Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Most na Huji nikako ne zavisi od mosta na Adi, jer će se on verovatno graditi iz ino-kredita (300mil), a na Adi iz gradskog budžeta (25mil).
 
Poslednja izmena:
Čak i da je tako, da zbog finansiranja jedno sa drugim nema veze, opet postoji sigurno dobar dvocifreni broj prioriteta za pare iz gradskog budžeta. Evo moje ideje ovako iz glave:

Završetak T6, Grčka i Surčinska, sređivanje Dušanovačke petlje, sređivanje Brankovog mosta, kupovina vozila/kompozicija javnog prevoza, tramvajske šine u Marka Hristića, denivelcija rasksnice pred mostom Zemun-Borča, izgradnja funkcionalnih biciklističkih staza,..
 
Ono, most je kao i lepa ideja, simpatično. Ali nije baš neki benefit jer se na Adu ide najčešće leti a i pretrpana je leti, ali kao simpatičan koncept da kažem.
Ali sama činjenica da se bar jedno vozilo gradskog prevoza zapali dnevno, da se kvare, kasne, ambulante se raspadaju i imaju buđ, nekako nije realno da je most bitniji i to samo za pešake.
 
Ja predlažem da to bude tvoja nova ideja - most na Huji.
Ja bih pre da prioritet bude most koji bi povezivao "25. maj" sa trećim Beogradom ili most koji bi bio u produžetku Cvijićeve.

nekako nije realno da je most bitniji i to samo za pešake.
"samo"...

Čak i da je tako, da zbog finansiranja jedno sa drugim nema veze, opet postoji sigurno dobar dvocifreni broj prioriteta za pare iz gradskog budžeta. Evo moje ideje ovako iz glave:

Završetak T6, Grčka i Surčinska, sređivanje Dušanovačke petlje, sređivanje Brankovog mosta, kupovina vozila/kompozicija javnog prevoza, tramvajske šine u Marka Hristića, denivelcija rasksnice pred mostom Zemun-Borča, izgradnja funkcionalnih biciklističkih staza,..
Ali sama činjenica da se bar jedno vozilo gradskog prevoza zapali dnevno, da se kvare, kasne, ambulante se raspadaju i imaju buđ
(y)
 
Poenta je da to nisu medjuzavisni projekti, finansiraće se iz različitih izvora.

Prihodi Beograda pune budžet, a kredite iz inostranstva uzima država Srbija.
 
Poenta da pare od iino kreditta idu na most preko a. Huje ali
njegove prstupnice iz gradske kase

koja ce ostati opeljješena tim mostom do a. Ciganlije .
Moguca je i teorija da ce ,,naci,, pare i za pristupnice taman tolko da ih skarabudje kao kod Pupinovog mosta u Zemunu, sa istim opravdanjem - nema para-

Evo para ima , da ih sačuvaju od projekata bitno nžih prioritteta
kako bi mogllo da se bar nešto ludski do kraja napravi u Bgdu.

Zamo gde je most na a. Huji pa pristupnice mogu odmah da krenu da rade.
A kakvim tempom se inače i radi sad u Bgdu, taman ce biti gotove kad i taj most
 
Poslednja izmena:
Divna ekonomska logika, "različiti izvori finansiranja" - kao da se novac za taj gradski budžet i za taj republički budžet i za vraćanje tih glavnica i kamata za kredite tamo stvore nekom nedokučivom čarolijom, a ne uplatama poreza građana i privrede.
Naviklo to na bespomučno i beskonačno rasipanje i ne može nikako da se odvikne.
 
Ideja je lepa, ali ima 42718188737194729 stvari koje su preče.

25 miliona, koji će narasti na 50 miliona jer kod nas je uvek tako, su potrebniji za milion drugih stvari.

Dati tolike pare da bi se olakšao dolazak na rekreaciju stanovnicima par blokova je suludo.

Ovakvi projekti se rade kada si sve sredio i ne znaš šta ćeš više sa parama.

Idemo dalje.
 
Posle izbora biće rebalans budžeta grada, pa ćemo videti šta se planira za ovaj most.

A on neće biti za "rekreaciju stanovnicima par blokova", već za lakši i brži dolazak na Adu 500.000 stanovnika sremske strane grada.
 
