Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

dragan wrote :
.... ...Ako se bude postavio Stari savski most, postoji opcija i za bas-okretnicu
koju bi koristila linija "Ada bas-expres" sa okretnicom i kod opštine NBG....

...jer šteta je most koristiti samo za bicikliste i pešake....


file.php

Naravno , baš tako ... da jeste šteta ... ne shvatam kako se nikada niko nije toga ranije setio..... genijalno.... bravo

malo autobuskog saobracaja baš nedostaje na adi .... :idea:
prosto neverovatno da vec sada nemamo ni jednog autobusa na adi :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527494#p527494:21bm7gin je napisao(la):
boca-ica » 24 Mar 2018 04:03 pm[/url]":21bm7gin]
malo autobuskog saobracaja baš nedostaje na adi ....
Bas-okretnica nije nikakav "saobraćaj", a ako bi se uspostavila
linija od opštine, kao sam predložio, to bi smanjilo potrebu za
dolazak automobilima na Adu, koji su ovde neki već predlagali.

viewtopic.php?f=8&t=3928&start=125#p527477
 
Vi stvarno, ali stvarno mislite da ova vlast (verovatno i neka buduća) ima sposobnosti i resurse da uradi to "premeštanje" mosta ?

Mislim, lepo je maštati...
 
Uh, pa ode ti u beskonacnost. Neke stvari se ocigledno desavaju, bez obzira koja vlast je aktuelna, e sad kad ce se to desiti, to je pitanje.
 
Bio sam na delu Ade gde bi trebalo da se prebaci most i mislim da je veoma opravdano. NBG je tako blizu a tako daleko.
 
Ma da, Beogradu bi bio veoma koristan takav spoj.
 
Ne, mislim da je debilno sto nemamo tu vrč odavno pešački most i most, kao i most Ušće - Savamala.
 
Mnogo emocija, previše emocija zapravo.
Ja sam za to da se poveže i međica, ne vidim razlog da takvo jedno mesto ne bude dostupno širem broju ljudi zarad toga da nekolicina koja se izborila za svoj splav tamo može da uživa u izolaciji.
Ali forsirati sad ovaj most kada nam fali puno nekih drugih takođe nema smisla, makar onaj u Višnjici da uradimo ili zaobilaznicu da završimo da smanjimo opterećenje gradu!
 
Pa to uopšte nije isti nivo; ovde je reč o kratkom, jeftinom, pešačkom mostu - dakle potpuno druga dimenzija od mosta preko Dunava ili obilaznice.
 


Nikakav saobraćaj po Adi ni slučajno GSP ni automobili, komotan pešačko biciklistički most sa takodje komotnim spustom na Medjicu, jer Medjica ne može biti usko privilegija "odabranih"..

Naravno most treba uraditi nov, to nije nikakav poseban poduhvat obzirom na minimalno opterećenje, a ovaj stari tramvajski most po meni, Beograd treba da pokloni Šapcu ili Čačku gde će svakako mnogo bolje i da izgleda i da bude produktivniji.

Hvala na pažnji.
 
Predpostavljam da bi most preko medjice bio nekih 30-40% skuplji, ali da, to bi bila vrhunska varijanta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545803#p545803:39hb8i6s je napisao(la):
ccc » Pon Jun 18, 2018 4:51 pm[/url]":39hb8i6s]Predpostavljam da bi most preko medjice bio nekih 30-40% skuplji, ali da, to bi bila vrhunska varijanta.

Ne, bio bi jeftiniji preko Medjice jer ne ide toliko gvoždja kao za viseći, preko Medjice bi imao tri "stope" a viseći dve sa pilonima i sajlama itd..

a da sigurno, bio bi vrhunska varijanta u svakom smislu, turizam, sport, zabava, prečica, svašta nešto..
 
Nešto su se ućutali oko ovoga, verujem da će ponovo krenuti kada dođe Novi Savski most na red za izgradnju.
 
U okviru ove teme mozemo nastaviti diskusiju o najavljenom izmestanju Zaricevog mosta.
 
Pošto je ovo defnitivno mogli bi da napravimo anketu u produžetku koje ulice smatrate da je najbolje postaviti tramvajski most.
 
Po meni, najrealnije opcije su Omladinskih brigada i Agostina Neta. Sve drugo ima ozbiljne prirodno-troškovno prepreke.
 
Ja sve više mislim da je ovo fiks-ideja SNS-a Vesića, samo da se zakloni pogled na Most na Adi koji je "sagradio Đilas".
Ama apsolutno nikakve potrebe za takvim mostom nema, a kamoli da se baš "mora" da se iskoristi Stari ("Zarićev") most...
A kad se samo setim kako se pričalo o "stubovima u vodi".
Ovo je "nepohodno" isto kao i žičara ili onaj jarbol.

