dragan
Professional
Most na Huji nikako ne zavisi od mosta na Adi, jer će se on verovatno graditi iz ino-kredita (300mil), a na Adi iz gradskog budžeta (25mil).
Poslednja izmena:
Ja bih pre da prioritet bude most koji bi povezivao "25. maj" sa trećim Beogradom ili most koji bi bio u produžetku Cvijićeve.Ja predlažem da to bude tvoja nova ideja - most na Huji.
"samo"...nekako nije realno da je most bitniji i to samo za pešake.
Čak i da je tako, da zbog finansiranja jedno sa drugim nema veze, opet postoji sigurno dobar dvocifreni broj prioriteta za pare iz gradskog budžeta. Evo moje ideje ovako iz glave:
Završetak T6, Grčka i Surčinska, sređivanje Dušanovačke petlje, sređivanje Brankovog mosta, kupovina vozila/kompozicija javnog prevoza, tramvajske šine u Marka Hristića, denivelcija rasksnice pred mostom Zemun-Borča, izgradnja funkcionalnih biciklističkih staza,..Ali sama činjenica da se bar jedno vozilo gradskog prevoza zapali dnevno, da se kvare, kasne, ambulante se raspadaju i imaju buđ
A pare za punjenje budžeta Beograda i pare za vraćanje kredita rastu na drveću? Na Fruškoj gori?Most na Huji nikako ne zavisi od mosta na Adi, jer će se on verovatno graditi iz ino-kredita (300mil), a na Adi iz gradskog budžeta (25mil).
Ovo je jedini most koji ima smisla na Adi Ciganliji, u paketu sa T6 i Surčinskom
Nekome treba nacrtati a nekome i obojiti. Mada,jasam radije za kopanje nego za mostic.
Ne može da se poredi pešačko-biciklistički most sa tim i takvim mostovima, a o tome sam već pisao na početku ove stranice. Nisu to medjuzavisni projekti, jer o jednom odlučuje i finansira vlada Srbije, a o drugom gradonačelnik Beograda. A, velika je razlika i u ceni (1:12), jer je ovaj mnogo manji, pa evo i slike da vidiš šta se planira za most "Ada - blok70".Ali prvo Ada Huja i Pančevački da se sredi.