Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

I kao što smo toliko puta apsolvirali, taj prilog koji Dragan forsira ne opisuje potpuno tačno o čemu se radi i za kakvu inicijativu se skupljaju potpisi, ali se to vidi na snimku, i to se ne može preći, koliko god se Dragan upinjao.

Evo još jednom, i ponoviću svaki put kada Dragan bude pokušao da lažno prikaže inicijativu:

Screenshot (26).jpg



A koliko vidimo - ostavljali su i adresu stanovanja, tako da može sve da se proveri...
 
Ja ću poslednji put da dokumentujem kako su izmanipulisali gradjane sa pričom o lažnoj "seči lipa" i okrivili most za nepostojeću seču, jer je navodno radi mosta planirana podzemna garaža ispod kolovoza ulice OB. Svako normalan može da čuje i shvati šta ova dvojica pričaju.

IMG_20231206_123441.png
 
Montiran prilog je jedno, a papir, ispod kojeg se ljudi potpisuju pre montiranja i objavljivanja priloga je drugo:

Screenshot (26).jpg



Isti ti ljudi se i dalje, nekoliko godina kasnije, protive izgradnji mosta, tako da nema govora da su izmanipulisani.
Jedini koji ovde pokušava da izmanipuliše je - Dragan.
 
Montiran prilog je jedno, . .
BBC motirao prilog ?!. . :) . . a ja im platio montažu. :)

Inače, ta dvojica i neka žena su odmah ost
novali udruženje i dali svoje račune u banci da prikupljaju donacije. A izmanipulisani gradjani su sledeći put potpisali samo 3.000 puta. Danas ne bi sakupili ni par stotina potpisa što se vidi i koliko ih se odazvalo nedavno na promiciji mosta. Možeš ti tu sliku da okačiš i sto puta, nema ona relevantnu vrednost kao BBC video.
 
Danas ne bi sakupili ni par stotina potpisa što se vidi i koliko im se odazvalo nedavno gradjana na promiciji mosta.
Vise izjava je bilo i vise puta smo ponovili da se to na brzinu organizovalo. Nije bilo najave vec bilbord montiran uvece a ujutru se samo pojavio, ne sme ni da najavi.
 
Vidi Dragane, covek kome je nik Veliki medjed i kome kad pogledas profilnu vidis da nije ni mlad, a ni bas mrsav i fit, je za 6 minuta presao Most na Adi. Posto ne znas, objasnicu ti da Blok 70a nije daleko kad sidjes sa mosta, a ni sa druge strane Ada, za sve to treba jos par minuta.

Znaci, ukupno treba desetak minuta i to ovom coveku koji izgleda kao obican covek, a ne profi sportista.

Ако је ово по беобилђанима макар и минимално безбедна и употребљива бициклистичка стаза онда заслужујете град у далеко горем стању чак и од овога сада.

Или сте можда последњи пут сели на бицикл још са оним помоћним точкићима и није вам се нешто свидело.
 
BBC motirao prilog ?!. . :) . . a ja im platio montažu. :)

Inače, ta dvojica i neka žena su odmah ost
novali udruženje i dali svoje račune u banci da prikupljaju donacije. A izmanipulisani gradjani su sledeći put potpisali samo 3.000 puta. Danas ne bi sakupili ni par stotina potpisa što se vidi i koliko ih se odazvalo nedavno na promiciji mosta. Možeš ti tu sliku da okačiš i sto puta, nema ona relevantnu vrednost kao BBC video.

Pa Dragane, prošlo je dosta godina od te inicijative i tog priloga, do sada se jasno iskristalisalo zbog čega se ljudi i dalje bune - zbog mosta.
Vidi se i na komentarima one ankete na X.
Jedino ti to i posle toliko godina pokušavaš da omalovažiš i da izmanipuliše neobaveštene, ako ih još uvek ima.

