Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Ja ne znam, kao da ovde ljudi nikada nisu stajali ispod nekog mosta na Savi u Beogradu, da mogu da ocene na kojoj visini su rasponi mosta da bi brodovi mogli da prolaze pri visokom vodostaju - i gde onda u malom prostoru zbužiti pristupne rampe za savladvanje visinske razlike, da budu potpuno "bezbedne" - nagib ili krivudave, svejedno?
 
Ма може сад све; то по мишљењу Министарства поморства и саобраћаја из 1928. нису смели да буду стубови у води, црвени то поштовали, па и жути, ал` ето, нису немачки окупатори (Стари мост) и ови...

А имамо пешачки мост без стубова у води код Сремске Митровице.
 
Држимо се чињеница, не произвољних, личних тумачења, натегнутих, тендециозних формуалција и тсл.

Да ли Београд има макар један пешачко-бициклистички прелаз преко реке/а пројектован и изведен макар и по минималним стандардима саобраћајница за ту намену?
 
Нема, мада и ту некако сви причасмо да треба прво код Ушћа...

Тај би се онда надовезивао и на Линијски парк, па би могло од Земуна до пред Карабурму лако да се стигне.
 
Daj da prvo vidimo da li imamo propisani standard.
Ne proizvoljnih tumačenja šta je "standard".
 
Шта год да је стандард, оно на Ади сигурно није ни пола једног стандарда, хаха, обзиром да онако уска трачица нигде у иоле развијеном свету није ни ширина једне бициклистичке траке. Сад већ крећеш у твој класични манир дискусије који води у само једном смеру.

Нема, мада и ту некако сви причасмо да треба прво код Ушћа...

Тај би се онда надовезивао и на Линијски парк, па би могло од Земуна до пред Карабурму лако да се стигне.
Упитно јер за почетак, линијски парк не постоји а кад ће - не зна се.
 
Ништа, онд нек и овде направе некакав успон на ББ, добру везу са Радничком и са Раковичким путем испод петље, па да има и саобраћајну функцију, а не само за одлазак на Аду.
 
Pa ne ide to tako "ja sam tako ocenio".
To su već inženjerski aspekti, egzaktne stvari, matematika, proračuni i tablice.
Nego, daj standard, propise, usvojena dokumenta pa da vidimo.

Jetr, ako će da se projektuje taj most, onda i on treba da s projektuje po nekim standardima i propisima - pa da vidimo gde smo tačno u odnosu na ovo što već postoji.
 
Никакав проблем, послаћу ти цену моје инжењерске, пројектантске сатнице па ћемо да видимо за даље.
 
Ништа, онд нек и овде направе некакав успон на ББ, добру везу са Радничком и са Раковичким путем испод петље, па да има и саобраћајну функцију, а не само за одлазак на Аду.
Одлична је идеја да се направи успон ка ББ и добра веза са Радничком и Раковичким путем, али би мост и без тога имао саобраћајну функцију јер би постао најбоља бициклистичка веза између блокова и центра града/Бановог брда. Е сад, да ли је то приоритет када је бициклистичка инфрастурктура у питању? По мени није, већи приоритет би био тај мост код Ушћа који си споменуо. Али ту је главни проблем што код нас не постоји никакав план и стратегија за развој бициклистичке инфраструктуре, све се ради ад хок и на мах, како се ко нечега сети. Тако да на жалост уместо да дискутујемо који би мост био сврсисходнији и приоритетнији, у реалности смо пред избором да ли ћемо добити мање битан али опет користан мост, или нећемо добити ништа.
 
CIP je uradio Elaborat u kojem je razmatrao tri opcije i odabrao ovu od bloka 70 do Ade, a odbacio lokaciju blok 45 i A.Neta.
Inače, veliki most sa pilonom na špicu je preko Ade.
 
Poslednja izmena:
Никакав проблем, послаћу ти цену моје инжењерске, пројектантске сатнице па ћемо да видимо за даље.

Ti si inženjer ahitekture, nudi usluge za koje si se školovao, mani se problema kretanja, protoka, vremena, dinamike, energije, temperature...
 
Инжењер архитектуре, смер архитектура и урбанизам тако да све што си побројао јесу проблеми и дисциплине за чије решавање и разумевање се јесам школовао.

Заправо баш се тиме бавим на послу док ово пишем.
 
Žao mi je zbog toga što si se desilo, samo - koliko puta se to još dogodilo i - da li bi se dogodilo/događalo da radi lift, koji ne radi godinama?
I meni su se dešavali sudari i to na ravnoj stazi - tako da nigde nisi bezbedan od bu****.
To nije razlog da se gradi potpuno novi most, jer i on će imati neke rampe zbog visinske razlike i iste takve budale će i na njima da nađu načina da prave slične gluposti.