Ovde je Sava podeljena zato što "obilazi" Međicu, a plovni put kojim idu teretni i veći brodovi ne ide po sredini korita već bliže NBG obali (zato što, jelte, Međica je bilža obali Ciganlije). Raspon luka Zarićevog mosta je oko 100 metara, a od NBG obale do ose špica Međice kod Omladiksih brigada ima 130 metara...

Stoga, da bi brodovi mogli da plove, stubovi "preseljenog" Zarićevog mosta bi ili morali da budu malo bliže NBG obali, ali onda luk mosta ne bi bio na sredini reke...i veliki brodovi bi menjaju kurs i morali da manevrišu zbog novih stubova mosta....

Stvarno su teški i-dioti i klovnovi.



Direktore, jel znaš gde je "špic" Ade Međice? Jedan je na sredini bloka 70, drugi je na sredini bloka 45.
 
relja wrote:
....Raspon luka Zarićevog mosta je oko 100 metara,
a od NBG obale do ose špica Međice kod Omladiksih brigada ima 130 metara

Tupavi i bahati grabežljivci

Stoga, da bi brodovi mogli da plove, stubovi "preseljenog" Zarićevog mosta bi ili morali da budu malo bliže NBG obali,
ali onda luk mosta ne bi bio na sredini reke...
i veliki brodovi bi menjaju kurs i morali da manevrišu zbog novih stubova mosta....

Stvarno su teški i-dioti i klovnovi....

+ 1 :D

Dodao bih i bahati grabežljici gotovo svi mostovi su na NBgd Savi pa im treba i ovaj stari Zaricev
toliko su grabežljivi
i ako Ada ima svoj most sa koga stepenicam se direkto silazi na adu , plus što ce uskoro i sam lift proradito
bilo je važno samo da ga zgrabe i ako most od oko 100 m ne dopire na prostor od 130 m
plus što treba visoke mostovske stubove pobiti u Savsko korito , pa pristupnice i....
cena je ne uporedivo visoka sa dr. opcijom

sve to nije bilo važno u odnosu na zanemaren još veci biser u vidu VROovog LIda
da tro-mesecni pontonski most do Zemunskog LIDA zamenimo celo-godišnjim Zaricevim mostom na niskim (2m) stubovima
preko Dunavskog kanala koj je VAN plovnog puta ....
cena je ne uporedivo niska za opciju do Lida preko plitkog kanala

Grabež ,otimačina , bezobzirnost ...... i da ne nabrajam više .... tužno je sve ovo oko iznudjene odluke Zaricev most NBgd - Ada
umesto da zameni tromesecni pontonski most do Lida..... :(

Ako malo dublje se zakopa vidi se da se gradjani namerno sklanjaju sa Dunava i VROa tj Lida usmeravajuci ih na Adu
kako ne bi mogli videti sve pretstojece ekološke promene na samom uvzvodnom Beogradskom Dunavu
koj zuapravo život daje Bgdu ...
al ajd da se ne ponavljam iz rasprave sa štetočinom koja je i ovu temu otvorila sa posebno zlom namerom
jer ta štetočina nije mogla da na temi gde se vodila raspravva o zaštiti strateškiog Dunavskog vodozahvata pijace vode
da drugačije dezavujiše ostale članove Beobuilda nego otvaranjem ovake kretenske teme
da prekratkim mostom premostimo širu reku
i da brodovi plove cik cak zbog stubova
jbg.... ko je imao uši taj je i čuo ko nije glasao je za turanje na adu .... to je činjenica ma kolko se to dr. nece svideti :grand:
 
Hm, šta misliš koja od te dve alternative bi bila više korišćena? Drugo, da li stvarno misliš da bi uopšte trebalo dozvoliti masovniji prelazak na VRO? Treće, mislim da je neuporedivo lakše preći kratak, pešački most ili obići 4.5 km da bi se došlo do Ade. Četvrto, pa valjda je logično zašto je većina mostova na Savi; to je pravac prirodnog kretanja ljudi zbog prostiranja grada, a naravno Sava je i drastično uža.
 
....a naravno Sava je i drastično uža.
Do Lida se premšcava Dunavski plitki kanal van plovnog puta..... procitaj gornji post ponovo ...
a na temi
,, nova luka Beograd ,,
na dosta strana je sa više aspekata i argumenata prisano što o koristima što o štetama preselenja Zaricevog mosta :grand:
 
Vrh