Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Poenta je da Dragan određuje ko će gde šta da piše. :D
Drugo, zar nije poenta da se troši vreme na forumu na besciljne rasprave koje oduzimaju dragoceno vreme?
 
@Delija
Da li bi gradio potpuno novi nadvožnjak na Autokomadi koji bi bio isključivo za bicikliste, obzirom da je postojeća staza iscrtana preko pešačkog dela petlje i ne zadovoljava standarde?​
 
Градио бих у перспективи барем још 3 бициклистичка надвожањака преко јужног дела аутопута кроз Бг.

Питање ти је иначе погрешно формулисано, односно није меродавно за ову дискусију пошто:
1. Бици мост није планиран одмах поред моста на Ади.
2. Оптерећење бициклиста преко аутокоманде није ни близу оног преко Саве.
 
Pa to nije sporno, koristio bih ga i ja, razumes li razliku izmedju neophodnosti i ok bi bilo. I meni bi bilo ok da zivim u Mladenovcu da imam tu jos jedan aerodrom, a da ne moram kroz ceo grad da prolazim pa tamo jos do Surcina da se mlataram. Ajmo jos aerodrom, sta fali?


Pa ako nisu neke pare, sto uzimaju kredit? Mi imamo cenu mosta plus kamatu. Racunaj da se samo kamata meri u milionima evra, kojima moze svasta da se uradi.

Pa vidi, iskreno ni meni nije jasno, jer ako gledaš budžet grada, to je zaista smešan izdatak, a nešto što ipak vidno i značajno podiže kvalitet življenja u gradu! Možda zato što je ultra povoljan kredit, generalno to su razvojni krediti, povoljniji nego kod komercijalnih banaka. Ima tu nekih nejasnoća u smislu koliki procenat finasnira EBRD, jer ako je stvarno 17m ceo projekat, to je super. Ovaj most na Adi je sa svim okolnim saobraćajnicama verujem prešao pola milijarde. Neka se Orci nakradu i u tih 17 miliona, opet ostaće. Kažem, podržavam da se isto napravi i kod Ušća, Lida, Ada Huje itd, ali to je pitanje preferencija, možda neko više želi da da taj novac za 3 pikača lopte koji su ove godine tu i posle nikad više. Dakle meni tu ništa nije sporno, osim dela da se Orci pritisnu da parking funkcioniše savršeno (zone i sl) i da se ne zauzimaju dalje zelene površine i da taj deo Ade i keja ostane netaknut, pre svega što se tiče zelenila ili da ne bude nekih noćnih klubova i sl.

Budžet grada BG je oko 100x veći od vrednosti tog projekta, najviše prihoda od poreza na dohodak, imovinu, transfera od države, pa ti vidi proporciju.

Naravno, uvek imaš fiskalni deficit obzirom da banda marksistička uvek planira veće rashode (mislim tako je svuda, nismo mi to izmislili), pa je to onda stalna ekspanzija kredita i tako to funkcioniše, pa i sa inflacijom itd, da ne ulazim sada u neku makroekonomiju.
 
Очигледно је ко се бламира. Ти ако мислиш да црвена трака ширине око једног метра задовољава стандарде кретања бициклиста у оба правца на мосту...Па просто не знам како да то окарактеришем? Потражи помоћ у најкраћем могућем року!
Ti spomenuo da nije po standardu.
Standardi su skup dogovorenih i propisanih pravila, a ne ono što ti i ja mislimo da treba, inženjeru.
A moj savet tebi, ali krajnje dobronameran, je: nemoj da ljudima pričaš da pišeš na ovom forumu. Ozbiljno, to je za tvoje dobro.
 
Наравно да није по стандарду већ је очигледна импровизација, то што ти то доводиш у питање је твој чист безобразлук или нешто горе.

Добронамеран савет од тебе није могућ.
 
Ko Deliji spomene da je tvrdio kako Pošta 6 nije dozidana, taj je po difoltu "bezobrazan" :)
Dobro, tvoje je da me ne poslušaš :)
 
Можемо ли се вратити дискусији која није личне природе.

Мислим да нама фали више бици мостова
 
Edit

Ма није ни вредно тога.
 
