Ne, "фикс идеја неког мозга уништеног кокаином" je predlog da se spoji bici-staza "од блока 72 до Ушћа", jer to nije moguće iz više razloga. A, neću na ovoj temi da podučavam zašto to nikad neće biti izgradjeno, jer ovde pišem samo o mostu Ada-blok70.
Наравно да је могуће и биће изграђено, неће један град од 2 милиона људи да буде заувек осакаћен и поцепан због пар глупих одлука из 20. века. Поготово када изгледа да имамо буџет од 20 милиона евра на располагању
Једина стварна препрека тог дела јесте присвајање јавног простора од стране компанија, што јавних што приватних али то се врло лако да решити и за далеко мање паре од 20 милиона евра. Само тешка наивчина верује да постојеће улице не могу да се искористе за пешаке и бициклисте а конкретне парцеле Топлане ограде као и све друге грађевине.. Све је то шатро "неопходно" директорима јавних предузећа док не зашушкају паре и онда одједном могу и Ластавице и Сакуре и сплавови и ресторани и пешчаре и паркинзи и шљункаре рентакареви и тениски терени шта све тренутно има тамо.
Улице већ постоје и могу уз минимално улагања да се ослободе и направи простор за пешаке и бициклисте. Чак и да постоји делић где тај кеј не може да буде
до саме воде опет ће послужити сврси да не мора да се заобилази читав блок. Дакле цео простор где је сада шипражје, дивљи паркинзи, сплавови и ресторани апсолутно може да се ослободи и врати народу. Који је на крају крајева и власник те топлане "чији је блок".
Ово мазање очију народу од стране државних и приватних фирми је у равни средњовековне цркве која није допуштала раји да чита Библију, није то за њих нека ћуте ваљда попови знају боље. Ћути немој да доводиш у питање или тражиш решење у 21. веку је непремостив проблем да се рашчисти шипражје само ћути више и немој да размишљаш о томе нити да преиспитујеш. То је топлана значи има струја вода сви би помрли да се вози бајс тротоаром где ми возимо кола значи оно мазут висок напон ћути и веруј стручњацима
На крају крајева ово је 21. век па свако ко још пада на те приче може сам да погледа и каже да ли ту заиста целом дужином нема простора ни за обичан тротоар за грађане или су "разлози" против тога то што би онемогућило буразерима да присвајају обалу за себе и своје бизнисе
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
www.google.com
Што се тиче самог моста који шилујеш идеја је глупа, главни ефекат тог моста ће бити што ће блокирати поглед на град из блокова. Радијус људи којима ће заправо бити доступно пешке је идиотски мали а простора за паркинг аутомобила већ нема. Не да недостаје, нема. Па се управо ти људи који би једини и користили пешице дати мост највише буне против његове изградње.
Нико са Бежаније или блокова 72, 45, 44, 62,63 итд. неће да
- пешачи до станице,
- чека аутобус или трамвај,
- вози се до раскрнице Јурије Гагарина и Агостина Нета где ће да изађе на станици
- пешачи цео блок од те станице до твог моста (јер аутобуси и трамваји који возе улицом Јурија Гагарина не залазе у тај патрљак),
- пешачи преко моста и онда
- пешачи преко Аде да би дошао до језера
Нико. Или ће да иду на речни превоз који им је близу и ради деценијама без инцидената или ће да седну на аутобус и директно изађу код Макиша. Бициклистима није интерес да "скрате" вожњу бицикла већ да у њој уживају па је уређивање кеја поред реке далеко смисленије за бициклисте и може се чак употребити за вожњу у више праваца од тог једног моста који кошта 2 и по милијарде динара (???) и никоме није у интересу.