Nije ovde u pitanju cena za izgradnju, koja je kao 2km autoputa, već osporavanje svakog projekta aktuelne vlasti. Baš me interesuje da li sme neka izborna lista u gradu da najavi odustajanje od ovog projekta.Budžet Beograda za 2023. je bio oko 205 Milijardi din ili oko 1.750 miliona evra, pa cena za most od 22,5mil evra nije značajna cifra.
И до тог моста у блоку 70 треба доћи некако, зар не?A sa "tačke gledišta" 500.000 stanovnika NBG, Zemuna i Surčina je potreban pešačko-biciklistički most. Nisu svi u mogućnosti da pešače par kilometara do Ade, već zato i dolaze da se prevezu čamcima.
Može ko hoće da se pravi blesav i priča kako će ovaj most da bude i drumski.Може ко хоће да се прави блесав и прича о потапајућим стубићима . .
Na početku mosta je okretnica autobusa i već sam predložio da se uvede Ada-expres linija od opštine NBG gde već ima mnogo bas-linija.И до тог моста у блоку 70 треба доћи некако, зар не?
Da ja sam napisao, a tako piše i u PDR-u : "samo za službena vozila".Ти си лично написао да ће то да буде, . .
Na prvo pitanje u sam ti već odgovorio pre neki dan :Пробај да одговориш на два питања:
Prvo, ovo nije dečiji forum da se tako obraćaš nekom članu.
А, bahatost vozača je stvar nadležnih organa i to nije ovde tema. Ali, pisati da će ovo biti i "drumski most" je na ivici ludila.
A, rečeno je da to nije u njihovoj nadležnosti i da će posle izgradnje mosta nadležne službe i policija regulisati saobraćaj na mostu
Opet nisi pročitao ili razumeo ovaj post. Most mora da bude i za "službena vozila".Pa naravno da će biti drumski most ako ga prošire i povećaju nosivost.
A ako bude neke zloupotrebe mosta, dolazim sa transparentom na demonstracije.
Planom je tako predvidjeno i tako će se i graditi, a zloupotreba je drugo pitanje.Potpuno sam za most, ali isključivo kao pravi pešačko-biciklistički.
CIP je razmatrao 3 lokacije u Elaboratu i saglasio se sa ovom koju sam predložio.. . сама локација моста би се могла преиспитати.