Onda ukupno skupili 10.000 potpisa, ne moraju da skupljaju ponovo :)


To što opravdavaš predizbornu kampanju Šapića ovim bilbordima po gradu, plaćenu iz budžeta grada, samo ponovo dokazuje da si ti samo njegov propagandista na ovom forumu.
 
Ако је ово по беобилђанима макар и минимално безбедна и употребљива бициклистичка стаза онда заслужујете град у далеко горем стању чак и од овога сада.

Или сте можда последњи пут сели на бицикл још са оним помоћним точкићима и није вам се нешто свидело.

Pa kada ne održavaju adekvatno postojeće staze.... pa o tome pričamo sve vreme.

Neće da održavaju i da unaprede postojeće, samo da povežu ovo što već postoji, ali zato hoće da grade - ceo novi most preko reke, iako se ljusi ubiše da objasne šta će da nastane?
Zbog čega da grade most? Zato što su postojeće staze u lošem stanju jer ih ne održavaju?

Zaključak - nije njima uopšte stalo do biciklista i do pešaka.
Stalo im je do izgradnje na Adi, a ovaj most je uvod u to.
 
Ако је ово по беобилђанима макар и минимално безбедна и употребљива бициклистичка стаза онда заслужујете град у далеко горем стању чак и од овога сада.

Или сте можда последњи пут сели на бицикл још са оним помоћним точкићима и није вам се нешто свидело.
Bezbednije je nego sa bilo koje druge tacke u gradu.

Zivim na par minuta bajsom od Ade pa je moja voznja nebezdbednija od ovih sto idu iz blokova jer oni idu stazama ili bar po sirokim trotoarima, a ja uz desnu ivicu kolovoza. Da ne pricam kako ide neko sa Miljakovca do Ade.

Znaci, treba da pravimo most za one koji imaju sada vec najbezbedniji pristup Adi biciklom, samo za njih most, a oni se sami bune protiv tog mosta.

Daleko je od idealnog njihov put do Ade, ali je bolji od svih drugih.

I da se zbog toga zaduzujemo i placamo desetine miliona evra.

Ima smisla.
 
Pa kada ne održavaju adekvatno postojeće staze.... pa o tome pričamo sve vreme.

Neće da održavaju i da unaprede postojeće, samo da povežu ovo što već postoji, ali zato hoće da grade - ceo novi most preko reke, iako se ljusi ubiše da objasne šta će da nastane?
Zbog čega da grade most? Zato što su postojeće staze u lošem stanju jer ih ne održavaju?

Zaključak - nije njima uopšte stalo do biciklista i do pešaka.
Stalo im je do izgradnje na Adi, a ovaj most je uvod u to.
Ово није ствар одржавања него пројектовања и физичког (не)постојања. Где су два бици смера? Растојање од бетонске ограде, дистанца/баријера према пешацима, ширина саме "стазе"...?

Ово ни по једном минималном стандарду за бициклистичку инфраструктуру једноставно није бициклистичка стаза, није чак ни 1/2 бициклистичке стазе.

И управо зато што сте/смо очигледно навикнути на овакав стандард пешачко-бициклистички мост је неопходан, између осталог и за формирање свести о потреби адекватне инфраструктуре.
 
Evo sad ce Gangula ciji je ucinak -400 metara kada su biciklisticke staze u pitanju da nam digne svest 😄

Njima je taj most za trpanje para u dzepove, dokazano im se fucka za bicikliste, ko ti to garantuje da ce staza ovde biti ista bolja od one na Mostu na Adi?

Inace, apsolutno nikakav problem nikada nisam imao na Mostu na Adi. Jedni voze po crvenom delu, drugi po belom, most je ogroman i ako se nadje i nesto veci broj pesaka, nikada nije guzva i lako se obilaze.
 
Ово није ствар одржавања него пројектовања и физичког (не)постојања. Где су два бици смера? Растојање од бетонске ограде, дистанца/баријера према пешацима, ширина саме "стазе"...?