Poslednja izmena:
Pa vidi, iskreno ni meni nije jasno, jer ako gledaš budžet grada, to je zaista smešan izdatak, a nešto što ipak vidno i značajno podiže kvalitet življenja u gradu! Možda zato što je ultra povoljan kredit, generalno to su razvojni krediti, povoljniji nego kod komercijalnih banaka. Ima tu nekih nejasnoća u smislu koliki procenat finasnira EBRD, jer ako je stvarno 17m ceo projekat, to je super. Ovaj most na Adi je sa svim okolnim saobraćajnicama verujem prešao pola milijarde. Neka se Orci nakradu i u tih 17 miliona, opet ostaće. Kažem, podržavam da se isto napravi i kod Ušća, Lida, Ada Huje itd, ali to je pitanje preferencija, možda neko više želi da da taj novac za 3 pikača lopte koji su ove godine tu i posle nikad više. Dakle meni tu ništa nije sporno, osim dela da se Orci pritisnu da parking funkcioniše savršeno (zone i sl) i da se ne zauzimaju dalje zelene površine i da taj deo Ade i keja ostane netaknut, pre svega što se tiče zelenila ili da ne bude nekih noćnih klubova i sl.

Budžet grada BG je oko 100x veći od vrednosti tog projekta, najviše prihoda od poreza na dohodak, imovinu, transfera od države, pa ti vidi proporciju.

Naravno, uvek imaš fiskalni deficit obzirom da banda marksistička uvek planira veće rashode (mislim tako je svuda, nismo mi to izmislili), pa je to onda stalna ekspanzija kredita i tako to funkcioniše, pa i sa inflacijom itd, da ne ulazim sada u neku makroekonomiju.
Brate, ovo je mafijaski projekat, vidis da im se zuri i da su nervozni i zato ga treba spreciti sad.


Onda na miru, planski raditi i graditi, pa ce i ovi mostovi, koji su nam potrebni, niko ne spori, doci na red.
 
Dobro. Hvala Delija. Da li su isti standardi za staze na mostovima i za staze u npr parkovima, da li je to standard naručioca posla ili je SPRS ili su identični?
I po kojem standardu je rađena staza na Mostu na Adi kao i sve ostale staze u Beogradu?

i nema tu "tragedije", samo si beznadežno melodramatičan.
 
Onaj tamo vredja i nalece na ljude, tukao bi da nema kamera i svedoka, ovaj ovde botuje od jutra do mraka.

Prvog zabole za bicikliste i pesake, smeje se ljudima koji idu GSPom, napravio je minus 400 metara bici staza, drugi ni ne zna gde je most i botuje sa Fruske gore.

Prezivecemo jos neko vreme bez mosta, kao sto smo i do sada. A onda cemo ga uraditi kako treba.
 
Градио бих у перспективи барем још 3 бициклистичка надвожањака преко јужног дела аутопута кроз Бг.

Питање ти је иначе погрешно формулисано, односно није меродавно за ову дискусију пошто:
1. Бици мост није планиран одмах поред моста на Ади.
2. Оптерећење бициклиста преко аутокоманде није ни близу оног преко Саве.
Jeste merodavno, zato što se pitanje ne odnosi na količinu biciklističkog saobraćaja već na to da li treba graditi novi nadvožnjak zato što postojeća staza ne zadovoljava standarde. I ovo pitam zato što se provlači priča (napisali to direktno ili indirektno, ili ostavili takav utisak) da treba graditi pešačko - biciklistički most zato što staza preko Mosta na Adi nije po standardima.

A što se tiče drugih nadvožnjaka preko autoputa, to je druga priča, koja zahteva šire sagledavanje čitave situacije. Ovo naravno ne znači da sam protiv pasareli, niti da nam nisu potrebne.​
 
Brate, ovo je mafijaski projekat, vidis da im se zuri i da su nervozni i zato ga treba spreciti sad.


Onda na miru, planski raditi i graditi, pa ce i ovi mostovi, koji su nam potrebni, niko ne spori, doci na red.