A sada im je Ada baš "nedostupna" i "teško se dolazi do Ade".
Svašta.
Način da se ne ulaže u hiljadu malih lako rešivih problema neko ga se pare skrkaju u jedan projekat u sklopu komercijalne gradnje na Adi.
 
Milijardu stanovnika ceka. Nisu ni videli Adu, cekaju na most.

Naravno da je pre svega za par blokova.

Koja je to logika, ti kazes da novi most skracuje vreme i za sve je, a ne kao Most na Adi samo za one u dobroj kondiciji.

Pa onaj ko ide na primer iz Zemuna na Adu, pa ne ide bez kondicije iz Zemuna na Adu i jos da planira da vozi po Adi. Pricam o biciklu, a kamoli peske.

I taj isti moze onda i preko Mosta na Adi, cak mu je uglavnom i blize i jednostavnije nego da se zabada u blokove. Makar gurao bajs uz Most na Adi, mada moze i lift da se postavi ispod sa NBGD strane.

Objasni mi logiku, molim te, kojih je to 500 000 stanovnika? Idem bajsom ili peske da obrnem par krugova oko Ade, ali ne mogu da se popnem na Most na Adi ili mi je 2km dalje, to je bas problem i razlika kad si vec krenuo na voznju od bar nekih 20 km.

Ili ce ici kolima do blokova pa se tamo nakrcati svi i onda odatle krenuti peske ili bajsom? Koliko je to tacno ljudi koji ce to raditi? Neki procenat ljudi hoce, ali nikakav spektakularan.

Dakle, gotovo iskljucivo se olaksava prelazak cisto tu stanovnicima koji bi ziveli blizu novog mosta.
 
Poslednja izmena:
Ovo je jedini most koji ima smisla na Adi Ciganliji, u paketu sa T6 i Surčinskom

2023-11-14_16h48_56.png
 
Nekome treba nacrtati a nekome i obojiti. Mada,jasam radije za kopanje nego za mostic.
 
Nasllov teme je pogrešan
ispravan termin glasi
POLUMOST
Ovo NE spaja dve obale tj
NE premošćava reku
Čist feleričan projekat ,naziv i sve što ide uz nj .
🤑🤑🤑
@ ristiivoje, ne brini
Nema polu mosta, nema ni kopanja.,😄
 
Tunel je otkako je ucrtan na ovoj poziciji.

Most na gornjem špicu Ade, dakle uzvodno od pozicije tunela, planiran je pre pola veka, kao deo paralelnog kružnog prstena (koji je pao u vodu gradnjom na Altini).
 
Ali prvo Ada Huja i Pančevački da se sredi.
Ne može da se poredi pešačko-biciklistički most sa tim i takvim mostovima, a o tome sam već pisao na početku ove stranice. Nisu to medjuzavisni projekti, jer o jednom odlučuje i finansira vlada Srbije, a o drugom gradonačelnik Beograda. A, velika je razlika i u ceni (1:12), jer je ovaj mnogo manji, pa evo i slike da vidiš šta se planira za most "Ada - blok70".

IMG_20231115_055116.jpg
 
Poslednja izmena:
Što se tiče idejnog rešenja bila su dva rešenja koliko se sećam ali ovo je mnogo lepše sa slike nego ono drugo, ali to drugo deluje dosta jednostavnije jer nema ove lukove bočno.

Koje rešenje je više moguće @dragan ako se ovaj most bude realizovao?
 
Мој резон је да 21 милион на јавну инфраструтктуру и то пешачко-бициклистички мост, дакле за ту најдискримнисанију групу суграђана је 21 милион мање који би могли партијском магијом да нестану и онда се појаве у облику неког резиденса на некој од отетих локација уз реке.

Да, има безброј хитнијих ствари али не губите из вида да је скоро увек најхитније пуњење партијске и личне касе и да је свака иоле употребљива јавна инвестиција из буџета једна случајна аномалија у овом накарадном систему.
 
Да, када би рецимо у градском буџету био дефинисан проценат који се издваја да пешачко бициклистичку инфраструктуру онда би имало смисла дискутовати да ли 21 милион употребити на неки други начин. Овако, у ситуацији када се фарбање тротоара представља као изградња бициклистичке инграструктуре, изградња једног оваквох моста делује као велики помак напред за пешаке и бициклисте.
 
Vrh