Slažem se, ali valjda ćemo se složiti da je sadašnji most prilično opasan. Nekako, koliko god da smo opušteni ovako svuda, tu se nekako svi malo stisnu, nema priče, kolona dok se ne prođe most. Dešavaju se često i to ozbiljne stvari sa ozbiljnim povredama, eto ja sam doživeo/video nekoliko, ne sećam se ovako iz glave neke ozbiljnije na drugim mestima, a ozbiljnu km sam prelazio.

Kako god, ne bi bilo loše da se napravi anketa ovde za most da vidimo statistiku i to možda bez novoregistrovanih ili tipa 20+ postova da ne bi bilo botovanja i novopridošlih Orkova. Iskreno ne verujem da bi se ovaj mali uzorak previše razlikovao od ankete na Tviteru.

Mislim da se bzvze troši energija protiv mostova! Podržao bih i na Ušću i prema Lidu lupam, ma i pešačke samo. Ekonomski je zaista to mali dodatni marginalni trošak za ono što grad dobija, valjda je to jasno.
 
Инжењер архитектуре, смер архитектура и урбанизам тако да све што си побројао јесу проблеми и дисциплине за чије решавање и разумевање се јесам школовао.

Заправо баш се тиме бавим на послу док ово пишем.
Džaba, kad nemaš precepciju gabarita, prostora i oblika (dokazano na drugoj temi na kojoj si se mnogo naljutio). Ne bih te ja angažovao.
(a i nisam ti tražio da mi pišeš novi standard, već ako postoji - da vidimo šta je propisano :) )
 
Poslednja izmena:
Slažem se, ali valjda ćemo se složiti da je sadašnji most prilično opasan. Nekako, koliko god da smo opušteni ovako svuda, tu se nekako svi malo stisnu, nema priče, kolona dok se ne prođe most. Dešavaju se često i to ozbiljne stvari sa ozbiljnim povredama, eto ja sam doživeo/video nekoliko, ne sećam se ovako iz glave neke ozbiljnije na drugim mestima, a ozbiljnu km sam prelazio.

Kako god, ne bi bilo loše da se napravi anketa ovde za most da vidimo statistiku i to možda bez novoregistrovanih ili tipa 20+ postova da ne bi bilo botovanja i novopridošlih Orkova. Iskreno ne verujem da bi se ovaj mali uzorak previše razlikovao od ankete na Tviteru.

Mislim da se bzvze troši energija protiv mostova! Podržao bih i na Ušću i prema Lidu lupam, ma i pešačke samo. Ekonomski je zaista to mali dodatni marginalni trošak za ono što grad dobija, valjda je to jasno.
Ljubo, sve što ima veze sa biciklistima u Beogradu može da se nazove "opasno" - i to se neće reštiti građenjem objekata, već podizanjem svesti.
I ovaj most bi imao neku rampu koja bi za nekoga bila opasna. Tako da - džaba.
 
Džaba, kad nemaš precepciju gabarita, prostora i oblika (dokazano na drugoj temi na kojoj si se mnogo naljutio). Ne bih te ja angažovao.
(a i nisam ti tražio da mi pišeš novi standard, već ako postoji - da vidimo šta je propisano :) )
Још мање бих радио са неким попут тебе, него си се излупао тражећи ми прикупљање стандарда и техничке документације, што ја дебело наплаћујем, посебно некоме ко ми иначе тако улудо троши време својим глупостима.
 
Још мање бих радио са неким попут тебе, него си се излупао тражећи ми прикупљање стандарда и техничке документације, што ја дебело наплаћујем, посебно некоме ко ми иначе тако улудо троши време својим глупостима.

Ako ti misliš da vredi trošiti vreme na nešto što smatraš da su gluposti - ti ćeš ga trošiti...

Ti si se dohvatio standarda i ti si počeo da ih proizvoljno tumačiš bez ikakvog pokrića, tako da - samo na sebe možeš da se ljutiš-
 
Још мање бих радио са неким попут тебе, него си се излупао тражећи ми прикупљање стандарда и техничке документације, што ја дебело наплаћујем, посебно некоме ко ми иначе тако улудо троши време својим глупостима.
Ovi koji su za most se konstantno žale na druge koji su protiv istog, kako nemaju šta da pričaju sa nedoraslim likovima, kako im samo kradu dragoceno vreme, kako imaju pametnijeg posla u životu i sl. , a ne skidaju se ni sa jedne oid teme gde se spominje most i uporno se raspravljaju sa onima na koje se žale.​
 
Пошто сада иду градски избори, да ли зна неко, да ли се опозиција изјашњавала по питању овог пројекта и да ли је ико уопште понудио било какав план за развој бициклистичке инфраструктуре у граду?
 