Vidi, ako aludiraš na to da će da se ugrade, pa jašta će :ROFLMAO: i nema garancija da ovi posle neće isto, samo eto ovi sada su se naučili i ušemili posle 10+ godina. Ne mislim ni da žure, zaista mislim da je predizborna kampanja samo, Gangula se hvali sa ovim što se desilo tamo. Ako izgube grad, svakako neće odlučivati, a ako dobiju, taman će se razvući do sledećih redovnih izbora. Nesposobna opozicija se fokusira na gluposti gde očigledno nema široku podršku ni među svojima! Na prošlim izborima je metro bio tema...

Opet ja gledam to malo drugačije, širu sliku, relativno mala je to cena kad uvidiš proporcije svega. Cena je da ceo BG radi 3 dana (2 radna) samo za most. Beograd je kulturni, naučni i svaki drugi centar centar dosta šireg regiona, a šta ima? Pa nešto malo centar i reke i pripadajuća ostrva. Pa gruni onda 100 poena u to što imaš. Ne da bih radio da se napravi most koji košta 2 radna dana, nego bih platio najbolje na svetu što ima da se istakne i napravi nešto najoriginalnije, jer ovo što imamo nije najlepše, ali je jedinstveno!
 
Da, tako 20 miliona ovde, 20 tamo... i tako svaki dan i tu smo gde jesmo.

A most ce biti ekvivalent BW Visti. Sta ti ocekujes, turisticku atrakciju koju ce Bugari dolaziti da vide?
 
Jeste merodavno, zato što se pitanje ne odnosi na količinu biciklističkog saobraćaja već na to da li treba graditi novi nadvožnjak zato što postojeća staza ne zadovoljava standarde. I ovo pitam zato što se provlači priča (napisali to direktno ili indirektno, ili ostavili takav utisak) da treba graditi pešačko - biciklistički most zato što staza preko Mosta na Adi nije po standardima.
То је замена теза. У расправи сам навео чињеницу да у Београду не постоји ни један адекватан пешачко-бициклистички прелаз преко две реке који задовољава макар и минималне домаће и вероватно и стране стандарде за такве саобраћајнице. Према томе пешачко-бициклистички мост до Аде јесте оправдан, као и на још барем две локације преко Саве и Дунава. Можемо се расправљати који би био приоритетан али стопирати пројекат овог једног, који је најдаље отишао кад је у питању пројектна документација, који кошта помало и изненађујуће мало нема превише смисла.

Приликом пројектовања парка урб завод нам је послао једне једине стандарде ширине и минималног радијуса бициклистичких стаза и односили су се на све стазе јер колико се сећам, није било никаквог прецизирања да се ради о стандардима за стазе у парку. Притом, простом логиком се да закључити да ако је стандард у парку ширина двосмерне стазе 4м, она уз улицу, на мосту или на рампи може и мора бити иста или шира из разлога безбедности.

На крају, не знам да ли сам паметнији од пројектанта моста на Ади (тај батица је свакако, нерационалан, дакле лош инжењер јер је направио рекордерске распоне и попречне димензије без икаквог оправдања и потребе) али сам дефинитивно одговорнији од њега према овом граду и његовим становницима јер сам испоштовао услове које су ми јавне планерске установе дале а што он није, осим у случају да је стандард за двосмерну бициклистичку стазу 2008е године био - црвена боја ширине 1-1.2м.
 
Da počnemo od početka
Da li nam treba pesacko biciklisticki most DA
Da li nam treba most nbg ada DA
Da li nam treba most gde CiP zamisli NE
Da li nam treba most sa stubovima u vodi NE
Rešenje
Pomeriti most na špic ade medijce
Tako se zadovoljavaju oni koji neće most na lokaciji
Za 17 milona evra moze se Pomeriti Zaricev most preko špica ade medijce
I uraditi dio nedostajuceg keja kod toplane nbg i staza
PS. U ovom gradu ne se ukidaju bic istaze
U ovom gradu niko neće da izgradi stazu u rakovici kao nema ponuđača čak ni da narede bg pitu da to uradi
Inace 2 mostica propala jedan pešački preko topcikderke nikad obnovljen
Drugi kolski zatvoren ne zana se kad ce obnova
 
