Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525561#p525561:2ixv55mr je napisao(la):
ccc » 17 Mar 2018 10:44 am[/url]":2ixv55mr]Ja bih most postavio u Agostina Neta i sa leve strane . . .
Naspram takve pozicije mosta, na Adi se nalazi više
klubova, pontona i objekata, pa to i nije dobro rešenje.

Parking na spratove može da se izgradi na odgovarajućoj
lokaciji i ne mora da bude baš uz most, već u blizini mosta.
 
Svi ti klubovi i splavovi treba da se razgrnu tj rastjeraju odatle
 
To će biti kad ti budeš davao dozvole, a tamo se nalazi i
zidani objekat veslačkog kluba beogradskog univerziteta.

Uredjenje obale nije ovde tema, već novi most Ada - Blok70.
 
Mislio sam bukvalno nesto ovako, a ne vidim da bilo kakvi objekti sa druge strane smetaju:

 
Može da se zaglavi i tu, ali može i garaža na drugom mestu, jer

ne znam šta je planirano na toj parceli toplane ili čija je već.

Meni je bolja lokacija mosta tamo gde sam ja predložio. ;)
 
Pa moguće da jeste sa strane NBG, ne kazem da nije, jer je tu već sve urbanizovano, postoje autobuske linije, itd.

Više sam se vodio činjenicom da je potreban baš veliki parking na adekvatnom mestu u neposrednoj blizini budućeg mosta (a čini mi se da je taj deo ka toplani savršena lokacija), jer sam prošli vikend kružio jedno 15 minuta kolima tražeći parking, pošto sam kao i dobar deo Novobeograđana želeo da iskoristim sunčan dan na reci.

Tu je već ionako ogromna gužva zbog dolaska na Savu (moguće da je ovo već najopterećenija tačka bilo gde na Savi i Dunavu), a kako će biti kada pešački most spoji obe obale... ne mogu ni da zamislim :)
 
Deo gde si nacrtao garažu je deo velike parcele sa više vlasnika
ali pošto ima i državnih delova, moguće je nešto iskombinovati.

Do mosta može malo i da se prepešači oko 300met, nije daleko.
 
Kakva bi bila opcija da se dozvoli prelazak automobilom preko mosta na Adu uz naplatu ulaska, kao što je na suprotnoj strani? :bg4:

P.S. Pretpostavljam da većina forumaša verovatno nije za tu opciju, već samo predlažem jedno od mogućih rešenja potencijalnih problema sa parkiranjem sa novobeogradske strane.
 
A da se koristi neki drugi prevoz osim kola za dolazak do ade
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525599#p525599:wan94dpp je napisao(la):
Propeler » Sub Mar 17, 2018 12:52 pm[/url]":wan94dpp]Kakva bi bila opcija da se dozvoli prelazak automobilom preko mosta na Adu uz naplatu ulaska, kao što je na suprotnoj strani? :bg4:

P.S. Pretpostavljam da većina forumaša verovatno nije za tu opciju, već samo predlažem jedno od mogućih rešenja potencijalnih problema sa parkiranjem sa novobeogradske strane.

Pa ne znam, mislim da bi ta varijanta bila bas losa. Veliki parking + dobar prevoz do Bloka 70a resavaju sve probleme.

Dodatno, ovo nije bas u okviru teme, ali u nekoj lepsoj buducnosti, sjajno bi bilo da postoji i jos jedan pesacki most, recimo od Bloka 45 do Medjice.
 
Predložio sam "Ada bas-expres" opština-most sa čestim polaskom

pa bi takva linija smanjila potrebu za dolazak automobilima, ali ipak bi

trebalo izgraditi i neku podzemno-nadzemnu garažu na tom potesu.
 
Ne treba na silu proterivati automobile iz svih delova grada. Razumem za strogi centar, ali baš svuda zabranjivati, ne ide. Uostalom, naplatom ulaska može da se dopunjava budžet Ade i da se ulaže u poboljšanje uređenja i održavanja. Na kraju, potrošnjom goriva država značajno puni budžet ( 50 % cene goriva je akciza, 24 % PDV, 49 % vlasništvo kompanije ).
 