Пошто сада иду градски избори, да ли зна неко, да ли се опозиција изјашњавала по питању овог пројекта и да ли је ико уопште понудио било какав план за развој бициклистичке инфраструктуре у граду?
"Ne davimo..." se kontinirano zalažu za javni prevoz i za biciklizam... koliko znam, niko se nije izjašnjavao o mostu, pretpostavljam da znaju za jadac.
 
Takođe, ja se sa detetom ne bih usudio da idem tu preko tog mosta npr, a možda bih koristio ovaj u bloku. Koristio bih ga svakako pešaka i vansezonski, kao što sam i sada koristio kej 2x nedeljno sigurno.
Pa to nije sporno, koristio bih ga i ja, razumes li razliku izmedju neophodnosti i ok bi bilo. I meni bi bilo ok da zivim u Mladenovcu da imam tu jos jedan aerodrom, a da ne moram kroz ceo grad da prolazim pa tamo jos do Surcina da se mlataram. Ajmo jos aerodrom, sta fali?

Mislim meni lično je zadovoljstvo da pravim i mnogo veće krugove i korisitim mostove i van BG, ali mi nije jasna argumentacija da ovaj nije potreban. Pogotovo argument da su potrebne pare na drugom mestu. Aaaalo ljudi malo matematike, proporcija, pa ako ga urade za tu lovu, da skačemo od sreće. To je neviđeno smešna suma na nivou grada. Profesionalni pikači lopte po BG iznesu iz ove države godišnje višeastruko veću lovu. Da ne upoređujemo dalje opštinske prihode i proporcije trošenja...sad nekome iz Koteža smeta što se tu gradi most...
Pa ako nisu neke pare, sto uzimaju kredit? Mi imamo cenu mosta plus kamatu. Racunaj da se samo kamata meri u milionima evra, kojima moze svasta da se uradi.
 
Ako ti misliš da vredi trošiti vreme na nešto što smatraš da su gluposti - ti ćeš ga trošiti...

Ti si se dohvatio standarda i ti si počeo da ih proizvoljno tumačiš bez ikakvog pokrića, tako da - samo na sebe možeš da se ljutiš-
Не, ти си био толико залудан, погубљен или безобразан да си довео у питање моју тврдњу да стаза на мосту на ади није ни по каквим стандардима, што је једна проста, очигледна чињеница и потом си ми тражио на увид стандарде и прописе за бициклистичке стазе. :oops:

Потом си наравно побегао на лични терен, покушавајући да ме испровоцираш и доведеш моју позваност и стручност да пишем о овој теми. А све и да сам најгори архитекта и да иза себе немам већ око милион квадрата јавних, транспортних, спортских и парковских простора опет сам макар позванији од тебе да дискутујем о томе јер ти ниси ни у каквој сродној бранши. И има да пише ко хоће овде! То је цела поента форума а не коме Реља дозволи.
 
Poslednja izmena:
Не, ти си био толико залудан, погубљен или безобразан да си довео у питање моју тврдњу да стаза на мосту на ади није ни по каквим стандардима, што је једна проста, очигледна чињеница и потом си ми тражио на увид стандарде и прописе за бициклистичке стазе. :oops:

Потом си наравно побегао на лични терен, покушавајући да ме испровоцираш и доведеш моју позваност и стручност да пишем о овој теми. А све и да сам најгори архитекта и да иза себе немам већ око милион квадрата јавних, транспортних, спортских и парковских простора опет сам макар позванији од тебе да дискутујем о томе јер ти ниси ни у каквој сродној бранши. И има да пише ко хоће овде! То је цела поента форума а не коме Реља дозволи.
Pa spomenuo si standarde, a kad te neko pita, tvoj jedni standard je "Deliji je očiigledno, onda mora da je tako", pišeš ovde o tuđem bezobrazluku a previđaš da je i taj most projektovao neki arhitekta, stariji i iskusniji od tebe, i da je i on polazio od nekih normi.

Ostani na forumu, piši i blamiraj se, zabavljaš me, kao neki si pozvani arhitekta a u stanju si da se svađaš sa ljudima kako očigledno dozidana zgrada nije dozidana. Teško onome ko tebe angažuje.
 
Очигледно је ко се бламира. Ти ако мислиш да црвена трака ширине око једног метра задовољава стандарде кретања бициклиста у оба правца на мосту...Па просто не знам како да то окарактеришем? Потражи помоћ у најкраћем могућем року!
 
Vrh