskljucije kupovinu trojelbusa, izgradnju metroa ili necega treceg.
Kao ni štetan uticaj na okolinu (ne u finansijskom smislu).
Zasto mislis da je bolje kupiti trolejbuse, a ne tramvaje? Ili jos bolje zasto umesto toga ne usmerimo pare da se izgradi jos vrtica, skola, domova zdravlja?
Zašto misliš da je bolje relatizovati kontraargumente nego sučeljavati mišljenja kontraargumentima?
Trole se jos ne kupuju jer se razmatra da se izbace iz upotrebe i ubace elekricni autobusi umesto njih. Tako da se definitivno ne isplati kupovati nesto to se mozda izbaci. Zato se ceka i sa premestanjem okretnice trola sa studentskog trga. Koliko sam upucen. A mozda nema korumpiranije i pokvarenije firme u Beogradu od Beogradskog GSP-a.
Pišeš gluposti i neistine.
Trole se jos ne kupuju jer se razmatra da se izbace iz upotrebe i ubace elekricni autobusi umesto njih. Tako da se definitivno ne isplati kupovati nesto to se mozda izbaci.
Zglobni električni autobusi marke Higer su testirani na Banjičkom pravcu i pali su testove, ne postoji upitnost nabavljanja trolejbusa već sasvim suprotno, urgentnost, jer su danas trole rikavale na svakih 200 metara.
Da se nadovežem. Samo u prošloj godini se dešavalo da kod mene (okolina Prokopa) i po 3 - 4 puta u nedelju dana vidim da stoji trola, što mu prosečno dođe 100 - 150 kvarova, jer nisu svake nedelje bili u meri u kojoj sam naveo. Ili je u kvaru pa čeka da je odšlepaju ili čeka da je na licu mesta popravljaju. Zastoje zbog nestanka struje ili nekog vida fizičke blokade duž trase, ne računam. Ranijih godina toga nije bilo ni približno cifri koju sam naveo.
Zato se ceka i sa premestanjem okretnice trola sa studentskog trga. Koliko sam upucen.
Planirano preseljenje okretnice Stidentski Trg nema veze sa trolama već planovima širenje pešačke zone.
U upućenost se ne bih upuštao, već bih samo naveo da se daleko pre kupovine vozila za EKO 1 razmatralo da trolejbusu budu preseljeni Francuskom i Tadeuša Košćuškog do okretnice koja bi se gradila preko puta današnjeg pogona Centar. Mislim da je u jednoj varijanti u igri bila i "25 . maj" za neke linije, ali za to me nemojte držati za reč, morao bih da proverim.
A mozda nema korumpiranije i pokvarenije firme u Beogradu od Beogradskog GSP-a.
GSP se uništava sistematski zbog interesa pojedinih aktera vlasti da uguraju "svoju firmu".
Korumpiranost i GSP nemaju veze jedno sa drugim, jer o tome šta će se nabavljati od voznog parka za GSP zavisi 100% od aktuelnih političara na vlasti.