Ово ни по једном минималном стандарду за бициклистичку инфраструктуру једноставно није бициклистичка стаза, није чак ни 1/2 бициклистичке стазе.

И управо зато што сте/смо очигледно навикнути на овакав стандард пешачко-бициклистички мост је неопходан, између осталог и за формирање свести о потреби адекватне инфраструктуре.
Onda kada se bude dogodio ozbiljan incident pešaka i biciklista na ovom mostu, možemo da pričamo o tom problemu bezbednosti.

A kako se to nije dogodilo za ovih 10 godina korišćenja, slobodno možemo da kažemo da takav problem zapravo i ne postoji, i to ne može biti validan argument da treba da se gradi još jedan ceo most.

Sa druge strane, na ovom mostu i dalje ne radi lift za bicikliste... a izmišlja se - ceo novi most.
 
To je jos jedna stvar, jel to most za ove koji idu na golf? 😄 Ti se sa Mosta na Adi spucas direktno na onu tacku gde je centar Ade i gde vecina ljudi i dolazi.

Kada predjes ,,tvoj" most, ti tehnicki jesi na Adi, ali si i dalje daleko od mesta gde si krenuo, sto smanjuje stvarnu razliku izmedju prelaska preko Mosta na Adi i tog novog mosta.

A i sve to vazi iskljucivo za stanovnike tog kraja. Citavom ovom istocnom delu NBGDa je Most na Adi blizi.

Kreces od Arene i nalazis se sa nekim kod Kamenog grada, kuda je blize?
 
Jes, sad će anonimna online anketa onih koji imaju otvoren nalog na X da ima veću težinu od podrške građanskoj peticiji za koju su ljudi izašli na ulicu i stavili svoj potpis, ime i prezime i koja je predata gradskim službama.
Da je kojim slučajem na toj anketi trenutno stanje da su većinski ljudi protiv mosta, druga priča bi se pričala od strane nekih ljudi.
 
Onda kada se bude dogodio ozbiljan incident pešaka i biciklista na ovom mostu, možemo da pričamo o tom problemu bezbednosti.

A kako se to nije dogodilo za ovih 10 godina korišćenja, slobodno možemo da kažemo da takav problem zapravo i ne postoji, i to ne može biti validan argument da treba da se gradi još jedan ceo most.

Sa druge strane, na ovom mostu i dalje ne radi lift za bicikliste... a izmišlja se - ceo novi most.
Ово је толико погрешан и на Беобилду толико пута консензусом побијен аргумент поводом накнадног деловања служби по дешавању неке трагедије (последњи случај из главе, страдало дете на Карабурми јер није било лежећег у зони најинтензивнијег пешачког саобраћаја), да ми је нестварно да га сада потежеш.

С тим у вези, баш летос сам присуствовао несрећи бициклисте са тежим потресом мозга (разлупана глава, крв из ушију, буквално не знам да ли је жив остао након што га је хитна покупила) на оној изровареној екстремно опасној "бициклистичкој" Страни бранковог моста. Туда иначе и ја сваки дан идем бициклом на посао.

Дакле, овај милионски град, на две велике реке нема нити један адекватан, безбедан пешачко-бициклистички прелаз са једне на другу обалу.

Према томе, Београду не треба један него најмање два, оптимално 3 пешачко-бициклистичка моста или нове стазе у оквиру друмских мостова у профилу једнаком оном на чисто пешачко-бициклистичким мостовима.
 
IMG_20231206_145834.png

Udruženje koje se hvali sa navodnih 10.000 potpisa ovako je pozvalo učesnike u početku ove ankete. Na kraju glasanja su imali manje od 200 glasova protiv mosta!
To jedino znači da su se ljudi iz blokova predomislili i shvatili benefit od pešačko-biciklističkog mosta do Ade.

IMG_20231206_150304.png
 
Трљбало је, вала, ширу стазу да направе на Мосту на Ади.