Poslednja izmena:
То је замена теза.
Odgovori ti meni na postavljeno pitanje u vezi Autokomande, umesto što vrtiš priču o zameni teza. Tvoja priča se svodi na to da nam je potreban pešačko - biciklistički most na skroz drugoj lokaciji jer je neko ko je radio biciklističku stazu preko Mosta na Adi zeznuo stvar i napravio neuslovnu stazu. Čim se tako manito (uopšteno rečeno) krene sa plasiranjem neke ideje kao jedine moguće, apsolutno jasno je da postoji i bolje rešenje. Voleo bih da vidim neko drugo rešenje problema, koje svakako postoji i koje ne bi sigurno izazvalo polemiku, i vrlo verotna bi bilo i jeftinije, a uz to i manje štetno po samu Adu. Eto sad vam (množina) dadoh priliku da se uhvatite za tu štetnost. I još jedna stvar.​
 
Пешачко-бициклистички мост не може бити штетан по пешачко-бициклистичку Аду.

Логика којом сте то хтели да наметнете као аргумент је на нивоу: Укинимо математику у школама јер ће нека деца једног дана, служећи се њеним основама постати добра у корупцији, утаји пореза или крађи.

Аутокоманда ни по једном основу није упоредива са овим случајем, самим тим ни валидна за ову расправу.
 
IMG_20231206_160409.png

Na ovoj anketi je čak 68,6% učesnika iz blokova podržalo izgradnju mosta, a na sledećim izborima aktuelna vlast verovatno neće dobiti toliko glasova. To samo znači da su i opozicioni glasači podržali most i da su vodili računa samo o svijim interesima.
 
Пешачко-бициклистички мост не може бити штетан по пешачко-бициклистичку Аду.
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Da li se pod pešačko - biciklističkom Adom podrazumeva prirodna oaza ili oaza betona, kafića, splavova i sl. u daleko većem broju nego što je sada?

P. S.
I dalje čekam odgovore na postavljena pitanja, a ne kako ništa nije validno, sem onoga što vas nekolicina koja srčano brani ideju ovog mosta kao dobru.
 
Na ovoj anketi je čak 68,6% učesnika iz blokova podržalo izgradnju mosta, a na sledećim izborima aktuelna vlast verovatno neće dobiti toliko glasova. To samo znači da su i opozicioni glasači podržali most i da su vodili računa samo o svojim interesima.
Nakon svakih izbora, u izbornoj noći, slušamo kako se na svim konferencijama za medije iz svakog štaba ponaosob, čuje kako su oni prema pristiglim izveštajima, osvojili najviše glasova. A uzorak im je u rangu broja glasova kao u printscreenu ankete. I na kraju se ispostavi da takvi na kraju ni ne pređu cenzus u većini slučajeva.

Sve i da ovih 845 glasova predstavlja apsolutnu većinu ljudi u Beogradu i Savskim blokovima, opet se zaboravlja da je za realizaciju ove ideje potrebno da pobedi aktuelna vlast, jer na kraju, onaj ko je na vlasti odlučuje šta će da se (g)radi. Ankete pokazuju da u Beogradu pobeđuje opozicija, kojoj su bitni gradski prevoz, trolejbusi, metro i zdravstvo, i koji most i ne spominju, tako da...​
 
Opoziciji sigurno nije promakla nedavna prezentacija mosta, jer je bila gužva zbog provokacija 2-3 čoveka. Ali, kada su videli koliko je došlo gradjana da protestuje protiv mosta shvatili su da je bolje da ćute i prave se "mrtvi" po tom pitanju.

Opozicione ankete, naravno, pokazuju da će oni pobediti na izborima nisu baš ludi da kažu da će izgubiti. Aktuelna vlast tvrdi suprotno, ali ovde je bitno kako se formira vlast u gradu. Oni koji budu imali većinu glasova u gradskoj skupštini izabraće gradonačelnika.
 
Poslednja izmena:
Hoce li moci fensi tatini sinovi preko da teraju kvadove? Mora se misliti i o tome, da se ispostuju
 
Vrh