Pa to nije sporno, koristio bih ga i ja, razumes li razliku izmedju neophodnosti i ok bi bilo. I meni bi bilo ok da zivim u Mladenovcu da imam tu jos jedan aerodrom, a da ne moram kroz ceo grad da prolazim pa tamo jos do Surcina da se mlataram. Ajmo jos aerodrom, sta fali?
Pa ako nisu neke pare, sto uzimaju kredit? Mi imamo cenu mosta plus kamatu. Racunaj da se samo kamata meri u milionima evra, kojima moze svasta da se uradi.
Ti spomenuo da nije po standardu.Очигледно је ко се бламира. Ти ако мислиш да црвена трака ширине око једног метра задовољава стандарде кретања бициклиста у оба правца на мосту...Па просто не знам како да то окарактеришем? Потражи помоћ у најкраћем могућем року!
Mostić preko kanala na putu za Borču, kada se pređe Pupinov most, na primer.Можемо ли се вратити дискусији која није личне природе.
Мислим да нама фали више бици мостова
Brate, ovo je mafijaski projekat, vidis da im se zuri i da su nervozni i zato ga treba spreciti sad.Pa vidi, iskreno ni meni nije jasno, jer ako gledaš budžet grada, to je zaista smešan izdatak, a nešto što ipak vidno i značajno podiže kvalitet življenja u gradu! Možda zato što je ultra povoljan kredit, generalno to su razvojni krediti, povoljniji nego kod komercijalnih banaka. Ima tu nekih nejasnoća u smislu koliki procenat finasnira EBRD, jer ako je stvarno 17m ceo projekat, to je super. Ovaj most na Adi je sa svim okolnim saobraćajnicama verujem prešao pola milijarde. Neka se Orci nakradu i u tih 17 miliona, opet ostaće. Kažem, podržavam da se isto napravi i kod Ušća, Lida, Ada Huje itd, ali to je pitanje preferencija, možda neko više želi da da taj novac za 3 pikača lopte koji su ove godine tu i posle nikad više. Dakle meni tu ništa nije sporno, osim dela da se Orci pritisnu da parking funkcioniše savršeno (zone i sl) i da se ne zauzimaju dalje zelene površine i da taj deo Ade i keja ostane netaknut, pre svega što se tiče zelenila ili da ne bude nekih noćnih klubova i sl.
Budžet grada BG je oko 100x veći od vrednosti tog projekta, najviše prihoda od poreza na dohodak, imovinu, transfera od države, pa ti vidi proporciju.
Naravno, uvek imaš fiskalni deficit obzirom da banda marksistička uvek planira veće rashode (mislim tako je svuda, nismo mi to izmislili), pa je to onda stalna ekspanzija kredita i tako to funkcioniše, pa i sa inflacijom itd, da ne ulazim sada u neku makroekonomiju.
Градио бих у перспективи барем још 3 бициклистичка надвожањака преко јужног дела аутопута кроз Бг.
Питање ти је иначе погрешно формулисано, односно није меродавно за ову дискусију пошто:
1. Бици мост није планиран одмах поред моста на Ади.
2. Оптерећење бициклиста преко аутокоманде није ни близу оног преко Саве.
Brate, ovo je mafijaski projekat, vidis da im se zuri i da su nervozni i zato ga treba spreciti sad.
Onda na miru, planski raditi i graditi, pa ce i ovi mostovi, koji su nam potrebni, niko ne spori, doci na red.
То је замена теза. У расправи сам навео чињеницу да у Београду не постоји ни један адекватан пешачко-бициклистички прелаз преко две реке који задовољава макар и минималне домаће и вероватно и стране стандарде за такве саобраћајнице. Према томе пешачко-бициклистички мост до Аде јесте оправдан, као и на још барем две локације преко Саве и Дунава. Можемо се расправљати који би био приоритетан али стопирати пројекат овог једног, који је најдаље отишао кад је у питању пројектна документација, који кошта помало и изненађујуће мало нема превише смисла.Jeste merodavno, zato što se pitanje ne odnosi na količinu biciklističkog saobraćaja već na to da li treba graditi novi nadvožnjak zato što postojeća staza ne zadovoljava standarde. I ovo pitam zato što se provlači priča (napisali to direktno ili indirektno, ili ostavili takav utisak) da treba graditi pešačko - biciklistički most zato što staza preko Mosta na Adi nije po standardima.
То је замена теза.
Пешачко-бициклистички мост не може бити штетан по пешачко-бициклистичку Аду.
Na ovoj anketi je čak 68,6% učesnika iz blokova podržalo izgradnju mosta, a na sledećim izborima aktuelna vlast verovatno neće dobiti toliko glasova. To samo znači da su i opozicioni glasači podržali most i da su vodili računa samo o svojim interesima.