Pa kako ovo moze biti proterivanje na silu? Valjda je na silu to da se dozvoli masovan ulazak automobilima u prirodne, zelene celine? Mislim moze i to, ali da se placa prelazak preko mosta 1000 dinara kolima, pa da se od toga finansira sve ostalo.

Gradu je potrebno vise zelenila i parkova, a ne samo asfalt, parking i ulice :) Ne mozemo biti valjda toliko nerazumni da ne mozemo da shvatimo da ne treba bas svugde da se dozvoli okupacija automobilima.

P.S. vise od prihoda od goriva me zanima trosak lecenja od silnih bolesti koje automobilska zagadjenja izazivaju, narocito sa deponijom od voznog parka u Srbiji.
 
Slažem se sa većim delom posta, izuzev sa prve dve rečenice. Dolazak na Adu automobilom je dozvoljen sa istočne strane uz naplatu ulaska. Nikad nije ni bio zabranjen.

Što se tiče poslednje rečenice, podataka nema ni kod nas, niti bilo gde u svetu. Pre eventualne radikalne bobre protiv automobilizma u gradu, bilo bi u svakom slučaju neophodno pružiti odgovarajuću alternativu, a to bi mogao samo da bude kompletan metro sistem.
 
Da se vratimo na temu o mostu za bicikliste i pešake, koji dolaze na Adu

radi rekreacije, pa mogu da počnu sa pešačenjem od parkinga do mosta.

Verovatno postoji mogućnost da se izgradi garaža/parking u okolini mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525611#p525611:189cn8pw je napisao(la):
ccc » 17 Mar 2018 13:32[/url]":189cn8pw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525599#p525599:189cn8pw je napisao(la):
Propeler » Sub Mar 17, 2018 12:52 pm[/url]":189cn8pw]Kakva bi bila opcija da se dozvoli prelazak automobilom preko mosta na Adu uz naplatu ulaska, kao što je na suprotnoj strani? :bg4:

P.S. Pretpostavljam da većina forumaša verovatno nije za tu opciju, već samo predlažem jedno od mogućih rešenja potencijalnih problema sa parkiranjem sa novobeogradske strane.

Pa ne znam, mislim da bi ta varijanta bila bas losa. Veliki parking + dobar prevoz do Bloka 70a resavaju sve probleme.

Dodatno, ovo nije bas u okviru teme, ali u nekoj lepsoj buducnosti, sjajno bi bilo da postoji i jos jedan pesacki most, recimo od Bloka 45 do Medjice.

Лакше је и јефтиније мост од Циганлије до Међице јер је најшири крак Саве између Међице и НБГ
 
Poetna je povezati sremsku stranu sa Adom, tj. N.Bgd, Zemun i Surčin.

Do Medjice je dovoljan i brodski prevoz s'obzirom na broj posetilaca.
 
Moze elektricni vozic da ide preko mosta i kupi putnike. Automobilima ne treba dozvoliti pristup. Ili sto neko rece moze, 1000 din karta.
 
Jedna prosta računica: sa istočne strane se ovih godina naplaćivao ulaz automobilom 200 dinara. Ta cena može da se poveća na 300 dinara i da se isti koncept organizuje sa zapadne strane. Verujem da bi u toku sezone tu mogućnost koristilo oko 1000 automobila dnevno, dakle 300 000 dinara dnevno puta 120 dana je 36 miliona dinara, odn. oko 300 000 evra u sezoni samo od naplate ulaska automobilima. Te pare potom transparentno ulagati u poboljšanje uređenja rekreativnog parka i svih sadržaja na Adi. Paralelno sa ovim, zabraniti parkiranje sa istočne strane na njivama, organizovati dva ili čak tri velika parkinga, odnosno montažne garaže i naplaćivati parking sa manjom cenom u odnosu na sam ulazak na Adu.
 