Trebalo je i ne samo na mostu! Isto tako i dole prema Adi u rukavcu prema onoj mini uzbrdici. Sa jedne strane ograda, sa druge nasip, nemaš gde kad se sa druge strane zaleti bu********, a zaslepilo ga sunce šatro. Tako da eto nije tačno da nema nezgoda, ja sam imao direktan čeoni sudar bajsevima, pa operaciju na Banjici, mali prst, kad skočiše na mene njih 5, gips 5 nedelja. Lik kompletno ušao u moju stazu, lep salto sam napravio, od svega samo prelom malog prsta i to samo od udara. Baš dobar drugar je isto pao na onoj uzbrdici direktno na bradu, isto urgentni. Sporan je i deo kod samog kraja spusta sa makiške strane gde se ukrštaju dve staze. Ovi sa mosta se zaleću ili pak snažnije koče da bi skrenuli dole ka centru i svakakvog ukrštanja tu pravaca ima, video sam i tu nesreću i opasne situacije. No to se vidi kad imš četvorocifrenu km u bajsu u sezoni, a ne kad ideš 3x godišnje (kao sada :(). Tako da i sa te strane pozdravljam što će bezbednosno da rastereti tu bicklistički saobraćaj.

Takođe, ja se sa detetom ne bih usudio da idem tu preko tog mosta npr, a možda bih koristio ovaj u bloku. Koristio bih ga svakako pešaka i vansezonski, kao što sam i sada koristio kej 2x nedeljno sigurno.

Mislim meni lično je zadovoljstvo da pravim i mnogo veće krugove i korisitim mostove i van BG, ali mi nije jasna argumentacija da ovaj nije potreban. Pogotovo argument da su potrebne pare na drugom mestu. Aaaalo ljudi malo matematike, proporcija, pa ako ga urade za tu lovu, da skačemo od sreće. To je neviđeno smešna suma na nivou grada. Profesionalni pikači lopte po BG iznesu iz ove države godišnje višeastruko veću lovu. Da ne upoređujemo dalje opštinske prihode i proporcije trošenja...sad nekome iz Koteža smeta što se tu gradi most...

Naravno, imam i ja tu neke strahove. Energija treba da se usmeri da se parkiralište uredi kako treba i da se pored toga ljudi max destimulišu da dolaze vozilima tu i da se čuvaju zelene površine kako na NBG, tako i kad se pređe taj most!
 

Prilozi

  • hgjhg.jpg
    hgjhg.jpg
    96,7 KB · Pregleda: 115
Ово је толико погрешан и на Беобилду толико пута консензусом побијен аргумент поводом накнадног деловања служби по дешавању неке трагедије (последњи случај из главе, страдало дете на Карабурми јер није било лежећег у зони најинтензивнијег пешачког саобраћаја), да ми је нестварно да га сада потежеш.

С тим у вези, баш летос сам присуствовао несрећи бициклисте са тежим потресом мозга (разлупана глава, крв из ушију, буквално не знам да ли је жив остао након што га је хитна покупила) на оној изровареној екстремно опасној "бициклистичкој" Страни бранковог моста. Туда иначе и ја сваки дан идем бициклом на посао.

Дакле, овај милионски град, на две велике реке нема нити један адекватан, безбедан пешачко-бициклистички прелаз са једне на другу обалу.

Према томе, Београду не треба један него најмање два, оптимално 3 пешачко-бициклистичка моста или нове стазе у оквиру друмских мостова у профилу једнаком оном на чисто пешачко-бициклистичким мостовима.

Primeri iz života koje si naveo se nisu dogodili na Mostu na Adi (sam si tako naveo), tako da što s enjega tiče, ništa nisi dokazao... a i donekle si u pravu - tvoj zaključak da ne postoji bezbedan most za bicikliste - ali samo zbog takvog izbora reči.
Drugo, nezgode mogu da se dogode i na mostu koji je samo za bicikliste... isto kao što sam ja imao sudare na biciklsitičkim stazama sa budalama koje ne gledaju kuda voze ili ne umeju da voze.
Tako da, ništa nije 100% bezbedno, samo je pitanje koliko je % sigurno.
Ništa od svega onoga nije argumemnt da se gradi taj most i da se devastiraju blokovi.... a u suštini biciklizam i nije razlog za taj most nego gradnja na Adi.
 