Ne slazem se sa uvodjenjem jos vise automobila na Adu. Bilo bi idealno da se taj broj smanji u odnosu na postojeci i da Ada bude zelena eko oaza a ne veliki parking koji sluzi kaficima. Mogu da se uvedu elektro vozici ili neka manja elektro vozila tipa onih za glof terene koji mogu da se iznajme i tako zaradi. Kakva je prednost to sto ce se kolima prelaziti most, sta umesto sa jedne strane parkirace se sa druge? Ne mislis valjda da ce tim kolima biti dalje dozvoljen pristup. I sad je dozvoljeno do Jezera i to ugl zbog svadbi. Sa ostalim idejama za parking se slazem jer je stanje na starom obrenovackom katastrofa u sezoni.
 
Bez uvrede, mislim da mi u Srbiji uopšte ne shvatamo koncept održivog razvoja, prvenstveno u sferi finansija, a hvatamo se nekih ekoloških koncepata kojima tek nema mesta ukoliko ne postoji finansijska potpora. Mi stalno očekujemo da neko drugi da neke pare za nešto ili da se pare uzmu iz nekih drugih izvora i tako u krug, dok na kraju ne shvatimo da ni za šta nema dovoljno para. Poslednjih godina Ada izgleda sramotno jadno i zapušteno, a para za ozbiljno uređivanje očito nema. Ko bi, po toj logici, izdvojio novac za taj električni vozić i iz kojih izvora? Ako bi to trebalo izdvojiti iz budžeta Ade, onda to sigurno ne bi bilo rentabilno.....

Na kraju, gde bi se uopšte parkirali automobili sa novobeogradske strane, jer su tu parking mesta sve deficitarnija? Ko bi platio uređenje tih parkinga i iz kojih izvora?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484033#p484033:1krrlr3j je napisao(la):
dragan » 11 Okt 2017 07:48 am[/url]":1krrlr3j]Na Adi ima dovoljno mesta za manju okretnicu i silaznu rampu koja bi mogla biti
montažna, a ne kao nasip, da bi ispod nje bila trava ili neko parkovsko zelenilo.
file.php
Ako se bude postavio Stari savski most, postoji opcija i za bas-okretnicu
koju bi koristila linija "Ada bas-expres" sa okretnicom i kod opštine NBG.

Mapu te linije sa samo 4-5 stajališta i čestim prolaskom sam gore postavio.
Za prelezak i automobila bi trebalo uraditi neku Studiju opravdanosti ili sl.
 
Bez uvrede, mislim da mi u Srbiji uopšte ne shvatamo koncept održivog razvoja
Propeler +1 :)
U Bgd ni jedna dr. uredjena zelena rečna oaza nema pristup , ova ima sa više strana ....
o kom shvatanju, logici i napretku govorimo , kad sve koncetrišemo samo na jedno mesto ....

Nažalost, bezumlje ce se brzo olupati o glavu :(
prevelika koncetracija ljudi na jedom mestu ima svoj danak ... na nesrecu platice ga
prvo priroda
a potom zdravlje ljudi
tek na kraju
svodicemo finasisku i dr. štete, al ni tad uz ,,pomoc,, štetočina, necemo shvatiti koncept ravnomernog održivog razvoja Bgda :oops:

...Ako se bude postavio Stari savski most, postoji opcija i za bas-okretnicu
koju bi koristila linija "Ada bas-expres" sa okretnicom i kod opštine NBG....
:bash: :lool: :bash: :lool: :bash: autobuska okretica na adi .... :lool: :bash: :lool: :bash: :lool:
što bi klinci rekli ... daj i nama malo da probamo to .... :lool: :lol: :lool:
 
Nadam se da je ostalim članovima jasno šta znači "AKO se postavi SSM, postoji opcija"
odnosno mogućnost za bas-okretnicu, jer šteta je most koristiti samo za bicikliste i pešake.
To sam pomenuo povodom rasprave o ulasku automobila na Adu u gornjim postovima.

Moj predlog je da se SSM postavi negde u unutrašnjosti, a izgradi novi viseći most na Adi.
 
Vrh