Trebalo je i ne samo na mostu! Isto tako i dole prema Adi u rukavcu prema onoj mini uzbrdici. Sa jedne strane ograda, sa druge nasip, nemaš gde kad se sa druge strane zaleti bu********, a zaslepilo ga sunce šatro. Tako da eto nije tačno da nema nezgoda, ja sam imao direktan čeoni sudar bajsevima, pa operaciju na Banjici, mali prst, kad skočiše na mene njih 5, gips 5 nedelja. Lik kompletno ušao u moju stazu, lep salto sam napravio, od svega samo prelom malog prsta i to samo od udara. Baš dobar drugar je isto pao na onoj uzbrdici direktno na bradu, isto urgentni. Sporan je i deo kod samog kraja spusta sa makiške strane gde se ukrštaju dve staze. Ovi sa mosta se zaleću ili pak snažnije koče da bi skrenuli dole ka centru i svakakvog ukrštanja tu pravaca ima, video sam i tu nesreću i opasne situacije. No to se vidi kad imš četvorocifrenu km u bajsu u sezoni, a ne kad ideš 3x godišnje (kao sada :(). Tako da i sa te strane pozdravljam što će bezbednosno da rastereti tu bicklistički saobraćaj.

Takođe, ja se sa detetom ne bih usudio da idem tu preko tog mosta npr, a možda bih koristio ovaj u bloku. Koristio bih ga svakako pešaka i vansezonski, kao što sam i sada koristio kej 2x nedeljno sigurno.

Mislim meni lično je zadovoljstvo da pravim i mnogo veće krugove i korisitim mostove i van BG, ali mi nije jasna argumentacija da ovaj nije potreban. Pogotovo argument da su potrebne pare na drugom mestu. Aaaalo ljudi malo matematike, proporcija, pa ako ga urade za tu lovu, da skačemo od sreće. To je neviđeno smešna suma na nivou grada. Profesionalni pikači lopte po BG iznesu iz ove države godišnje višeastruko veću lovu. Da ne upoređujemo dalje opštinske prihode i proporcije trošenja...sad nekome iz Koteža smeta što se tu gradi most...

Naravno, imam i ja tu neke strahove. Energija treba da se usmeri da se parkiralište uredi kako treba i da se pored toga ljudi max destimulišu da dolaze vozilima tu i da se čuvaju zelene površine kako na NBG, tako i kad se pređe taj most!

Žao mi je zbog toga što si se desilo, samo - koliko puta se to još dogodilo i - da li bi se dogodilo/događalo da radi lift, koji ne radi godinama?
I meni su se dešavali sudari i to na ravnoj stazi - tako da nigde nisi bezbedan od bu****.
To nije razlog da se gradi potpuno novi most, jer i on će imati neke rampe zbog visinske razlike i iste takve budale će i na njima da nađu načina da prave slične gluposti.
 
Према томе, Београду не треба један него најмање два, оптимално 3 пешачко-бициклистичка моста или нове стазе у оквиру друмских мостова у профилу једнаком оном на чисто пешачко-бициклистичким мостовима.
Uvek sam maštao o pešačko-biciklističko-tramvajskom mostu Pristanište-Muzej savremene umetnosti. Često tuda vozim bicikl i pomislim, da je tu, kako bih očas posla prešao do 25. maja ili na drugu stranu ka Sajmu. A tramvaj pored muzeja kao kroz Topčider, pa izađe kod Ušća. Da li treba ili ne treba i da li je izvoljivo ili ne, ne znam, samo razmišljam naglas. :)
 
Vrh